`´`´`´`´

Oh, if my voice could reach back through the past
I'd whisper in your ear
- Oh darling I wish you were here

But I miss your arms around me

TJA. Kom alldeles nyss ut från duschen. Innan det var det middag,men blåbärspaj och glass till efterrätt. Och jag har absolut inget mer att säga,min dag orkar jag inte beskriva. Det vore onödigt,för det har vart ytterst ointressant! Haha. Men nu ska jag gå och hämta Ben N' Jerrys som står i kylen. Underbart. PEACE
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The silence isn't so bad,
until' I look at my hands and feel sad.
'Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly..

så jag säger rakt ut,jag vill ha dig nu,som jag hade dig förut

Tjena hotstuff. Kom för ca tre kvart sen hem från dansen. Det gick bra,men kunde gått bättre. Var väldigt off idag. Fick inte så mycket sömn trots allt. Iallafall,sitter i köket i väntan på mat. Sen ska jag hoppa i duschen,sen ska jag plugga matte..puh. Yesbox. Skriver ikväll,mer i detalj eller i helhet om dagen,om jag nu orkar. PEACE

Du springer aldrig ifatt,när jag väl är där.
Jag vill inte tänka framåt,men är livrädd för att fastna här.
Och nu kan det va försent,att säga som det är.


so in love with you

Nu sitter jag och packar ihop lite grejer...jag vill inte hem..vill inte. Dock är det lång lång dansträning idag,och det kommer bli skoj! Yes. Om ett tag ska vi väl dra oss,men ska försöka hinna förbi chokladaffären innan vi kilar iväg oxå! Kommer väl vara  hemma runt halv ett. Halv två är det träning. Men nu ska jag packa vidare...blä

´+

First time
That I saw your eyes
Boy you looked right through me!
Play it cool,But,I knew you knew..
That cupid hit me

Clumsy 'cause I'm fallin in love

Nu har jag lyckats bädda ner mig i vår älskade soffa igen. Efter en ytterst trevlig dag! Vi har vart och shoppat,jag inhandlade: En ny väska,ett par jeans,och en blommig-skjorta. Och så träffade Ida och Astrid! Niiice. Ja,vi var där från någon gång vid 1,till typ 5 - halv 6! Hann med mycket! Stort Tack till Pia för dagen,och all hjälp! Alltså så jag hittar överallt och vart alla bussar går,osv osv. Iallafall,TACK! Yes. Sen har jag Ebba planerat in lite nu oxå,det kommer bli skitnice,right Ebba?!?! (Älskar den tjejen) Yeeeeeeeees,men nu ska vi mysa sönder och kolla robinson,typ inte sett något av det,men skitsamma. Sen blir det väl en skaplig kväll,ska upp tidigt imorgon! Har nämligen en låång dansträning,inför musikalen. Tagg! Men nu ska jag gå och göra popcorn,inte ätit det på år,så nu kör vi på det,PEACE


it's friday,im in love

Nej,igentligen lördag tekniskt sätt. Men shit the same. Ligger iallafall här i sängen och softar till tusen,men min kära godispåse till sällskap. Nu ska jag sätta på ett andra avenyn avsnitt,sen ska jag sova. Kvällen har vart hur mysig som helst,dock lite b. Men som tur finns det ju vissa ''räddare i nöden''.yes. Skriver imorgon,peace

I'm lost in your eyes

Har bättat ner mig i dom super sköna sofforna vi har här! Helt underbart! Sitter och kollar på TV och äter godis,dock ska jag sluta med det,för om en halvtimme ska vi till en pizzeria,som ligger granne med oss,och även en CHOKLADAFFÄR ligger precis precis brevid. Jag är i himlen! yES. Lägenheten är grymt mysig. Jag älskar den! Iallafall,ikväll ska vi bara äta massa gottis,kolla film och mysa som tusan. Sen imorgon är det stan som gäller. Sen får vi se vad som händer på kvällen! Stortrivs gör jag iallafall. Men nu ska jag byta om lite,osv. peace


bil

haha
haha
haha..

älskling,vad var det som gick fel?

Godmorgon bloggen! Har haft en ganska så sömnlös natt. Men har ingen aning varför. Så har vart uppe sen ca kvart i fem nu tror jag? De roliga är att jag är pigg som en mört. Så nu tror jag att jag ska slänga mig i duschen när mamma är klar,sen får väl morgonen rulla på som vanligt..yes,vi hörs ikväll eller imorgon. Ha en trevlig fredag allihopa. PEACE

----

vit tjej
Vårt gräl tog veckor, ropen blandades med gråten
och jag blev grundligt jämförd med din fina vän


Jag ville slåss,och gick mot mitt livs nederlag

Har nyss kommit ut ur duschen,eller mja,hunnit prata med pappsen oxå. Helgen kommer bli toppen! Hur skönt som helst att komma härifrån! Apprpå det,så finns en risk att jag inte skriver förns på lördag. Om jag inte skriver innan jag hoppar i säng. Och jag kanske inte hinner imorgon kväll,vi får se,vi får se. Jag tror inte världen går under för det. Yes. Idag var det en underbar torsdag,skolan var toppenhärlig,hur chill som helst! Verkligen överdrivet. Sånt gillas starkt! Efter var det träning och sen solning. Nice på hög nivå! Ja,det ända som förstör denna trosdag,är att jag ska sitta med en engelska uppsats hela kvällen...puh. Tur att te & macka finns! PEACE


+ DÖD ÅT SNÖN

Sommarn snurrar fort
när vi bara snöar bort
Och jag vågade aldrig hålla din hand


Vi är inte såna som i slutet får varann

Okej,nu hade jag tänk skriva ett långt inlägg på no time,måste nämligen hinna duscha och skriva en hel engelska uppsats. Dock har jag imorgon på mig oxå. Men då ska jag träna osv osv. Men ja,hälften nu,hälften imorgon får duga. okej, i MÅNDAGS,hände absolut ingenting(?) eller jo,jag var hos doktorn,betällde tid för ''livmoderhals-cancer-sprutan''. SOM MAN TAR I LÅRET. Eller man kan välja,men jag ska ta i låret. Jag kommer avlida. Appråpå det är det prick EN vecka bara kvar tills det är dags för den. Så länge ligger den i min kyl och vilar så länge. Fyfan. Iallafall,det var väl allt? På kvällen åkte jag med Mamma och Patrik och storhandlade,sen så dusch och lite pluggande. Plus att provet gick ur vägen oxå. Trots att det var ganska klurigt. och IGÅR,så var det först kortis dag i skolan,sen var det hem och dricka te,drack typ 5 koppar om jag inte minns fel?,kände att det var ett tag sen. Och åt mackor. Kan ju säga att igår var det ett nöje och stå i köket ;) mums.HAHA. Iallafall,senare på kvällen drog vi ut till Morfar,vi skulle hjälpa han men lite tenkniskt. Och fick lite gottis. Sen åkte vi hem,duschade,åt lite,pluggade,soov. IDAG var det långdag. PUH. Dock är imorgon länge..blä. Men idag var inte lite tråkig som onsdagar brukar vara. På HKK gjorde vi goood mat. Efter skolan var det konfan,som vanligt,hur kul som helst! Det är jag nog ensam om att tycka...! Yes. Dock var denna gång extra bra,nämligen så fick godis! Hur gott som heelst. Sen kom Mamma,vi åkte till intersport,köpte något till våra längdskidor,och lite annat. Sen vidare till DUD och hämta en skiva. Sen åt jag,eller ja,jag sitter fortfarande vid köksbordet...HAH. Men nej,nu ska jag ta tag i livet och gå ner i duschen. SEN SKA jag plugga..eller nej,då ska jag se Andra Avenyn...hur ska jag göra nu då? Jag får väl ta allt imorgon,ja,så får det bli...peace

I WANT U SO BAD

Ingen updatering idag,no time,men jag tror ni klarar er. Skriver imorgon isället! PEACE


JAG VILL VETA OM KÄRLEK FINNS

Har nyss torkat håret och lite så. Så nu är jag redo att tackla denna kväll..som kommer bli ytterst tråkig. Ska plugga som tusan hela kvällen ut. Måste verkligen få till det imorgon. Men kan ju brätta lite om dagen.
Den började med att gå upp,dock låg jag och såsade kvar tills kl.08.00. Åt och klädde på mig. Kl.9 var vi påväg mot Yxbacken! Kom på halv vägs att vi glömt Alexs jacka...vände. Sen drog vi igen. Kom fram..halv 11 tror jag? Sen så fixade vi skidorna osv. Sen drog vi ut i backen,dock fick jag något fel med pjäxorna. Så jag var tvungen att gå hela vägen ner för den branta backen...KUL. Haha nej faktiskt inte. Men ett par nya gjorde susen. Dock har jag inte åkt på ganska länge,så det gick lite halvdant i början. Men ramlade bara en gång. Haha. Eller ja,slängde mig rättare sagt. Höll på att köra in i en som stog i backen. Yes,sen åt vi ca 2 gånger,först vid 12,sen vid 15.00 typ. Yes,vid fem bar vi oss hem. Jäkligt kul var det,och trevligt. Men var ändå inte på bästa humöret...men det tillhör denna vecka. Yes. När vi kom hem,åt vi på stadsparken,sen åkte vi och snabbhandlade oxå. Yes maaan,men nu ska jag aktivera min hjärna,och plugga så det ryker ur näsborrarna. PEACE 

im just wasting my time,on something i never will get.


Just like a dream,you are not what you seem

Hej på er! Kan ju bara informera er om att jag är ganska sådär lagom uttråkad. Så,nu behöver jag inte tjata mer om det! Iallafall,solningen var underbar! Super duper skön. Och likaså var middagen trevlig! Och imorgon blir det skidor! Skapligt! Nu ska jag och min mys-skjorta titta på en rulle,och sen börja tänka på refrängen...07.30 imorgon..kommer aaldrig orka. Haha. Så det är väl bäst att jag kilar nu då. Godnatt fellooows
MYSSKJORTAN IN MY HEART                                                                  


SKAPLIGT KUL LÖRDAG

get-me-a-fucking-life...THANKS
Ärligt talat......Nej


fear is the heart of love

Tja! Hade tänkt att skriva lite nu,medans jag ändå väntar på bättre tider! IGÅR så var jag en sväng till doktorn,så slapp någon eller två timmar utav skolan. Sen var det NO,sen ner på stan och köpa goodis. Sen tillbaka och ha friskvård,det var skitkul! Boxning! Helt underbart. Yes. Sen var det stan som gällde,sen vidare till Mammas jobb,då så satt jag där och pluggade i ca en timme. Så NO:n sitter nästan nu. Sen iväg att handla. Sen hem,hämta alex och patrik,då drog vi till intersport,och köpte skidgrejer till imorgon. Dock har jag lite panik över hur det ska bli imorgon. Är ju repdag imorgon oxå. GREAT...nej. Hm..! Ja,är ju nästa oxå? Och några fler?! Hoppas. Iallafall,ja,sen rullade kvällen på! IDAG var det chillichill fram till typ tre? Då satte jag igång med att både baka och duscha,och annat.Haha,men den(kladdkakan)blev misslyckad...kära familjen får äran och äta upp den! Haha. Kl.6 ska vi iväg på middag. Sen så ska jag och Mor och soola. Sen så är det en tidig kväll som gäller. Jäkligt tidig morgon som gäller iallafall. Kommer dö...haha! Nu ska jag fixa det sista innan vi ska kila iväg,PEACE  
 
black
Love of mine,some day you will die,But I'll be close behind

I forgot to say out loud,How beautiful you really are to me!

Tjenare! En glad tjej hade tänkt att uppdatera lite! Har nyss duschat,och nu sitter jag här och kollar igenom språkreso katalogen (som de flesta fick hem idag misstänker jag?). Snacka om att om jag ska åka,fy jävlar vad kul! Om typ om 2 sommrar hade jag tänkt. Iallafall,kan ju säga medans jag ändå håller på att skriva,andlednignen till att jag ej skrev igår efter träningen,var för att när jag kom hem blev jag helt jävla off! Orkade absolut ingenting. Dock så pluggade jag ''lite'' iallafall. Läste igenom ALLT i NO:n. Det var ganska bra gjort,om man tänker på hur jag mådde...haha. Sen duschade jag,sen hoppade jag i säng. Iallafall,skoldagen idag var pissjobbig! Helt seriöst,den var förjävlig! Finns inget mer att säga. Iallafall försvann det humöret efteråt,blev faktiskt på skit-bra-humör! Lovely! Iallafall,imorgon ska jag umgås med massa trevligt folk. Toknice! Lördag blir en slappar-dag. Och på söndag ska jag ut och åka skidor!!!! Längtar! Yes. Men nu ska jag kila iväg och fixa det allra sista. Sen ska jag i säng,så jag inte är helt död imorgon ;) PEACE
(Jag tror detta är...Början på något riktigt bra!)

your sexy thing

Sitter hemma hos Elin,vi har lång rast. Något mer positivt iallafall. Vi har nyss ätit nudlar,och nu väntar en kladdkaka i ungnen. Nu ska vi väl slänga oss framför tvn. Om ca en timme ska vi börja dra oss tillbaka,då är det språk som gäller! Sen är det bara engelska kvar (?),denna onsdag var mycket skönare än förväntat! Haha. När jag kommer hem blir det till att äta något snabbt,byta om och dra till gymmet! Skriver ikväll,peeeeace

onsdag

Blä..jag orkar verkligen inte med det som händer idag i skolan. Bara massa spring överallt. Nej usch. Iallafall sitter jag här och äter frulle,och har gjort ett tag. Kl.kvart i åtta,åker jag nog hem till Elin! Vi har ju somsagt sovmorgon på onsdag. Inte så värst lång,men det bästa på hela dagen om jag ska säga så...och inte nog med hur mycket spring och skit som man måste göra,så är det såklaart lång-dag idag oxå..fyfan...nej,nog med gnäll. Ha en trevlig dag alla! Peace 

Find me somebody else,But I don't want to

Cause the only thing i want is you.
A tja! Kom nyss ut ur duschen. Nu ska jag snart slänga mig i tv-soffan,och gotta mig med Digistive & Frukt!
Lite om hur min dag sett ut: Skolan (lameee),Vart med Louise,vi gjorde ej så mycket,gjorde en kladdkaka och kollade tv! Ytterst trevligt iallafall! Sen drog jag mig hemmåt vid kanske 5? Sen var det käk,mums. Sen så följde jag med mina småsyskon när de tog sin sina vaccinations-spruta! Sen åkte vi hem,då hoppade jag i duschen! Och nu så ska jag fixa mitt kvällsfika! Hoppas ni inte dog för att texten var så ointressant! haha. Men imorgon är det träna & förmodligen Daniela som gäller. Och så kan jag ju säga att jag verkligen inte ser fram emot skoldagen. Det är döds tråkig på onsdagar...stort BLÄ. Men jaja,inget man kan göra åt det. Peace


+

hahahahahahah hej
I DON'T KNOW WHY I WANT YOU SO,CAUSE I DON'T NEED THE HEARTBREAK


gammal vänskap rostar aldrig (?)

TTjenare! Ligger och softar i sängen,fick mig en riktig omgång huvudvärk förut..blä. Men en alvedon och en gnutta sömn gjorde susen! Om ett tag skulle väl jag chansa på att det är mat. Sen är det duschen som gäller,sen plugg! Sen soooooooooova. Åh gud så skönt. Fick mig inte allt för mycket av den inatt om jag ska säga så. Iallafall,lite om hur min ytterst ointressanta dag har sett ut: Först var det skolan som gällde,inte kul alls. Sen så var det ju planerat att jag skulle träna,men så blev det inte. Blä för huvudvärk (tumör?!?!?). Ja,sen så då gick jag och la mig istället. Och nu har jag väl vart vaken i ca trekvart eller något. En kanske 5 minuter efter jag vaknat,kommer min mamma hem med lite grejer,bla en hylla till my new room & lite annat smått och gott! Ja,det var det ända jag har och komma med idag. Skriver kaaaaaanske senare,peace.

    HAHAH
Hm..det kallas tidsfördriv! :)

jag är ju här och väntar på dig

Halloj! Sitter just nu med blött hår och pjamas. Hade tänkt att skriva lite kort om idag,för sen måste jag nästan hoppa i säng. Annars lär jag väl vara död imorgonbitti. Iallafall,det började med att jag och Ebba vaknade,då tog vi upp datorerna och satt där en stund. Sen kilade vi ner och åt fruost. Sen satt vi vid datorerna till lunch,sen drog ve ner till Apoteket. När vi kom hem så var vi hemma i högst fem minuter,sen drog vi till ICA och köpte fikabröd. Sen hade vi mysfika. Sen kom min Mor och hämtade mig.När jag kom hem gjorde jag...absolut ingenting. Satt vid datorn. Sen var det dags för mat,pizza & mcdonaalds! Haha. Sen så gjorde jag absolut ingenting igen. JO,JAG BESTÄLLDE SPORTSCAMP. Fan vad kul det ska bli! Right Louise?! Iallafall...Imorgon har jag ingenting på schemat,eller jo,jag ska träna. Det är allt. Men nu måste jag fixa det sista innan sängen. PEACE


it's time to be,a big girl now..

åh-hej-vad-kul-jag-har-bild
And big girls don't cry.


HOPPET ÄR DET SISTA SOM LÄMNAR EN MÄNNSIKA

Sitter hemma hos Ebba. Båda vi sitter med varsin dator i sängen,så det är äckligt varmt.Sen jag skrev sist har vi: Löst I-Landsproblemet(dvs.inhandlat godis),ätit gott,pratat,och suttit här.Ja,mer än så finns det inte att säga.Märkt att jag typ aldrig har något att säga nu för tiden,så jag tar nog en liten pause,tills jag får något någotlunda intressant att skriva om..eller iallafall tagga ner på inlägg.Mindre men längre liksom.PEACE

STÅHLKVINNAN

Sitter här med Ebba,nu ska vi kila ner och köpa godis...vart vet vi inte...I-Landsproblem...gah

we are golden

Har alldeles nyss blåst håret...det flög av...HAHAHAH,nej jag drev...så dålig..haha. Men iallafall,snart kommer min kära Ebba hit!
 Vi ska väl ta det lite lugnt,sen äre dra och köpa godis som gäller! Skapligt gott! 
(i brist på annat och göra,jaaaaaaahapp)
HHAHHHAHAHA A tja
PEACE


Darling,when there is nothing you can do,I promise,I'll do anything for you

HAHA söta
Lite sådär lagom-snygga! Iallafall spenderas dagen och natten med denna brutta!


som sagt

JUST MY F.*.C.K.I.N.G LUCK. Inget sthlm. Nu får jag vänta yttligare 2 veckor,jippe. Men jaja,bättre sent än aldrig. Nu sitter jag och väntar på svar från min kära vän Ebba,om hon har lust att spendera dagen med mig. Hoppas

g.l.a.j.j.o.r

skapligt snygga
Jag vill ha dem allihop! Nu-på-en-gång! Ooooooooch sommar


JUST MY F*CKING LUCK

Tror ni inte syster(Vilda) har gått och  blivit sjuk? Åh..BLÄ. Fick reda på det igår,så vi får se hur vi gör. Vi tror vi ska göra såhär: Äta lunch här,åka upp,kolla in nya placet,kanske göra något annat,äta där? åka hem. Ooooooooooom inte Vilda bättrat på sig såklart! Hoppas det! Vill så jäkla gärna åka...Men ja,att bli sjuk är ju inget man kan styra över tyvärr. Men jag kan ju bara hoppas på att något typ mirakel inträffar eller något liknande? (dock vet jag att dom ej exsisterar...men man kan ju alltid hoppas!) Men nu finns det ett problemo kvar...om vi inte åker...vad ska då jag göra idag?

mama haven't you heard,we sold out all over the world

Sitter med Syster och Threse och glor på ''Let's dance'',Elin är ju grymt snygg! Just nu är det ''Rabih'' eller hur han nu stavas. Honom gillar jag inte riktigt,han är så...sliskig. Hörs innan sovdags,haha,peace
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
update(20:44) Claudia dansar apbra! + Älskar ''paris-temat''! Haha

I was running from the things that you’d say

.

Teenage dreams in a teenage circus,Running around like a clown on purpose

Nu kan jag pusta ut! Nu är allt klart! Woho. Nu sitter jag iallafall här med en stor godis påse,och lyssnar på ''MIKA - We are golden'' (helt grym låt). Sen har jag lätt-saltade-skruvar & cola som väntar oxå! HAHA,det är ju helg trots allt? ;) Iallafall,snart blir det nog ''Let's dance'',sen blir det nog en tidig nattning. Kanske skriver lite senare! PEACEEEEEE
ps.En till jävligt grym låt - ''The Teddybears - Get mama a house''!ds.

NO GIVIN' UP WHEN YOU´RE YOUNG AND YOU WANT SOME

PINK

Hejsan! Idag har vart en på-språng-dag,men en väldigt bra dag! Jag fick ju ett barn idag. Den är så fin så. (som ni kanske ser?!) Iallafall,fick den utav Pappa idag,TACK SÅ HIMLA MYCKET,älskar dig!Anna fick en oxå! (dock en...lila?)Super-duper-dunder-nice. Dock är den väldigt liten. Men smart! Ska kolla om jag hittar någon ''dånger'',sånt därnt internet som man hänger på sidan. Ska nämligen ha den till (tex) tågresan mellan Mamma och Pappa. Och som jag kan ta med till Pappa på helgerna. OSV OSV. Är iallafall superglad. Iallafall,nu ska jag alldelses straxt äta,sen bär det av att handla...sen ska jag bara ladda inför morgon dagen! Skriver senare,peeeace

MIN SKÖNHETmin bebis

kom ihåg mig då

Nu har jag precis duschat,och nu sitter jag och knaprar på mina älskade digistive.Hur nice som helst. Kan ju säga att träningen gick bättre än förväntat...ärligt talat. Kör på måndag igen! Och nu har jag betämmt mig för att börja! Det är ju hur kul som helst! Nu ska jag bara hitta folk att gå med. Börjar med ett klippkort,som inkluderar 10 gånger...sen får vi se vad det leder till...kanske ett riktigt kort,eller ett nytt klippkort! Vi får se,vi får se...!!! Men nu ska jag kolla klart på ''Made in Sweden'',och mina kex blir mitt kära sällskap,höörs imorgon,peace!

du var som en bror för mig,nu är vi ingenting

Tja fan! Taggad_tjej_95 här! Taggar inför träningen,dock är det en hel timme kvar! (det kommer gå åt hellskotta alltihop...) Nu ska jag snart äta! Sen äre träning som gäller,sen ska jag och mina kära digistvie softa kvällen ut!...och imorgon är det fredag! FAN VAD SKÖNT! Sen bär det av till Sthlm. Me like! Det som skulle göra denna helg bättre än vad den säkert redan blir...är om man kunde komma ut och åka skidor. SÅ jäääkla sugen. :( Men nu ska jag kila,skriver kaaaaaaanske senare,PEACE
 

INGET BATTERI

Jag är helt slut. Huvudet bara trycker...ögonen bara svider. Nu ska jag duscha,sen ska jag sova.
Och imorgon ska jag gymma...min kära mor blir mitt sällskap! Godnatt!


så kom änglar och ta mig till honom och ge mig en chans,för jag tror att snart brinner ett hjärta för honom någon annan stans

Kan ju bara säga att....jag är...hur...trött...som...helst...verkligen...skittrött....:( Men skitsamma...Idag var det då första skoldagen. Ap-lamt. Fast ganska soft ändå. Och ett ändrat schema oxå. Finns båda en ljus sida,och en mörk. Efter följde jag med Ebba. Vi softade bara. Hur skönt som helst. Jag älskar dig bruttan. Yes,när jag kom hem var det mat,pommes och firre. Sen har jag suttit här och dött...trött-så-jag-vet-inte-vad. Men nu hade jag tänkt att duscha om ett litet tag...sen kanske jag ligger framför tvn ett tag...(om jag inte däckar i duschen?)...sen hoppar jag i säng....blä vad trött jag är...godnatt

(SKRATTRETANDE!...Så fruktansvärt omogna...)


I just wanna let it go for the night,That would be the best therapy for me.

Wää bildbomb förut. Trevligt. Haha. Nej men,fan vad trött jag är. Så jag har inte ens en gnutta ork till att skriva något längre inlägg. Jag orkar inte skriva om natten eller något heller. Nu ska jag duscha,sen ska jag gå och lägga mig. Ja,det är precis vad jag ska göra. Fan så gött!
PEACE AND GOD NATT

bilder från 5 och 6 januari

I brist på någonting att göra...varsågoda (vi var i ganska stor brist på något att göra på bilderna oxå faktiskt,haha..inte allt för seriösa heller!...woho)

tofs för fan ssötisen <3  hjärta      SNIGGA SNYGGA SOM FÅ  knasbollar   knasisar   love love love  


kärlek är för dom,dom som har tur

LINNÉA


En känsla utan ord

FULLRULLE. Brudarna håller på att städa undan efter gårdagen,madrasser,chips...papper,etc etc. Dock har jag ingen användning i det hela...eller jo,jag är kuddhög. Mysigt. Yes,Efter detta ska vi göra lunch. Skriver mer detaljerat ikväll,om kvällen osv! Yeeeeees...Och imorgon är det skola...var ganska taggad först,men lusten har försvunnit. Men man har inget val...right? Nu ska jag se om jag kan komma till någon nytta,peacee

WII

Nu har alla samlats! Vi spelar WII. Trevligt! YESBOX. Skriver när jag har något som faktiskt är intressant! PEACE

Vad jag bryr mig om är att se dig gråta,för jag har gråtit,och du ringde aldrig

Nu kör vi på sista inlägget,innan jag drar,för efter detta blir det fullrulle. Ska hjälpa till med lite saker,fixa och städa lite tror jag. Dock har jag inte allt för lång tid på mig...och jag är ju inte världens bästa på det där med tid..he-he. Men ja,nu har jag nog inget mer intressant och säga....jag la ut en bild på bilddagboken förut...dagens händelse....frågar fortarande mig själv hur det känns...osäkert...HAHA nej men,hejdå 


Inga kan ta fel på varann,så som vi kan

Kom nästintill nyss hem från Daniela. Nu hade jag tänkt att hoppa i duschen. Sen ikväll någongång,åker jag till Louise. Dit kommer lite annat trevligt folk.
Antagligen övernattning gäller med. Det kommer bli skitnice!
Ja,igår hände inte alls mycket. Beskrivning: En kladdkaka,och en beckfilm. Det var vår kväll. Yes.
Och imorgon är det den 11e,det betyder att Pappa & hans sambo får börja flytta in i den nya lägenheten. Skitnice!
Och nästa helg drar jag (och syster?) ner dit! Ännu niceigare.......!
Men nu ska jag kila ner i duschen. PEAcE


.

suddigg
Can you tell me,what I should do? To be the most important thing in you're life


king

Kom nyss hem från bowlingen......jag vann! wohooo! (dock tog jag ej några bilder..) Och ja,nu har vi gäster. Och dom håller på med maten. Super! Yes,nu ska jag gå ut och sociala mig lite hade jag tänk! Slänger in ett inlägg innan jag drar iväg,peace


And after all You're my wonderwall

Kom nyss hem från en lunch på mcdonals med la familla.Senare ska jag och familjen,och några vänner till oss,åka och booowla. (inga skidor:'() Trevligt. Sen blir det Tacos hemma hos oss,sen åker jag vidare till DP,igen,och övernattar där,dock med LB denna gång! Tror jag kommer ha det skittrevligt. Jaaaa. Angående alla bilder hela tiden,tror ärligt talat jag ska fortsätta. Det är så mycket och läsa en blogg med massa bilder,än bara massa ord. Visst,några enstaka bild-lösa inlägg är väl skitsamma. Men ja.......jag kör nog på detta spår,tills jag tröttnar. Haha,om en vecka?! Haha. Jaaaaaja.
Nu ska jag kika lite tv...dock gör jag redan det...knepigt.
glad_tjej_95
Love me, Love me..Say that you love me..Fool me, Fool me..
Oh how you do me..Kiss me, Kiss me..Say that you miss me..
Tell me what I wanna hear..Tell me you love me


I WANT YOU SO BAD, it's my only wish

Nu drar vi ooooooooch solar...hörs sen,peace

DRAR VIDARE

Till Daniela,hööööörs imorgon fellows
snyggast,yeeeees


du såg exakt lika påkommen ut som du var

Tjjabba! Nu har Louise gått,för ett ganska bra tag sen. Och jag sitter och väntar på mat. Inte långt kvar.Sitter även och nördar ''Jag är en vampyr-Markus krunegård'' som aldrig förr. Skapligt gammal...MEN...Tröttnar aldrig! Ja,sen ska jag och Mamma till ICA,sen åker jag till Daniela. Dit kanske Louise kommer. Vi ska ha myskväll. GREAT. Yesbox! Daniela stackarn har dragit ut en tand! :( Haha! Men ja,nu har jag slut på information. PEACE
HAPPY?
Ikow,ikow...bilder i överflöd för tillfället.........vänj er!


MORR


SNYGGA SOM FÅ
SNIGGA

LOUISE BLOGG <-- besök...NU


ÄRLIGT TALAT VAR DET SKÖNT MED ETT DÅLIGT SVAR

Sitter i sängen med Louise. Chill. Ja,och vi ska nog börja tänka på lunch snart.
Dock har vi nästintill precis ätit frukost. Har typ bara hunnit ta en dusch innan.
Eller ja,jag har. Louise har suttit vid datan och lockat sitt jätte-fina hår. Gaah,vill oxå ha :(
Yes. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen nu ska vi kila. Slänger in en stek-het bild så länge.
PEACEEEEE
ps.Filmen igår var sjukt ball! Tack grabbar. ds.
stek heta
hela världen är så underbar,bara man får ett svar


Down to Earth

Fullrulle här. Trevligt. Snart kommer ett par trevliga prickar.
Det kommer bli great. Ikväll ska jag på bio!
Yes,skriver senare! PEACE


ÅHYES


På G

Fått till lite nu. Tror jag nöjer mig såhär,orkar inte med något annat. Nu vet ni det,nu ska jag duscha,sen ska jag äta kex....sen ska jag åka till Louise. PEACE

ps.fuck you mobilblogg.......gah......ds.

NYTT

Kommer igång så snart det går...............peace


† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0