Hej blogg. Gott nytt år! Igår hade vi en k...

img_8328 (MMS)

Hej blogg. Gott nytt år! Igår hade vi en kul kväll hos Pikke. Födelsedagskalas. Fet dubbelhelg så att säga. Nu är jag och Daniela och solar och fixar inför kvällen. De e näz! Men nu är det min tur att få lite färg. Vi hörs imorgon. Ha en skitbra kväll alla! Puss


Mot norpan

Sitter i bilen med världens bästa mormor. Gud vad jag älskar den människan. Vi hörs när jag kommer hem!


fuck mellandagsrea

MINST SAGT. Helt sjukt slut nu. Och fick inte med mig mer än ynka 3 tröjor och lite smink&smycken. OCH DOM VAR INTE ENS KÖPTA PÅ REAN. Hallå liksom?! Värt. Ingen jävla nyårsblåsa fick jag med mig hem heller. Nej urre usch. Blev på jävligt dåligt humör pga allt folk och blåsten. Tur att jag hade tre fina människor med mig som lättade upp stämningen. Så några riktigt härliga skratt kunde vi allt få mitt under all stress. Som tur är ställer världens bästa (mormor) upp på en sista-minuten-tripp till norpan på torsdag. Hon är bäst. Yes. Just nu är becca i duschen. Smsar med mig gör hon oxå. Cpt. Haha. :-) Nej, men när hon är klar, ska vi slänga på oss varsin ansiktsmask. Sedan glo på film och äta något gott.
Ha en bra tisdag alla! I will!

Mot centralen!


fit for fight

idag ska vi tacklas med typ halva jordens kvninnliga befolkning här i stockholm på mellandagsrean. tagga! (önska oss lycka till) annars så missade klanten becca tåget. så här sitter jag. och måste göra i ca 30 min till. dötrist. men sen får jag gå och möta min lilla fis på centralen. har saknat henne som tusan!

en fråga

Anonym om tjugotre:
Du bor väl i Katrineholm? Har du bostad i Stockholm också? :) Gillar din blogg!

Svar: Det hela är så enkelt som såhär: Min mor bor i Katrineholm. Där jag spenderar veckor och de flesta helger, eftersom jag går i skolan där, och har mina bästavänner där. Men självklart är det skönt att byta miljö oxå. Och då kan jag ta mitt pick och pack och sticka hit, till Stockholm. Min pappa bor här, i en stor fin lägenhet med sin (vår) familj på Kungsholmen. Extremt skönt att byta ut allt för en helg då och då.
Och tack så jätte mycket! :-) Glad jag blir!

tjugotre

efter endast 4 timmars nattsömn, lång bilresa, julfirande, och för mycket mat säger jag nu godnatt. imorgon ankommer becca till stationen 10.20. det kommer bli en asbra dag tror jag. med fina vänner. och eftersom det endast är hon som kommer upp så tar jag med henne hem till kungsholmen efter vi shoppat färdigt med pikke. åh så mysigt
-
grattis återigen Dominika på sexton års dagen ♥ i love you

instagram!

julafton och igår typ

Dagen efter.

Igår var väl en bra kväll. Den hade sina stunder då jag hade riktigt kul ändå. Sen fanns det ju några minus. Som t.ex. blåsten. Dock klarade vi oss utan strömavbrott! Fett ju. Annars så mår man ju inte så bra idag. Och nu ska jag sätta mig i bilen mot stockholm snart. Får se hur det går.. Haha! Nej men. Efter lite McDonalds, sömn och en värktablett eller två, så är jag nog som en ny människa. Men nu ska jag rusa.
Hejdå vänner


I bilen

Är påväg hem från morfar. Har bockat av jul nummer tre! Det var trevligt. Med massa god mat och annat gott. Är snart hemma. Då ska jag ut. Hoppas på en trevlig kväll! :-) Blir dock relativt lugnt med tanke på att jag styr min kos mot stockholm imorgon vid skaplig tid!
Ha en bra söndag alla läsare! Puss


¡Feliz Navidad

bild från kvällen.
jag fick min efterlängtade P&L-biljett och mina nya töjningar. och.. parfymer, bodylotions, showergels, pengar, presentkort, AVICII premiumbiljetten (som jag ju dock redan visste om) kläder, ricinolja och lite sånt smått och gott! nu vet ni det. fint. bilder kan jag slänga in imorgon. för nu borde jag sova och ladda inför jul#3 imorgon. sedan jul#4 på måndag. på tisdag blir det mellandagsrea-shopping in tha huvudstad med bästavänner

Julfest

Nu drar vi på stor julfest men nära och kära. Det invigs med Kalle! fint. ha en bra julafton allihopa!


let's go surfing

mysmorgon hemma hos familjen andersson/zweiniger
Jag vet inte om jag kan.. vill.. säga god jul. För det finns ingen snö. Och ja, det stör mig jättemycket. Relli relli mutcho grande typ. Men vi försöker så gott det går här hemma, med stor frukost, ompyssling av oss själva, julmusik och julgodis. Så jag får ju en julkänsla när jag är INOMHUS iaf. Väääärt. Nu vill jag bara ha nästa vecka.
Men ja, aja. here we go. Test 1. GOD JUL ALLA LÄSARE
(nej fan så fel det känns)

god.. jul?

detta ska alltså föreställa julafton. det är typ sju PLUSgrader och regn. DET ÄR INTE EN TRÅKIG KVÄLL I FEBRUARI/MARS DÅ? nej! detta håller inte. bäst för vem det nu är som ställer till med detta att jag vaknar upp till en VIT fin jul imorgon.

he's gonna find out who's naughty or nice

Santa Claus is coming to town!
Har lite trubbel med john blund. Men nu börjar det arta sig. Hoppas på att få somna inom 1h iallafall. Ska väl upp relativt tidigt. Inte för tidigt. Men ska leka lite tomte igen imorgon och lämna av lite klappar. Sen ska jag och Daniela fika hos min älskade mormor. Men nu ska jag försöka släcka ner här och få mig en blund. Vi hörs!

nattsysslor

leker lite tomte och tar in all julstämning. julafton imorgon (!!!)

onsdagen den 21

nu är det jullov, och de ska firas!

ingen morgonmänniska.

trött cheeeey.
nu jäklar. om 20 min går bussen mot skolan. för sista gången detta år! hurra! så nu ska jag och min stora mysiga tröja börja packa väskan och borsta tänderna. efter skolan ska jag träffa Ebba. M Y S I G T

nu säger jag godnatt!

New names and numbers that I don't know, Address to places like Abbey Road
Day turns to night, night turns to whatever we want
We're young enough to say

Oh this has gotta be the good life, This has gotta be the good life. This could really be a good life. Say oh, got this feeling that you can't fight. Like this city is on fire tonight

-

Sometimes there's airplanes I can' t jump out. Sometimes there's bullshit that don't work now
We are god of stories but please tell me.. What there is to complain' about

-

When you're happy like a fool. Let it take you over
When everything is out. You gotta take it in

Hopelessly, I feel like there might be something that I'll miss
Hopelessly, I feel like the window closes oh so quick
Hopelessly, I'm taking a mental picture of you now
'Cuz hopelessly, The hope is

-

we have so much to feel good about.


helt slut.

pluggade hela kvällen igår. och även 4 timmar idag har jag suttit och bara läst och skrivit.
nu har jag pluggat klart för ett helt år hoppas jag.. inte min grej det här..

inlägg 1097

måndag. sista gången jag går i skolan en måndag detta år. känns sjukt bra att veta det. även fast det nya året infaller om endast två veckor. (bilderna längst ner i mitten och till vänster är från förra nyåret. fint! och kanske bör nämna att bilderna är tagna av louise, så jag inte blir tjuv-stämplad! haheho) är himla taggad inför nyårshelgen. om allt går enligt the plans kommer det bli så himla bra. både fre-och lördag. annars så har denna måndag vart bra. slutade tio i tolv. då åkte jag och louise hem till madde. vi beställde hem mat och snackade. och sedan jag kom hem har jag läst historia och ätit rocky-roads. inte det roligaste, men det måste bli gjort, så ska ta tag i allt plögg ikväll. så jag kan pusta ut sen och njuta utav lovet. och så måste jag bara utse lollo och min syster till dagens sötaste. kolla bara julkortet som låg innanför dörren när jag kom hem förut, hur sött är det inte? och så hade lillan bakat en kladdis oxå. gullisar!

hope - hold on, pain ends.

efter en väldigt fartfylld och rolig helg säger jag nu godnatt till er vänner!

en frågis

fick en fråga av Emilia som undrade varför jag inte längre har hål i läppen. men eftersom jag tog hålet själv, inte det smartaste, så började göra jävligt ont, dock tror jag inte att jag hade åkt på en infektion! så jag tog ut den, och när jag försökte sätta i den igen gjorde det sjuhelvetes ont. min vanliga otur antar jag. sen nu när jag, dumt nog, tänkte ta ett igen så stoppade all ärr-vävnad mig. det gör skitont. men hann ju ha ringen i två veckor iaf. haha! så.. om jag får för mig att ta igen, så tänker jag inte ta det hemma. verkligen inte! haha. men nästa gång jag tar hål någonstan blir det dock i tungan. måste bara skaffa mod först.. haha..

jul#1

instagram från min trevliga stockholms vistelse

If you find one, please let me know what piece I've lost

blev lite smått förvånad när jag vaknade upp med detta.
hej blogg. allt bra? nice. här är det sådär. ont i skallen och är bara så jävla allmänt seg. men de ere värt serrni. annars då? hänger lite i ett snötäckt el stockholmo at the momento. det har bakats mängder utav julgodis och jag tror vi ska pynta granen snart. helmysigt. och julkänslan har kommit! ikväll ska pappa laga revbensspjäll, med såndär god krydda och ja, shit vad dom är goda! så det ser jag fram emot. annars så vankas det väl en relativt lugn kväll. lite gott och dricka och trevligt sällskap, tända ljus etc. klingar fint i mina öron! sen så ska jag nog lägga mig relativt tidigt oxå.. måste vara pigg imorgon när vi ska fira jul #1.

fredagen den sextonde

klart vi hade kul!

torsdag 15 december

ny fin tygpåse till samlingen och mellisen. daimkaffe<3
Tänkte skriva lite såhär mitt i all hast. Ska nämligen bara dricka upp mitt kaffe nu för att sedan kila iväg till kultuis. Ska få lite info om musikalen i februari. Lite mer om låtarna osv. Efter det ska jag ner på stan med Emma och Lollo för att hitta något till julafton. Måste klicka hem någe dugligt till nyår oxå. Annars så har jag klarat mig igenom skolan, och provet. Men hjälp utav mina fina klassvänner,en skagenmacka och en stadig lunch. Men nu måste jag kila. Återkommer ikväll. Ska besvara lite frågor kanske, och berätta vart den snygga tygpåsen är ifrån. Så idag har jag faktiskt något vettigt att komma med. För en gångs skull. Haha wow.
Hörs! Puss

Skola plus halsont

= inte kul


Heal the scars from off my back, I don't need them anymore.

en gammal en.
Yo fellas. What is up? Här händer inget. Är trött. Kan inte sova. Har ont i halsen, men måste gå imorgon ändå. (alvedon finns ju liksom!!) Ska bli av med det där svenskaprovet. Som jag nötit på idag. Skolan idag kändes väldigt onödig. Vila halsen och plugga på något som behövdes kändes mer rätt denna onsdag. Så jag och pikke tog lite extra sovmorgon. Umgicks lite med henne. Och sedan dess har jag pluggat, övningskört, och unnat mig Mcdonalds. De var jeeette jeeette gott :P Och igår efter skolan hann jag med: Att bli utlåst. Få tillbaka mina nycklar. Vara på min systers lussefika där även Ebba va, som jag saknar väldigt mycket, helt sjukt att vi är så lite nu med tanke på att vi satt ihop förut, något måste genast göras åt saken!. Titta på handboll. Sova hos pikke. En bra tisdag helt enkelt! Nej hörreni. Ska nog läsa några analys-tips nu i hopp om att få slockna snart.
Godnatt!

gör min dag.

denna video som min clasmate victoria la in i vår klasslogg och beskedet om att vi börjar 11:40 imorgon gjorde min dag! helt klart

Tur i oturen.

Godmorgon.
Haft ett jävla "flyt" denna morgon, försov mig lite och mitt i all stress får jag reda på att matten är inställd. Rätt soft! Så då slapp jag den. Gjorde hela min dag! Annars så har någon här hemma baxat mina nycklar. La dom på byrån igår, och vet att jag inte har rubbat dom en mm sen dess. Och nu är dom helt borta. Så sjukt jävla irriterande. Min hals gör svinont också. Men det är sånt man får ta antar jag. Nu vill jag bara att klockan ska slå halv så jag kan kila till bussen. Dom senaste 15 minuterna har gått extremt sakta. Jäkligt irriterande det med. Men nu ska jag inte ta ut mina aggressioner här! Haha.
Ha det fint allihopa!
Hejs


Satans halsjävel.

Kan inte sooova. Det gör mig arg. Så nu är jag arg. Mycket arg. Jävla fitthals rent ut sagt. FU.


Humor.

Detta gjorde min dag..


Slött.

Hej!
Allt bra? Det får jag väl hoppas, för här är det inte det. Somnade halv fem imorse. Låg och vände och vred mig tills jag äntligen kunde sova. En jäkla helvetes natt var det, Dumma veckan är på ingång. Har även en svullen hals på det. Fint. Tror dock jag ska slänga i mig några Alvedon och pallra mig iväg till skolan imorgon ändå. Känns ju ändå lite bättre. Min söta mormor har vart här och pysslat om mig. Hon har bakat, lagat hennes (den absolut godaste oxå) kalops, och bara vart allmänt bäst, som vanligt alltså! Japp. Och det var den hemma dagen. Slänger in en gammal bild på köpet oxå för att göra det hela lite intressantare! Puss


+++


even the best fall down sometimes.

jag och finaste Ida. lite halvt rackiga i fredags.
min helg har vart. emh. rätt.. fuckt up. helt ärligt. mycket har gått snett men jag har haft mina medgångar oxå. vilket mina vänner har stått i tjänst för. i fredags blev det lite för mycket hemma hos marcus, men till en början hade jag det riktigt skoj iallafall. ah. och igår var det lugna puckar. var med dominika hela dagen lång. sen bjöd jag daniela och rebecca på middag här hemma. sen drog vi till pikke. sov även kvar. somnade fyra (vilket inte var det smartaste draget) när jag skulle upp nio. resulterade i att jag försov mig en och en halv timme. men kom ner till duveholmshallen i tid iallafall. bra gjort! nu väntar jag på att klockan ska ticka så jag kan sticka ner på stan och luncha med vännerna. ikväll ska jag kolla på lucia och plugga analyser. första provet på torsdag! hejaheja

.

I have done it again, I have been here many times before. Hurt myself again today and the worst part is there's no one else to blame. Be my friend. Hold me. Wrap me up. Unfold me. I am small and needy. Warm me up and breathe me. I have lost myself again

Lost myself and I am nowhere to be found


drowning +

Tjo mates. Det är fredag. Sov hos lollobooo inatt. Fint! Efter skolan ska jag hem och dricka kaffe och förmodligen har min snygga tygpåse ankommit då, hoppas! Sedan ska jag klippa mig hos världens bästa frisör. Sen måste jag hem och dra på mig något dugligt, för sen är det dags att korka upp! Kommer bli en väldigt bra fredag tror jag. Men nu kallar reklamprojektet. Vi hörs kanske sen! Pöss

blogkeen

Denna Giftbag fick jag från blogkeen igår. Men, nu kan även du få hem en. Allt du behöver göra är att klicka här och länka loggan på din blogg oxå! Super enkelt!
Som någon av er kanske har sett så har jag lagt till en liten logga under mina länkar? Det är iallafall Blogkeen. Där du kan följa bloggar men även få fler läsare! Så där tycker jag ni absolut ska gå med!

ett gott skratt

och det låter inte ens sååå illa! men fan, ett riktigt gott skratt fick jag mig!

Where Did John Lennon Go?

idag släpps den nya singeln som crying day care choir har gjort. den heter ‘Where Did John Lennon Go?’ - HÄR laddar du hem den gratis! den är skön som fan. love it!

23:29

idag har varit en tröttsam men bra dag. imorgon har jag i uppdrag att fixa två reklaminlägg här. så ikväll blir det inte mer än såhär. hoppas alla har haft en bra dag. P&K

09.59 12.07.11

Hej, började nyss engelskan. Första lektionen, sitter och äter skagenröramacka. Borde dricka kaffe också. Är trött som ett as. Även fast jag och pikke inte somnade allt för sent inatt. Nu.. vill jag ha jul, nyår, och sommar! Haha. Nej, dags för att fokussssera. Hejs!

14:30


Crying Day Care Choir

Så ladda ner låten för tusan alla läsare! :-) Dom är asgrymma.

You don't know how lovely you are. I had to find you. Tell you I need you

Nu är det så att min fina vän Madicken. (du är så himla stark och bra gumman) Skrev ett inlägg igår. Som gjorde sjukaste intrycket på mig. Helt jäkla sjukt. Jag kände igen mig till 100% i vissa delar som hon skrev. Som det här med att inte visa hur mycket man egentligen uppskattar och framför allt älskar någon. Grejen är den. Att där är jag fast. Jag sitter fast. Jag är så jävla dålig på det. Jag kan inte. Jag vet inte varför. Gör det mig till en dålig människa? Enligt mig, ja. För jag får/har fått lida för det. Big time. Jag har förlorat vänner, kärlek och tilllit från familjen på grund utav mitt betéende. Alltså, jag har no promblems med att vara snäll. Men jag är ju en jävligt..blyg.. och instängd tjej. Egentligen. Dock så uppfattar nog, tror jag, många mig som lite tillbakadragen men ändå en tjej som vågar ta för sig och som inte är rädd för att prata med nya människor. För det är så jag vill att folk ska se mig. Så ja, jag har ju lätt för att vara trevlig. Men jag har oxå extremt lätt för att ta illa upp. Ta skit ifrån andra. Och det är där den onda cirkeln börjar. För jag tar ut det, som säkert många andra gör (?), på dem som står en närmast. Dom man faktiskt mår bra med, som man kan prata med och som man litar på. Men. Saken är den att. Jag kan verkligen vara elak, dryg och uppkäftig. Jag går över gränsen. Men det är för att jag har kvar skit sen redan mina första år i skolan. (Dock så är det inget som jag tänker ta upp här. Det förblir privat. Hoppas ni förstår :-)) Som jag går och ältar. Bygger på. Tar mer skit. Blir mer osäker och arg. Och visst har jag oxå slängt skit på andra oxå. Sånna som egenligen inte gjort mig något alls. Men det var mer förr. Inte för att det var speciellt mycket då heller. Det var väl någon gång i högstadiet när man skulle visa sig. Cool? Ville passa in, osv. Eller något liknande. Barnsligt och töntigt som fan! Men till mesta dels var jag, rädd. Jag är rädd. Och svag. Framför allt. Jag är.. konflikträdd. Helt sjukt konflikträdd. Jag har svårt för att öppna mig helt. Säga vad det är jag faktiskt är nere av. Men. Faktiskt, i fredags. Halv två på natten satt jag och mina vänner Louise och Emma i en soffa. Och. Vi grät och skrattade om vartannat. Och då. Då sa jag hur jag känt. Hur jag känner. Hur jobbigt jag haft det och vad som tyngt ner mig. Och det. Det är första gången jag gjort så. Någonsin. Påriktigt liksom. Den ända jag ''berättat'' det för innan är, min dagbok. Där står allt. Precis allt. Där skriver jag ut mina känslor och tankar. Och det är med hjälp utav den som jag klarat mig tror jag. Liksom. Det var/är en fristad och sitta och skriva och skriva tills man blir helt trött i skallen. Skriva allt man känner. Ja, verkligen skriva om allt. Men i fredags blev det till riktiga ord. Shit, jag pratade faktiskt om det. Och lättnanden efter var helt otrolig. Jag flög fram. Stenen från mitt bröst lättade och jag kände mig.. fri? Ja, jag kände mig fri. Fri från alla dom där helvetestankarna och den där jävla klumpen i halsen som endast kan brista när jag är själv, brast för en gångs skull när någon lyssnade. Och den är borta nu. Den finns inte längre. Jag har nog aldrig mått som jag gjorde efter vi hade pratat klart. Och allt skit känns liksom lite lindrigare nu. Som om jag faktiskt kommer klara det här. Allt kommer bli bra. Jag ska bli starkare. Jag ska. Jag ska börja våga prata, gråta, vara arg på rätt person/personer, sluta ta åt mig. Jag ska även våga njuta av livet. Sluta vara rädd för att ha det för bra. För det har jag en tendens till att va. Vara rädd för att falla tillbaka på noll. Inse att allt inte kan gå som man vill. Och när något händer. Ta tag i det.  Börja visa hur mycket jag faktiskt älskar min familj. Dom är ju trots allt det bästa man har. Och ingen familj är en felfri familj. Det borde vi i vår familj veta om något. Men. Det ger mig ingen rätt till att vara så som jag är med dom. För dom försöker faktiskt. Jag gav liksom upp någonstans påvägen. Men dom försöker. Från och med nu ska jag oxå göra det. Och till mina vänner. Jag älskar er. Ni är starka personer. Så tack. Tack för all hjälp. Och förlåt. Förlåt för att jag kan va så som jag kan va. Typ. Haha. Men ja. Åh, ni är verkligen guldvärda.
Min familj och mina vänner är andledningen att jag klarat mig och kommit såhär långt.
Jag älskar er så himla mycket



du är snart där!

Sitter och nöter Those Dancing Days och är precis klar med en krönika. 2 analyser tooo gooo. hejaheja!!

summertimes

fine, det snöar och det gör mig glad. men klart man blir sugen på sommar när man ser dessa bilder som jag hittade på maddes dator nyss..

myser hos madde #2

Sitter i Maddes säng med Sara och väntar på att vår husa Madde ska bli klar med.. frukosten. Kött och pommes! Annars så är vi fett lediga idag. Kändes. Så. Jälva. Bra. Att inte något alarm tjöt imorse, OCH DET ÄR MÅNDAG. Ren lycka. Efter brunchen så tar jag bussen hem, och helvete. Då måste jag plugga tills det är dags för att knyta sig. (Stänga av mobilen och spärra FB bör jag göra då..)
Så. Lägesrapporten för idag! Ha en bra måndag allesammans!

myser hos madde


Söndag

Hej bloggen.

Sitter i mitt kök och väntar på Madde, vi ska gå och äta pizza. Fett gött. Annars då? Andra advent. Firades med lite presenter. Fick ett nytt skal till iPhonen och lite nagellack. Tack pappsen och Pia! I övrigt har jag bara känt mig allmänt seg och tung i skallen. Så ska bli muy skönt med en lugn och sansad kväll med min fina vän. Men nu måste jag packa det sista innan Madde kommer ifrån stallet! Puss


17:56

Nej, låt de va som i en film.


those dancing days

jag och det fina brudparet i somras, i norge
har precis landat här. haft en mycket trevlig och härlig kväll här i huvudstaden. thanks! får dock bli en tidig då jag fortfarande inte är på topp sen igår + lite snuva och hosta på det. så det inte blir värre och så vidare. har ingen tid att vara sjuk nu inte! dock så ska jag unna mig en räkmacka innan jag ska sova. det låter ju faktiskt fett jälla gott alltså. är hungrig som en varg oxå. peace out

me and the moon

såhär kändes det när alarmet ringde imorse, klockan tio. var här i skolan vid kvart i elva. nu är öppet hus i full gång och det är fler än jag trodde som kommer in här och tittar på vad vi ettor gör här på es media. så det är kul. dock är det mindre kul att må som jag gör just nu! men. ja, det är det fan värt. hade en av dom skönaste och roligaste kvällarna igår. tok-slocknade vid fyra. tack till alla flickor och pöjkar.
idag vid fem sticker jag till stockholm, och just nu har jag ingen lust med någonting, så blir nog en lugn kväll. men mat och mys. åker hem vid tre imorgon och då ska jag umgås med maddisen hela dagen och natten. ledig måndag. mmhmm <3

11:21

weheartit

Godnatt!

Kom precis hem. Tack för grym fredag flickor!


lilla fina farmor

(tidsinställt inlägg)
just nu befinner jag mig på min farmors begravning. fyfan. att den här dagen ens skulle komma då jag var tvungen att skriva det. det tror man liksom inte. det känns helt jävla overkligt. du finns inte där längre. älskade lilla fammo. men du har det bra nu. det vet jag. och förlåt. jag älskar dig.
ljuset som du en gång tänt kommer aldrig slocka. det kommer fortsätta brinna, för du lever kvar i våra minnen tills den dagen vi ses igen.

adam tensta

Kvällens bravader var helt klart över mina förväntningar! Sjukt härligt och bra var det. Kanske slänger upp ett stänk med bilder imorgon. Nu ska/måste jag sova. Imorgon kommer bli en helt jävla uschfyochblä jobbig fredag.
Älskar dig lilla farmor. ♥

och världen förtjänar inte dig

och känslorna faller fritt på midnattsgatorna, för vem skulle bry sig, om våra hjärtan blev förstörda?
sitter på digitalskapande och slutar om någon minut. lyssnar på min håkanlista. det är den finaste bästaste osv. när vi slutar ska jag och pikke luncha. sen börjar svenskan om några timmar. och efter det är skolan slut. då ska jag:
ha sånglektion
gå på stan med en sebastian
kanske plugga lite
gå på adam tensta. den ni
och lite sånt fint
och det är bara torsdag
åh najs

sluta dröm om det ljuva livet (vi kommer aldrig vara med om det)

den braigaste onsdagen på länge

† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0