I am the wilderness locked in a cage









dagens: IKEA

Har vandrat runt på IKEA X antal timmar idag. med turkiet vännerna Anna och Bella. Jätte trevligt. Fick med mig en hylla,ljus,ljusstake,och lite sånt småskit. fint skit! men nu ska jag och daniela sminka oss vita i ansiktet och röd om läpparna,ITS HALLOWEEN-TIME

you're a love killer

Det är fredag. det är lov. mer än så finns det inte och säga. nu kommer morbror från norge. sen skjuter jag av. detta kommer bli KANON

I've known it from the moment that we met




ännu en bra dag. vad är det här? (hoppas,hoppas,hoppas det får förbli såhär) morgonen helt bortkastad på att stiga upp,när vi väl i skolan får redan på att vi har sovmorgon till halv elva? surT. sen återstod 3 lektioner. sen en liten runda på stan,och sedan biblan med emma för att pluggaa,hem,duscha,och kom för ca 40 minuter sen hem från my love.promenad,oth,mys och massa snack körde vi på. bra avslut på kvällen. you're the best ♥
men nu är jag uppe-på-tok-för-sent. kommer vara helt maddafucking slut imorgon. ska upp EX antal minuter tidigare pga provtagning. JIPPI. och sen insåg jag nyss att jag sumpat engelska läxan. hade inte ens skrivit ner den i boken. aja,vad är matrasten till för,om inte annat än för att plugga..tackar gud för att det är lätt.
SOVGOTT,i will


iphone//bevis



jag SA ju att jag hade bilden Felix!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

here you go bro's

Vem är din allra bästa kompis? :)
jadu Anton. Jag har flera awesome vänner. vissa ligger lite bättre till. vissa inte. men nej. någon riktig enda allrabästastevän har jag inte!

Är du oskuld?
Ja,detta verkar ju vara den enda frågan folk verkligen bryr sig om när man skriver att man ska ha frågestund. why? men för att tillfredssälla er. nej.

Är det något ''kompis gäng'' du saknar? vilka isåfall?
JA. verkligen. Bla det gäng och människor jag umgicks med hur mycket som helst med förra året. De som jag umgicks med 08 kan jag inte säga att jag inte heller saknar en hel del. Trots omständigheterna,ångrar jag inte en sekund utav alla dem människor jag umgåtts med! eller hur åren sett ut. det har givit mig mycket. men jag saknar en del utav det som inåt..helskotta.

sicka charmtroll! (2008?)

Varför plutar du sådär läskigt med munnen på alla bilder?
Jaha,du menar såhär...?

Ja,alltså..jag vet inte riktigt. Har blivit lite utav en vana!
(ny FB-profilbild?)

Hur många klädes plagg köper du ungefär på en månad?
samt smycken också.
Ojojoj. Ingenaning. Det varierar. Ibland massor..ibland 1. Varierar som tusan. Och smycken likaså. Men somsagt,är ju inte direkt någon modebloggare eller någon fashonita alls. Fast ett intresse finns ju. 

Varför började du blogga? :)
Jadu Ebbo. Jag tror jag att det var när typ,Ebba Ståhl började blogga,som jag tyckte det verkade helfränt och bad henne skaffa en till moi oxå. Så,det är väl för att jag gillar och skriva. och för att jag faktiskt tycker det är kul och blogga. oftast! det är nog det bästa svar jag kan ge dig. hehe :)

Hur länge har du varit tillsammans med din pojkvän?
♥♥♥♥
fina månader!

hej :D
om du var en kändis , vem skulle du vilja va då ? ;)
hejdå :D
Jadu Lilla Plutt Anna. Kanske Bam Margera? Eller kanske Miley Cyrus? ELLER varför inte Kristen Stewart?! ELLER,Nina Dobrev! Nädu,det var helt enkelt en för svår fråga...................

Vem är du ihop med??
Felix snygg Mejman


Varför tar du aldrig bilder i skolan eller på klassen??
Men gu' så svåra frågor ni ställt. har ju inte ett bra svar på en enda. Men det är väl mest för att det inte är något som jag tänker på under skoltid helt enkelt. Men kan börja med det och börja slänga in några kanskeee! :)

Om du var en maträtt vilken skulle du vara? ;) haha
Helt klart...Kalopps,brunsås,gelé och potatis! fast skulle kunna tänka mig och kunna vara grillat och pommes oxå!

Kan inte du ta kort på ditt rum? :)
Jo,absolut. Fast det får sitt egna inlägg. Orkar inte ta kort på det nu! :)

Vad för smink använder du allra mest?
Mascaraaaaa. Mer smink en så använder jag oftast inte!

Varför vill du ha en frågestund? :)
För att jag var som en fisk i vattnet och följde strömmen! Haha. nej. men typ så var det ju,igentligen. men jag tyckte det skulle vara lite små skoj och se vad ni hade på hjärtat?

Favorit ämne i skolan och varför? :)
Engelska. För jag älskar och prata engelska. Och när jag blir stor ska jag bo i USA!

Vilken kille är snyggast i k-holm? 96-95-94?
Jaaaaaaaaaaaaaa du. Kan ju inte säga att någon är snyggast. Det finns fler snygga utav varje ''år''!

Säg en kändis du tycker har bra stil på kläder , och en vanlig person här i katrineholm :) 
Hmmm. Kenza är ju ett självklart svar. Och Katy Perry är ju tokcool. och Lauren Conrad!!! Här i stan har vi ju många med bra stil oxå. Tex. Isadora,Armani Maleh,Ebba Eriksson,Viktoria Greek,Olle Karlsson,Lisa Huovinen,Dennis Hull,Julia och Linnéa Rüdén..och många fler! Jäklar,Det finns ju för tusan hur många snygga personer som helst här i kattne


Varför äru så snygg kvinna?
Ja,det skulle ja' då inte påstå. Men tack,eller nått. Och svar på frågan har jag inte heller. Haha!

Gillar du pandor?
Ja,lika mycket som du gillar kiwiskar (det var kiwi va?) Madicken. Men jag gillar inte pandor ens i närheten utav vad jag gillar dig min super vän ♥

Om du inte är oskuld, när förlorade du oskulden?
Vilka är dina tio bästa tjejkompisar?
Varför ljuger du ofta om små, skitsaker?
Vilka fem tjejer har snyggast stil på tallås?
Vem är smartast av dina närmaste vänner?
Har du blivit pullad någon gång? Av vem första gången?
Vem sjunger bäst bland dina vänner?
Vem är bäst på musik av dina vänner?
Vem är bäst på sport av dina vänner
Ja,nu är det ju såhär,att eftersom personen i fråga sägs sig veta att jag ljuger hela tiden. behöver jag ju inte svara på någon utav fårgorna? för 1. den skulle ju inte veta om jag ljög. 2.eftersom den somsagt ''vet hur mycket jag ljuger'' så KÄNNER ju denna person mig. Så det känns ju jävligt onödigt och svara på dem då. right?

1. varför är du så bra?
2. va tycker du om att jag flyttade hihi:)
3. ska vi seees när jag kommer på fredag gummsan???? :D
1. jag umgås med dig!
2. inga kommentarer. du vet vad jag tyckte/tycker om det älskling.
3. VI SÅGS. och det var underbart kul. ''ÅH JÄVLAR,EN KATT,HELVETE VAD RÄDD JAG BLEV'' - jag blir knäsvag. stört snygging. och vi ses i helgen igen?! ♥

vad har du för betyg ? , gärna ett betyg i varje ämne ? :)
Tyvärr har jag inte fått mina omdömen iår. Återkommer i vinter med det! :)

vart får du din inspo ifrån? ge 3 ex.
sjukt snyggstil du har iallafall!
För det första: Tack! :)
Och inspo får jag överallt ifrån. Allt ifrån gatan till bloggar och tidningar. Fast oftast tar jag på mig vad jag tycker är snyggt. Men jag låter mig även ofta inspereras!

Om du fick ändra en grej i ditt liv som påverkat dig negativt, vad skulle du ändra då?
Jadu Astrid. Det finns nog en del. Fast på ett sätt vill jag inte ändra på något. För då hade jag inte vart där jag är idag. Inte fått den styrkan jag behövt för att ta mig hit. Och nu,nu mår jag bra. Så. Nej. Det finns nog inget jag inte skulle vilja ha upplevt. ''det finns inget ont som inte för med sig något gott''

10 tjejer i Katrineholm med snygg klädstil?
Somsagt. Finns 100tals. Eller okej. En hel del! (kolla några frågor upp för exempel)

Tuffa frågor från bja..
Agree jocke..

Dina bilder på dig, tar du dom själv? :)
Japp,dock använder jag ofta min fjärrstydra självutlösare!

har du din naturliga hårfärg just nu?? jävligt snygg är den iallafall,om inte kan du väl du brätta vad hårfärgen heter? (A)
Ja,det är min naturliga hårfärg. och TACK SÅ MYCKET :)

nämn 5 bra "okända" bloggar, helst lokala :)
viem.blogg.se,emiliapalmberg.devote.se,dennishull.blogg.se,juliaryden.devote.se,ebbahelene.blogg.se,
amkm.blogg.se,womzaa.blogg.se,lisaasbilder.blogg.se,isaabellem.blogg.se,
elinpetterssonn.blogg.se,idagarling.blogg.se,mango.blogg.se. och det finns ju fler bra bloggar. men det blev iaf mer än 5 bloggar. men dessa är några jag ofta klickar in på t.ex!

gymnasie val? foto passar ju
du är jäkligt begåvad!
wäääh,har ingen blekaste om gymnasie valet. har sådan panik och ångest så jag vet inte vad. men igentligen vet jag nästan. eller lite halvt. IT eller FOTO. för det är ju något som faktiskt intresserar mig. men ja. dans på skoltid skulle inte heller sitta fel.
och tack så jätte mycket för det sista! men jäkligt begåvad var väl att ta i. hehe! :)

har du några ''måsten'' varje dag,innan skolan,i skolan,när du kommer hem,innan du går och lägger dig? 
Nja,nje...bara ETT. Att kolla under sängen innan jag ska sova. skittöntigt. jag vet. men jag kan verkligen inte sova annars. så äre

5 BRA saker med felix?
1 DÅLIG sak med felix?
måste även säga att ni är skita söta tsm :)
Ja. det finns nog mer än 5 bra saker. Men några exempel kan jag väl dra: 1.han är snygg/söt/vacker/och allt detdär 2.han är en riktig snällis. för det mesta...hehe♥ 3.han är min 4.han tänker på andra,och inte bara sig själv..för det mesta..haha,nä,skoja bara! 5.jag kan verkligen prata med honom. och litar på honom till fullo! och vara mig själv när jag är med honom. ja,jag är verkligen kär i min likaså bästavän som pojkvän!
en dålig sak är väl att så fort han inte är här så saknar jag honom som jag vet inte vad!
hehe,tackaaar! :)

vart tog din lugg vägen?
hur blev du och felix ihop?
ett måste till hösten?!
nae,alltså,den sprang iväg. och hoppade på flyget till kina...haha. nej. jag skojar bara. såklart. nej,men,jag ooorkade inte med den längre!
Jadu. Jag har väl alltid - sen vi började umgås,haft ett öga för Felix. Men hur vi blev tillsammans..jadu. Det var en dag i juni,dagen innan midsommar,så pang krasch boom,möttes våra läppar,och någon vecka senare,var det vi!
ett måste..jadu. inget. det man tycker är snyggt helt enkelt,och trivs i!!!!! :)

Kan du inte börja ta mer outfits bilder? :D sjukt fin blogg!
Haha,alltså,det känns så O-jag att göra det. För jag har vekligen aldrig gjort det. Och känner även..till vilken nytta? haha. Så tyvärr kommer jag nog inte börja med det! Men kanske kan slänga in någon. någon gång.
Tack så jätte mycket! :D

VA' GÖR VÌ?!
NU KÖR VI?

hallojsan där sötis måste säga att bloggen är jättefin,haha,vet att det är en fråga jag igentligen ska komentera så jag gör det nu: visste du från första början att felix va den rätte osv?? eller tog det ett tag?? för är lite osäker på om jag faktiskt hittat killen jag söker ! kram
För det första: tack!
Ja,alltså,jag har aldrig tvivlat på mina känslor för honom! Kommer nog aldrig göra heller. Och jag hoppas att jag får spendera väääldigt mycket fin tid med honom. För han är så jävla bra. Perfekt. Och jag kan verkligen säga att jag,älskar,honom.
Så..när du hittat killen du verkligen vill ha,tvivlar du inte. eller är osäker. utan du tutar och kör! Hoppas allt blir kanoners! Kram :) 

favorit serie/tvpogram? snigg blogg
glee och vampire diaries. har ju även nu börjat glott på OTH. 
Taaackar!

Vem har snyggaste stilen (kläder) i stan av killar!?
Svårt val. Finns många. Men rådiggar ju Andreas Wijk stilen..så Olle karlsson bla. (den lite mer dräggiga stilen med toffs,lite skägg,och ja ni hajjar. är ju toksnygg den med!)
Måste även tillägga att Magnus Eriksson även har en grymt snygg stil!


är du och din syster typ......tvillingar?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!
nej nej nej nej. varför får jag den frågan hela tiden? hahah. SYNS DET INTE ATT JAG ÄR FYRA ÅR ÄLDRE? (trots att hon är lite längre än mig nu. haha)


vad tror du att det var som Felix föll hso dig? och vad föll du för hos honom?
Ja,den första kan jag ju inte svara på. Så den får jag lämna över till honom. haha!
Hos honom? - allt. Han har tagit mitt hjärta med storm,den lilla muppungen ♥

ja,lite frågor blev det ju. och detta tog mig 2 jäkla timmar. så nu hoppas jag verkligen ni är nöjda...

och ett litet ps tillängnat Ida - ja,vi ska vara SNARAST min kära! ett litet ds får du oxå!

Whatever I do,and wherever I am,all I can think of is you.



farlig. jag vill tränaaa

glad dag. bra dag. känner på mig att detta kommer bli en gladis vecka! men det kommer säkert skita sig. för jag får aldrig må bra. helt sjukt att jag fått vara så lycklig på sista tiden. så länge. går runt och är rädd dag in och dag ut för att något ska komma. Haha,nej,så jag låter. Nu ska jag sluta. och SVARA PÅ FRÅGESTUNDEN. Plugga. Duscha. Äta upp min systers chokladbollar. Sova.

Over and out

you and me go wild together

DONT FORGET THE FRÅGESTUND! -Lite fler frågor kan ni allt klirra fram!


HTC HD mini -
ja ja ja ja TACK!

Helgen vart som förutspådd. asabra. tack för den! Nu sitter jag och i blött hår,och dreglar över godingen över. det ska bli min! japp. Var även igår och klämde och kännde på den stora HTC HD. Men,den var too big för min smak. ANTECKNA DET! För erat eget bästa alltså. Så minin blir perfekt. IAF. Gårdagen tillbringades ju somsagt på stan,fick med mig en rödtröja från gina,likså en svart blus. en randig-tröja från monki,och en skjorta från HM. Inga bilder kommer,så ni får helt enkelt försöka se dem framför er! Och så blev det fetaste lunchen på MC. tokbehövligt. 

Nu ska jag torka håret,slänga på mig kläder,ta tummen ur röva och sticka och handla plugg/tåg kolhydrater. sen vid 15 ska jag få mig,och 3 andra ungar att komma till centralen,där väntar även en till tågkompis. sen ska x2000 ta oss hem till katrineholm. då vankas det god mat. ska även försöka hinna träffa felix och pussa lite på honom. hoppas han inte har  något emot det! sen är det dags för sänga,för att ladda upp och tagga inför den sista veckan innan höstLOVet och halloween. JABBADABBADOOOOOOOOU

ja,nu blev det sådär aplångt igen. jag är inte bra på det här. och något som jag tydligen inte heller kan,är att sätta in en sladd i ett eluttag..har fått TRE stötar bara idag.
Fast jag antar att det bara är eluttaget som stöter på mig?
(jävlar vad klyftig jag är) HA DET

and the whole world is on your case.


dagens tillstånd!

Igår aggerade jag och min kära vän gruvarbetare. Det gick fint! Sen var jag med fina vänner. Och sen sov jag hos pojkvännen. Vi var ute på en promenad,pluggade,pratade,och kollade på oth och myste tills vi somnade. (ja,oth var skitbra! första gången jag lägger ner tid och se på det. extremt värt!) japp,hade det väldigt bra helt enkelt. idag vaknade vi vid 8 lite drygt,kände redan då att kroppen inte var helt hundra. men det brydde jag mig inte om. dock en timme efter jag ankommit till skolan,slängde jag in handuken,och åkte hem. feber,magvärk,huvudvärk och extrem trötthet. kan vara för att ända sen i måndags har jag sovit skitdåligt. inte en aning om varför. lägger mig vid 22,somnar 01..vaknar 180 gånger. OSV. illa. dock sov jag som en stock inatt. apskönt. men ända sen jag kommit hem idag har jag bara sovit,sovit,sovit. och proppat i mig 100 alvedon. och det har gett resultat. mår mutcho bättre. men benen sviker mig fortfarande lite. dom gillar inte riktigt att stå upp. dom vill helst sitta. IAF, nu så ska jag plugga lite,sen äta och duscha,plugga lite till,och sen sova. usch vad skönt. och imorgon är det fredag. YOHO. känner på mig hur extremt bra denna helg kommer bli. lagom lugn. men toppenkul. men nu blev inlägget såhär långt igen...åh...
I-landsproblem. hoppas någon tog sig sin tid och läste! tjaråå

DONT FORGET THE FRÅGESTUND DEAR PEPOLE!

you and me:gustaf spetz














ae,alltså,jag softar mest. turkiet 10

okej,då kör vi..

FRÅGESTUND. ALLA SOM BESÖKER BLOGGEN MÅSTE LÄMNA EN FRÅGA! :D
ös på nu vafan pepole

im not afraid

Mega trevlig helg med trevligt folk och fina festligheter. Har dock varit trött som ett as. Verkligen,j.ä.t.t.e trött. Men ja,som många andra gånger så kan jag säga att: jag vet ju varför. Och jag tycker verkligen det kan ta och sluta nu. Nästa helg kommer även bli mutcho trevlig! Ska ju till sthlm,och det ska daniela med. Så det blir shopping för fulla rullar på lördag! Awesome. IAF,inatt var päronen borta på 40års kalas,så pojkvännen höll mig sällis under natten. (ILY♥) hade även lite fina vänner över. Men nu ska jag hjälpa till lite här hemma,sen ska jag åka och köpa mig plugg godis,sen ska jag plugga för fulla muggar. typ. :)

ps. funderar på att följa strömmen och köra på en frågestund? dock inte så säker på hur mycket ni skulle fråga..haha! men ska fortsätta tänka. ni kan ju säga till om ni tycker det låter som en bra idé! ds.


jag har gjort det här så länge nu,jag kan lika gärna fortsätta.


ITS FRIDAAAAAAY.
Och jag har fått reda på att det inte bara är körtelfeber som härjar i min kropp. Utan borleria OXÅ. KUL-T! Hade ju även lunginflamation förut. men det är borta? Förutom sjukligheterna är jag hur glad som helst. skolan går bra. ska skriva så handen börjar brinna på NOn snart. Sen har jag matte och franska prov nästa vecka. och NOinstuderings frågorna måste jag göra klart. vid 4 kommer daniela och elin hit,vi ska väl göra oss någulunda fina,sen ska vi party like animals!

adios amigos

Vi kan ta en paus i breaket men nu går jag ner

Snart dags för pizza,skitsnack,godis och läsk med de andra tjejerna i klassen och sofie. Sen så är det P-time. Och imorgon har jag en älskvärd sovmorgon till fem i halv tolv. lovely! sen ska jag umgås med pojkvän och vänner. awesome! SEN ÄR DET FREEEEEEDAG.

vi hörs

You only get one shot, do not miss your chance to blow


lika som bär,huh? ;)

Positiv dag idag. Som tusan! Först sov jag alldeles för länge. Men är trött all the time. Men jag vet ju varför. 20 över 3 drog jag mig för att möta daniela och emma. Vi strosade runt på stan,och hade tisdagsmys med chokladbollar hemma hos daniela. Sen bjöds det på tacos här hemma. Och nu ska jag plugga,duscha och kanske hinna,om han orkar,träffa min fina pojkvän,men även hinna gå och lägga mig tidigt. wish me good luck. och imorgon får jag testa och gå till skolan.gah,äntligen! och imorgon kväll är det tjejkväll med världens bästa lärare och girlsen i klassen! så.jävla.galet.bra!

god damn it






PIC1:mitt glamourösa skatbo till hår.PIC2345:Flashar utan lugg!

Dagen har gått åt till att vara sur. På allt. Och alla. På att jag äter för mycket kolhydrater. På att det är så jävla gott. På att jag är för ohurtig. (har ju dock en andledning) På att jag vill,så inåt bomben,få träna. På plugget. På dåliga filmer. På elaka människor. På min kropp,för att den aldrig gör sig av med fuckin' körtelfebern. På massor. Helt enkelt. Men ska inte låta det gå ut över er. Hoppas ni har haft en grym dag med massa roliga händelser. Och jag avundas er som får gå i skolan. Nu ska jag ÄTA. fan oxå. (låter som en liten fjortis som antyder att jag är tjock bara för att få massa uppmärksamhet,men det är INTE så jag menar. nu vet ni dear folks!)


varit död i minuter



Fan vad jag hatar det här. VARFÖR blir jag aldrig frisk?

vad jag bryr mig om nu


new!

Dagen börjar med att jag vaknar av världens jävla ljud ifrån hallen. Dom hade kommit för att kakla toan. sisådär runt 8 på morgonen. KUL. Somnade dock om till 10. Eller ja,jag sov väl inte ordentligt dom två timmarna. Gick då upp,slängde på mig kläder och drog med syster och hennes vän ner till västermalsgallerian. Fick med mig 2 par långa-örhängen. Skit kul och shoppa örhängen nu när jag tagit så många hål! MÅSTE hitta ett par,eller fler par,örhängen med fjädrar. riktiga menar jag då. Men dom i metal från tex. Lindex är oxå riktigt läckra. Kanske ska slå till! IAF,Halsbandet! Och en lång cardigan med döskallar på från gina följde med hem oxå. Lite småshopping sådär va. Den 23 blir den dock allt annat än småshopping! Toktaggad! Men nu ska jag käka,sen drar jag mig mot KHOLM.

cya!

håll käften orkestern

Ja,kvällen har spenderats med fredagsmys till max. Åh,va' jag trivs här! Och den senaste timmen har tårarna runnit på,men med ett stort leende på läpparna,och skratt har ljudats ur min mun på högaste nivå. Ja,jag talar såklart om de väldigt gamla bilderna! Helt störT. Men nu ska jag krypa till kojs och lyssna på musik en stund,sen ska jag sova. imorgon ska jag upp,ner på stan,
14.25 går tåget hem,sen börjar det som jag tror kommer bli en helt galet bra lördags kväll! 

Peace out,and godnatt 

för jag brinner




















Kära minnen. Och en liten change har jag allt gått igenom?ha-ha-ha..............
Åh vad makapären kameran är bra! Kärlek till den!

med en hand i himlen






[ja,det blev ju nästan en liten summering utav gubben i lådan.haha]

weekday


i.want.it. speciellt kappan kallar på mig! måste banne mig besöka affären idag!

party in the u.s.a

För cirka 25 minuter sen nu kom jag hem efter att varit ute och gått i 1H. Extremt skönt. Så nu ska jag ta lite vitamin-och-allt-annat-den-innehåller-pulver-drink och sen göra mig en brak frulle. En bra start på dagen helt enkelt! Vid två drar jag mig mot Katrineholm C,för att sedan spendera fredagen i stockholm. Imorgon kommer jag hem för ännu en lyckad lördagskväll!

På återseénde

saknade te havs




En liten egoboost sådär på kvällskvisten. Fick mig faktiskt ett litet ryck för ca 30MIN sen och knäppte ngra bilder. Men fota får mig att slappna av,faktiskt. För kvällen i övrigt har varit ytterst känsloladdad. Ibland känner man sig bara så jävla lost. Fan,vad jag hatar den känslan. Men,vem sa att livet någonsin är lätt? - ingen. Och något som verkligen inte är lätt är att göra rätt val. Det är här den känslan där man känner sig som mest vilsen kommer krypandes. Jag antar att jag får sova på saken?
(nä,det kommer ta längre tid än så.) Godnatt 

p.s.i love you

Igår efter min pojkvän hade begett sig hemåt vid 10(?) satt jag uppe till 2,och såg filmen P.S.i love you gång på gång. Tjöt,rös,och skrattade lika mkt varje gång. Och åt kladdkaka. En perfekt onsdags-avslutning helt enkelt. Nu sitter jag och gullar med världens snällaste katter. Och ska snart bli bjuden på finmiddag. Klingar finemang i mina öron. Och innan detta var vi och hälsade på min gammelfarmor. Där bjöds vi en ytte-pytte liten glass. Bokstavligt talat. (har bild bevis). Och fick lyssna till pensionär-rock. Hell yeah,vilket drag det var...haha. Och jag trodde jag skulle kissa på mig,för jag skrattade så mycket,för dessa pensionärer har verkligen humor! Så det kanske inte är så illa att bli gammal ändå?

fetlänk! - http://jonesochgiftet.blogg.se


svart,brunt,rött,blont?


jag är hur jävla sugen som helst på att färga håret. men hur? jag vet att jag stortrvis i mörkt mörkt mörkt. och det är ju fint till hösten. men jag vill oxå testa att gå mot det ljusa hållet. hjälp?

make a change

Som ni ser så har jag mixtrat lite med bloggen. Nu ska jag bara hitta en någulunda bra header som jag kan leva med! Men jag håller på och redigerar bilder i massor för tillfället. Så någon kanske dyker upp!

trois


♥♥♥

Har haft lite utav vad man kan kalla sömnproblem. Tog cirka 2 timmar och somna igår. Pga mitt högra öra,som gjorde så bajs-ont igår kväll att jag inte ens kunde nudda det. Så det var ett helvete att försöka tvätta det. Så jag har alltså endast kunna ligga på rygg eller liiiite snett åt vänster. Så min rygg är inte så toppen glad idag. Dock är öronen mutcho bättre. skönT! Nu ska jag IAF göra mig lite lunch,kyckling och riiiis. Och sen ska jag plöja igenom lite filmer,sen ska jag väl plugga,sen ska jag städa. Och ikväll kommer Felix hit och myser! Lovely! :)

jag tog en kula för dig



DAGENS: fyra hål rikare.

Ja,och 720 riksdaler gick det på! Nu ska jag bara köpa en ring och sätta i ''över-örat'',och sen är jag skitnöjd! IAF,Efter 15min på dahlströms,begav jag och mormor oss för att titta runt lite i olika affärer. Sen fick jag mig lite plugggodis. Tack gullemommo. Sen åkte jag till skolan för att plocka upp lite homeworks. Och nu sitter jag här.äter billys panpizza och förhör min syster inför hennes NOprov. Vid fyra - halv fem beger jag mig iväg för att möta Emma,för att sedan råplugga på biblan! Och för att hålla energin uppe till det har jag en chiabata med..ost och gurka. och godiset och vitaminwater. Antar att en och en annan cola kanske blir köpt där. Hehe.
Men nu ska jag engagera mig åt min syster.
På återseénde kära dudes

medans du gick och blunda


















morfar,mormor,mamma,morbröder.


tusen gånger om


:ur nuet:

Dagens konstverk. Fantastiskt om du frågar mig. Lite glass,och ett glas vitaminwater med smak utav drakfrukt till det och min dag är som gjord! Iallafall,min ytters o-händelselösa dag har gått ganska fort. Trots alla odds. Pluggat ett litet stycke matte,och lite franska. (lägg märke till ordet LITET),ätit,bakat,och sovit. Dock blir det mer pluggande(om vi inte snackar bort den tiden..finns en chans!) imorgon,när jag ska köra på lite miljö-byte,ska nämligen ta mig ner till biblan och sitta bort hela eftermiddagen där med emmsan! Behövligt! Kameran kanske får hänga med. Är på ett riktigt fotohumör nu när alla fina gula löv lyser så fint så fint i solen. Isperatiooon. Och juste,ang.bilder! Fick jag en fråga om hur jag fick mina bilder så..''grusiga''? Så här kommer ett litet svar: När jag snabb-redigerar bilder,gör jag det i PhotoScape. Och då använder jag mig av något som heter ''Textur''! Det finner man i ''kategorin'' - filter. Hoppas det inte blev allt för oförståligt!
Men nu ska jag ta mig en kladdkakebit! sa'ru gott? JAPP

lantisar







gubben i lådan


damn,this is awesome! me like!

leka livet











:ph:jag:

river en vacker dröm



Lite tillskott till garderoben,och nya boots.

Hola dudes! Norpan idagråå. Fick med mig lite snyggastuffs hem. Nöjd. Jag gillar mina nya skor extremt mkt! Och jag tror aldrig jag lagt in bild förut på vad jag köpt? Men när man har körtelfeber,och har tråkigt som tusan,och man redan har städat rummet,rensat garderoben,duschat,och allt sådant..så har man tid för att testa något nytt! Awesome. Gårdagen då? Jorå,maxad kväll!Trevligt som tusan. Tack för det Pontus (och companiet såklart!!1!). Övernattade hos Daniela gjorde jag med! Mysigt. Och morgondagen kommer spenderas hemma. Hela veckan kommer det till och med. Och det är så jävla ruttet..tråkigt..uselt..så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag mår ju..eller ja,känner mig bra,fast uppenbarligen är jag ju inte det. MEN,nu ska jag sluta klaga. Det kunde vart mycket värre. Nu ska jag käka kalopps,så jävla gött!

stronger//im not a robot


gammal som gatan. men inga spillda tårar för det.

Haft en ganska så jätte sansad morgon. Sova såhär länge var helt underbart. Men lite trött är jag allt fortfarande. Nu sitter och jag kollar på någon film på 6AN,och planerar lite smått inför kvällen. Nej,körtelfebern stoppar inte mig inte. Och som jag skrev igår. Kan ju umgås med folk,så länge jag inte kör något stenhårt fyspass med dom. Kan i stort sätt leva som vanligt,men bara i mycke lugnare takt.
Och inte vara lika intim med folk. Haha.
Men nu är det så att jag skrev detta inlägg av en andledning..jo,nu är det så att jag börjar tröttna på lugg. Måste ju klippas stup i kvarten,ok,inte det mest ansträngande,men,jag saknar att ha mittbena något så grymt. Men jag vet att när jag väl har det,är det kul i ca 1v,sen vill jag ha lugg igen. Om ni har lust och slänga eran åsikt,så gör det!
men nu ska jag göra en tacos,och kanske slänga in lite bilder om blogg.se vill sammarbeta. sen skall jag ta en lång-varm-dusch!
fyfarao vad skönt!
PÅ ÅTERSEÉNDE

Kyssjukan'

Ja,kära läsare. Känner att jag måste skriva av mig.(ARG) Min kväll har spenderats med mina nervösa fingrar på tagenterna. Har endast setat och letat info om min nuvarade livsstil. Ska dricka mycket,och vila...vila...vila.Får ju typ inte anstränga mig på 300 år.KUL.Nej.Måste ju ligga hemma i 1-2 veckor.Eller ja,vara jävligt lugn iallafall.KAN FAKTISKT UMGÅS MED VÄNNER.Smittar ju bara genom urin och saliv.Och något grovhångel behöver väl inte mina vänner?dom vet ju redan hur mycket jag tycker om dom!kissa på dom är nog något jag inte heller tänker göra.faktiskt.SÅ OM NÅGON LITEN VÄN DÄRUTE ÄR LEDIG IMORGON SÅ RING RING RING,eller messa.välj själv.En filmis kväll skulle sitta perfa! Nu vet ni det. Och så får jag hålla mig till låg-stadie pussar och pussar på kinden från Felix.Lite surt.ILY GRABBEN.MEN IALLAFALL,Det sjuka är att överallt står det att det nästan alltid blir värre påvägen till tillfrisknandet..?Liksom precis innan man blir bra så får man värsta flashbacken? SOM OM JAG INTE LIDIT NOG NU. Något stört är det. Kan jag ALDRIG kunna få må bra? Jag lovar att om jag hade deppat hela dagen igår(iförrgår om man ska vara punktlig) istället för att ha vart så jävla glad.hade detta aldrig hänt.nej,det hade det inte.och det händer aldrig någon annan?bara mig.förarligt!Ja,men nu ska jag ta och knoppa.
Det ingår liksom att vara asatrött hela tiden.Skitkul.Verkligen.
Förövrigt är min mjälte uppsvullen(det känns..) till 100%..dagens WTF?ja.natti


.


Kul fredag!..Nej.Usel.Som toppen på moset går det inte ens och ladda upp bilder,återkommer väl med det.och jag har en sådan grym värk i hela kroppen(hypokondriker).
Jag hatar det här


1 okt






:så lätt försvann den lyckan.

Ja ni,1 oktober..och jag har köttelfeber och allt vad det innebär. Fan fan fan fan fan fan fan fan,helvete.

† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0