kompanjoner


ett stort grattis på sexton års dagen bästaste ni♥

mediaproduktion


23:52



godnatt läsare.
i never thought you would come this close to me. be this close to me. but im glad you did.

vi hjärta det

Tumblr_lpksbbminu1ql0dq1o1_400_large




I wanna celebrate and live my life


detta var tider det. jag saknar faktiskt tvåtusentio.


Home is whenever I'm with you



Måndag. igen. just nu gör det mig ingenting. skolan är fortfarande rolig och dagarna bara flyger förbi. hoppas det håller i sig. idag har jag fotat hela morgonen, ganska logiskt med tanke på att det var vår fotolektion. har en känsla av att den lektionen kommer bli en utav mina favoriter! även så har mina sånglektionerna äntligen dragit igång. var där förut och bestämde tider osv. fint som snus. annars så har jag åkt och kollat på ny bostad med mamma och patrik, ätit brakmiddag och.. äsh. känns så meningslöst och sitta och rabbla upp denna dag. jag menar, who gives a fuck about vad jag åt till middag? haha. inte kan det vara många. (kan ju dock säga att det var riktigt gott höhö) känner att jag måste hitta lite inspo. så jag kan skriva om något som faktiskt.. är lite roligare..intressantare.. att läsa om? men nu ska jag vira in mig i en filt, lägga mig och glo på tv och äta lite vindruvor. kanske hittar någon inspo på vägen. vem vet?
vi hörs när vi hörs. hejs

laughin' till' we think we'll die, barefoot on a summer night
never could be sweeter than with you
and in the streets we're running free, like it's only you and me
geez, your somethin' to see


Until' you kissed my lips and you saved me


Här sitter jag och lyssnar på kings of leon och har det allmät bra. dricker lite cola, käkar resterna från bilfärds-godiset, tänker tillbaka på helgen som nyss varit och är trött som ett as. min helg har vart grym. jag och my babe rebecca har tillbringat hela helgen hos papi i huvudstaden. fått med mig lite smått och gott hem, bland annat en ny hårgfärg. nu ska jag sova, godnatt

när allt annat är falskt och fel


nionde september.
om jag ska vara ärlig så finns det ingenting finare än dina låtar. inget som kan beröra mig på samma sätt. du är så fin. allt kommer att vara så fint. ja fy vad jag kommer gråta.

godnatt läsare

två förbannade år

AVICII - 27 AUG
jag vill vara arton år. nu.

I couldn't stay away, I couldn't fight it





stor lillasyster.
fick sluta en timme och femton minuter tidigare idag. god bless you snälla svenska lärare. har precis packat ner min hoodie och väntar på att emmis ska smsa. då ska jag hem till henne och hundarna. vi ska dricka te och äta popcorn. perfekt en dag som denna. och imorgon är det fredag, som jag har längtat efter denna helg!

and all this time you were always on my mind
all the things i was fighting to keep out

schemat för es-media


skolan är rolig. åh jag är så nöjd. kommer bli tre helt galet bra år!

es11e och antibiotika

ville bara kika in lite och säga hej.
hur tidigt jag än stiger upp på mornarna, verkar inte kroppen ställa in sig på att slockna vid tolv. riktigt irriterande. och jobbigt nu såhär när skolan dragit igång. hann ju dock gå en dag innan jag idag fick reda på att jag dragit på mig svinkoppor. jaigfjawafhnajnefhaebf. trött jag blir
godnatt

bedragen av tanken


nu går jag hem till pikke. där jag och mina två estet-media brudar ska ta vara på de sista timmarna av sommarlovet och övernatta.
imorgon börjar vi gymnasiet

Jag tror du söker efter mer än du ser
Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig

sweet dreams are made of this?



flygbilder.
Det känns helt sjukt att säga, men. imorgon är det faktiskt skola. sommarlovet är slut och det är dags att gå tillbax till vanlig vardag. det är inte okej. inte än. jag vill ha sommarlov först. detta lov levde inte alls upp till mina stora förväntningar som jag hade. vi hade iallafall tur med vädret! eller? nej, jag tror mest det är pga vädret faktiskt. jävla fittväder. rent ut sagt. men de få soliga har ju vart klockrena dock. man får vara glad för det man får! jag har ju då turen att ha mina vänner, som gjort dom sega och molninga dagarna till fina myskvällar, som har gjort en dag på stranden helt underbart rolig, som har gjort den mest misslyckade kvällen till en utav dom bästa vi haft, som har gjort en allmänt lam dag till en dag till för massa helt spontana saker. men nu är det slut på det. på lov. och dags för en ny skola. ny ansikten. nya läroböcker och en ny dator. NY KLASS. nya mentorer och lärare. nytt allt. det känns relativit bra för tillfället. men jag kommer sakna allt detdär gamla. det kommer jag.
var tvungen att skriva av mig lite. - linnéa, du är nervös.
jo tack, jag vet.

fredag 19

 
 

förtillfället de ända bilder jag hinner bjuder på. kommer nog dock med fler inom kort. bilder från denna sommar som ni nog aldrig fick se. kryssningen, den fina kvällen med fem utav mina fina pinglor ute i julita, och så vidare. spännande, huh? iallafall så är dessa från igår, flygresan och i onsdags. turkiet var så himlans fint. och jag längtar tillbaks så fort jag kollar ut genom fönstret.
♣ sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead


i could watch you for a lifetime



oj vad stor den blev, knäppt. och ja, jag lever osv osv. bilder kommer snart

turkiet - side


okej, då var det dags. att lämna katrineholm för en vecka med sol, bad, turkiska aftonar, långa strandpromenader, goda drinkar, musik, god mat, poolhäng, varma utekvällar, massa skratt, svett och kanske några tårar. ja, det låter som att jag faktiskt kommer ha en awesome vecka i turkiet, även fast jag är så rädd för flyget dit och hem, så jag knappt vet vad jag ska ta vägen.
önska mig lycka till, hörs om en vecka

norrköping 2010







april/maj 2010 xxx

hittade dessa bilder som jag sökt igenom hela datan efter, ända sedan förra året, på ett minneskort som jag hade tappat ner under sängen (?). lycka! det var en sådan fin dag, trodds borttappade biljetter och skoskav.

someone like you





nu åker jag hem till katrineholm för att spendera två dagar med mina nära och kära. sedan är det dags för turkiet. har jag nämt att jag är så nervös så att jag skulle kunna spy när som helst inför flygresan dit och hem? ja, det har jag nog gjort. ska försöka hinna skriva något på torsdag, om inte - så - önska mig lycka till och take care bröder! puss

my feelings for you














♣ nu ska jag kolla på tecknat och äta chips. vi hörs


en fråga

Anonym om 8/8 2011 17:10:
Vad har du för ögonbrynspenna?
en från ISADORA - light brown.

8/8 2011 17:10






här sitter jag med en slavrig knut där bak. väntar på grillat och skrämmer upp mig inför flygresan. två dagar kvar. pirrigt. pirrigt. ush, jävla flyg. förövrigt så är jag i stockholm, här skiner solen och allt är bra. igår kollade vi på rango och åt ostbågar. imorse tog jag mig en promenix. åh, fina kronobergsparken. sedan läste jag lite och följde med papi till affären. och nu så är det bara några få veckor (man kan räkna dom på en hand ju) kvar tills jag börjar ettan. ettan på gymnasiet. jag vet inte om jag vill skratta eller gråta.

lördag


idag ska jag festa med 5 brudar som får mig att le. påriktigt


Tracy Chapman

Fast Car

You got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere

Anyplace is better
Starting from zero got nothing to lose
Maybe we'll make something
But me myself I got nothing to prove

You got a fast car
And I got a plan to get us out of here
I been working at the convenience store
Managed to save just a little bit of money
We won't have to drive too far
Just 'cross the border and into the city
You and I can both get jobs
And finally see what it means to be living


And finally see

what it means to be living


ph snodd från schöllan!
livet är på topp. helgen bestod utav fin middag hos vår madicken, som hade gjort så fint och mysigt så. övernattning hos sara och en promenix genom staden med louise i x antal timmar. även fest. vädret har även visat sin bättre sida och tillåtit poolhäng och sköna utekvällar. igår var vi hos landbergsson ute i bvik och hade det grymt bra. sol, bad, musik, mat, chillkrök och en hel del skratt. idag har jag varit med min saknade ebbis och fiskat med mina brudar madde och sara. det var galet. så jävla klocktent


turkiet xxx

11 dagar kvar. taggad till max




svar del 1

Anonym om frågestund:
du verkar vara en sån som verkligen kan bjuda på sig själv! skön attityd. men vart ifrån får du all din inspiration?
för det första - thanks! vad glad jag blir :) och oj, jag vet inte. lite varstans, bloggar, bilder, tidningar,etc. men framför allt måste jag ju tycka det är snyggt! :) så jag får den inte från någon speciell stans faktiskt :)


bild: http://www.rodeo.net/signe/

Anonym om
frågestund:
http://linneazweiniger.webblogg.se/2011/june/for-karleken-tar.html#comment - awesome bilder. extremt snygg sminkning. är dom tagna i cam? iallafall så fick du till dom!
åh tack! ja, det är dom :)



festus mangus om
frågestund:
årets sommarplåga?
fest hos mange.. eller loca people typ. strure-P är ju inte så jävla party den heller.. 

:) om
frågestund:
sportar du? :) du verkar hålla din kropp i trimmm iaf.
haha det gör jag inte. har en fruktansvärt dålig kondis. funderar dock på att börja i dans igen. annars får ett besök på hälso räcka då och då. eller en promenix! =)

Anonym om frågestund:
Är du bra kompis med någon utav det motsatta könet?
du verkar vara en grymt skön brud!
Tack! =) Blir glad när ni säger så!
Ja, det är jag absolut. Faktum med att jag har vissa pojkar som står mig lika nära som mina fina tjejer! Dom är bäst.

!!1 om frågestund:
favorit:
intresse
klädesplagg
skor
mat
dryck
artist
färg
tvpogram
tid på dyngnet
citat
jag älskar att fota, sjunga, träffa folk som får mig att må bra, umgås med min familj, skratta och bara ha jävligt kul. favorit klädesplagget måste nog va en stor skön stickad tröja, som jag tyvärr har för några av. myskläder alltså. skor är ju lätt converse. kängor har jag dock börjat få intresse för nu oxå. smack! mat & dryck måste vara: kött, potatisgratäng, och tatziki. typ. och dryck är ju såklart cola. åh, cola. ♥ artisten som står mig närmast hjärtat är håkan hellström. jag älskar svart. och grönt. och rött. och riktigt blått. när jag tittar på TV får helst det vara VD på, glee är grymt som satan oxå. tid på dynget måste vara, kvällen. iallafall på sommaren. gotta' love sommarkvällar! på vintern är den ju mysig oxå. och det bästa citatet, hmm. har ett par. som tex
''We all die. The goal isn't to live forever. The goal is to create something - that will''
"What you don't understand - you can make mean anything."
''You know my name, not my story''
''Silence is a girl's loudest cry. you can always tell she's really hurt when she starts ignoring you''
Där var ett par! 

hi om
frågestund:
vad ska du gå för linje, och vart? =)
estet-media, duveholmsskolan! 

Anonym om
frågestund:
har sett att du kan ta sjukt härliga bilder med din kamera, varför lägger du så sällan ut sånt?
jadu, det är frågan. ska försöka bli bättre.
och, tack så mycket! :)

trackback om
frågestund:
favorit låt?
typ. the cave - mumford & sons

. om
frågestund:
är inte du och jacob tillsammans längre?
nej, det är vi inte! 

Anonym om
frågestund:
varför visar du aldrig ''dagens''?!
har nog sagt det några gånger nu, men det är inte min grej. sry!! 

Anonym om frågestund:
favorit strumpor? :*
INTERSPORT-strumpor. dock använder jag bara låga vita på sommaren! 

Anonym om
frågestund:
Hur många besökare har du (dagligen/allmänt)?
ja, nu har det ju minskat. liggar på ca 150 per dag. hade runt 200 förut. 

Anonym om frågestund:
Du och din pojkvän , vem tog första steget?
har ingen, haha ;)

Anonym om frågestund:
galen-fet-pangfest eller en lugn hemmakväll?
fanta eller cola?
chockladboll eller kladdkaka?
madicken eller madicken?
HIHIHI
beror på. jättesvårt val ju!!
cola, såklart
kladdkaka
båda om jag får välja hehe. babe

Anonym om frågestund:
du är fett söt. hur gör du?
äter och sover

Anonym om frågestund:
Hur många gånger har du varit kär på riktigt?
två.

Anonym om frågestund:
om du vill bli min fru, får jag ta dig här och nu?
såklart.. inte. 

Anonym om frågestund:
tjenis penis. din blogg är usum. know u love me / en som älskar till tillbaka
ok tack.

Anonym om frågestund:
hej, tänkte fråga om du vill gifta dig med mig?
nej du är ju anonym

Anonym om frågestund:
Hur lång är du?
älskar att dom 5 senaste kommentarerna är från samma IP. du måste ha tråkigt påriktigt dude

hata djurgårn'! om frågestund:
ska du på AIKmatchen på söndag?
nix, åkte inte dit. sportkollen i phonen fick räcka. dock blev det ju förlust..

Anonym om frågestund:
kär?
vet ej

xx om frågestund:
du som tagit rådjurs bilden? ^^
jaa :)

:) om frågestund:
vad hoppas du på att du gör efter gymnasiet?
flyttar till USA för något år (eller på heltid hehehehe) 



motherlover om frågestund:
du verkar väldigt in too music. favorit låt/artis/band?
ye man, I AM. men åh, så svår fråga. men ja, jag gillar ju allt från 30sec to mars till S.H.M. dock gillar jag ju håkan lite mer än allt annat. som ni kanske förstått. haha. men favorit låt är ju typ the cave. artist - håkan. krunegård. miley. beyonce. etc. band - 30 sec to mars är nog de bästa. men älskar ju dock hoffmaestro & mumford and sons. 
meeen åh, detta var så svårt. finns så mycket fint och bra


senaste konserten. skrik, svett, och tårar. finast

o om
frågestund:
http://linneazweiniger.webblogg.se/2011/july/en-van-med-en-bil.html#comment -
är det en riktig tatuering du har?
haha nä, tyvärr!

Anonym om frågestund:
hur sminkar du dig?
lägger på lite puder, sedan eyeliner, mascara, och fyller i mina ögonbryn med ögonbrynspenna!

;) om frågestund:
varför så arg?
aldrig arg :) (dock en jävligt irriterande fråga i vissa situationer)



orkar inte fler nu. haha, lat. och bilderna om norge förblir ett tomt löfte. godnatt


† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0