still in love

Tja! Sitter just nu och kikar på TV,SCRUBS,underbart,och väntar på att bilen ska rulla upp på den ner-snöade uppfarten,och komma med Mc'donalds till mig. I Love' it. Yes sir. Sen så ska jag måla på mina hyllor,och sen så ska jag fixa min bokrecencition. Yes,och så har jag (okej,mamma..) även fixat så jag ska bli ledare för en volleyboll-grupp (tränar 10åringar) på onsdag,varannan är jag där hela,den onsdagen jag har konfa kommer jag dit vid kvart i sju ungefär. Dock nästa säsong kommer jag vara där hela och varje onsdag. Mamma är den andra ledaren,nice teamwork! Sen finns det en till som är där lite ibland. Kommer nog bli skitkul tror jag! Så på onsdag ska vi ha möte,med alla ledare osv! Jag är yngst i think? Yes,så det ska bli spännande och se hur det går. Iallafall,dagen har vart otrolig lam..det bästa var den glamourösa lunchen på ICA. Haha! Men nu kommer maten,så nu ska jag gluffsa i mig,peace

Kommentarer
Postat av: marcusthörnberg

då ses vi ju varannan onsdag, vi har träning kvart i sju :)

2010-03-01 @ 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/