lördag - matkoma

Min dag kort och gott. Fika med två generationer plus respektive hemma hos oss. <3 Fick lite presenter. Handdukar & skumpa och hummer. Som satt väldigt fint i kistan ska ni veta. Min pöjk är svinduktig! Nu ska jag ta mitt pick och pack till det stora rosa huset där mina små älsklingar pikke och kattis väntar. MYSKVÄLL. Ohja! Vad jag har saknat dom! Puss


fredag - shopping!!

Är helnöjd!! Och fullkomligt förälskad i min nya super sköna kofta från MQ.


torsdag

 

Dagarna flyger förbi och jag börjar som vanligt insjukna i hosta och annat skit. Idag står storhandla och städa lägenheten på schemat. Även installera alla nya teknik prylar vi fått!! wiiih. Imorgon ska vi till Örebro och shoppa shoppa shooooppa!! MÅSTE HITTA EN JÄVLA NYÅRS KLÄNNING. Nej ni, nu ska jag börja packa ihop mina saker. Jag och Andreas har sovit i hans föräldrars hus medans dom har vart i skåne. Så mysigt så. Hejdå! :)

 


christmas night, it clutched the light, the hallow bright.


00:02

Och där var det sista julfirandet över. Och jag kunde inte vart mer nöjd. Fick en ny stavmixer, massa resecaaash, pengar utöver det också, smink, smycken, parfym, bodylotion, shower gel, en fint glashjärta att hänga i fönstret, nagellack, en fin tomte, och lite så va! Och sedan fick min pöjk en ball kaffemaskin av mamma och putte, och en plattång av mig plus massa shopping-pengar. Så han är nog rätt nöjd han med. :)

Igår var vi ute hos morfar och åt. Mycket trevligt! Fick välbehövliga pengar då med! Sedan åkte vi hem och kollade film med Bella och Andreas! Just nu gör vi samma sak. Drog till på en nostalgitripp. Mio min mio! Så bra!! Ne ni, nog med detta.

GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!


onsdag - ingen vanlig dag!

FÖR IDAG ÄR MIN PIKKES FÖDELSEDAG <3 BÄSTA BROR.


klappar i mängd

Nu är allt upp ätet, öppnat, klappat och klart, osv. Är jättenöjd över mitt andra gäng julklappar. Tänkte berätta vad jag fick, haha. Iallafall, jag fick ett par koppar från Iniska som jag spanat in ett tag + te, en liten skål, Hollister tröja, en jättesöt och fin ängel-berlock, ansiktsmask, lite parfym, lite glitter-spray inför bellas silver-fest, rese-pengar till mina resor (ska ju utomlands med mina bästisar i sommar, och förmodligen även med pojkvännen någon gång under våren) och slutligen lite godis och totalt 900 på gina! Så jag är helnöjd. Dock väntar ju fler klappar både imorgon och på onsdag. Nu ska jag hjälpa mina systrar få igång deras nya iPhones. Hur överlyckliga tror ni att dom är? Haha. Dagens småttingar alltså. Senare ska vi titta på film och äta mer julgodis, blir efterlängtade Ice Age 4 som vi fick i julklapp hela familjen! Woho! Ha en fortsatt trevlig jul, puss

spikat

!!

make the crowd go

Smider tatuerings-planer, har huvudvärk och kan inte förstå att det är självaste julafton imorgon. 
God jul. 

årets första klappar!


x-mas


lördag

Är bakis så det heter duga. Men hade en väldigt rolig kväll igår. Så det är okej! Idag ska vi pynta granen, äta plankstek hos Andreas föräldrar och bara vara allmänt slöa. Imorgon drar vi ett par stycken till Stockholm för lite julshopping och mys. Sedan blir jag kvar där tills på tisdag! Nu ska jag äta klart mina räkmackor. (hungrig som en jävla varg) Hejs


fredag - jordens undergång?

Ja, jag är livrädd men än så länge har det ju faktiskt gått bra. Skönt de va! Är fortfarande genom sjuk. Mindre skönt de va. Så vad som händer och sker med det får vi la se. Igår var jag med min becciz en stor del av dagen, vi lagade mat och hade det mysigt. Det är ju faktiskt jullov nu! Wiho! :) Senare kom Martin och då blev det fifa följt av en film. Bra sjukis-dag med andra ord. Ikväll ska vi äta hos mamma och sedan får vi se vart vi hamnar efter det. Imorgon eller på söndag drar jag till Stockholm! Mys. Puss


sängliggande


bästa killen.


...

FETT sjuk, plugget går FETT DÅLIGT, min liv känns FETT JOBBIGT, och ah... jag är FETT SJUK. och är FETT SUGEN på mcdonalds. och är FETT ARG LEDSEN UTTRÅKAD ETC. ska nog va FETT med hemma imorgon, jag menar vad spelar det för roll vi dör alla ändå om en vecka. FETT ONÖDIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja, det jag vill säga med detta inlägg är att JAG HATAR ATT VARA FETT SJUK. HEJDÅ. 

torsdag

Ansiktsrengöringen jag köpte igår! Kan redan nu säga att min hy känns bättre. Inte i närheten av lika torr, och den blir så himla len! #loveit

Redan torsdag. Skönt! Är överförkyld och trött som ett as. Idag måste jag plugga, plugga, plugga. Imorgon vet jag inte vad som händer. Nu ska jag fortsätta dricka cola och göra lite historia innan jag får skäll. Roligare än såhär blir det inte. Nepp. Hejpa

onsdag

Hej vänner!!

Började dagen med lite lucia, slutade en och en halv timme senare. Vid 11.30. Flängde sedan runt lite med Andreas, handlade osv. Var och köpte mig en rengöring för ansiktet bland annat på hudvårdsguiden. En bästsäljare, så hoppas det ger resultat och är värd pengarna. Inte för att jag har någon problem-hy alls. Men ändå! Kul och unna sig lite lyxigare saker än dom som man kan köpa på ica etc.. haha. Just nu sitter jag och kollar på musikhjälpen. Så otroligt bra! Ikväll kommer min syster hit på onsdagsmys. :) Vi hörs, puss o kram.


twitter

Skaffade faktiskt Twitter för ett tag sedan. Och just idag tappade jag min tweet-oskuld och gjorde min första tweet! In och följ nu va!! @linneazweiniger


tisdag

Hej! Jag lever och mår bra. Snart är det jul, och nyår. 18 års dagen närmar sig sakta men säkert. Och ja, livet flyter på. Helt jäkla enkelt. Hejdå!!
 
Mer aktiv på instagram, in och finn, o följ! linneamargareta

fredag - tgif

Äntligen fredag, dvs helg. Är på mycket bra humör för nu i sista stund löste sig min fredags kväll. Yippie! Ska som sagt gå på nääääk ikväll. Men alla hoppade av den idén, så jag stod själv med en biljett, som ingen ville köpa.. och fan heller att jag slösar bort 220 spänn på att inte göra ett piss av det, så Louise var snäll och anmälde sig till tjänts! Det tackar jag för!! Japp, detta kommer nog bli en av de bättre helgerna. Imorgon ska jag bort på lite jul-släktträff på eftermiddagen, och sedan på kvällen ska jag på fest igen, med mina bästa tjejer! 
 
Nu ska jag göra min film, önska mig lycka till va. Puss o kram

-

I can live with everything I've lost
Cause love will come to save us all
So save us

torsdag

God eftermiddag. Nyss avslutat ett matte kapitel och nästan hela historiauppgiften. GO ME. Ikväll blir det färgning utav hår och en jävla massa annat. (?) Imorgon ska jag på nääk med Anton, och på lördag ska vi på lokalfiesta. BRA OCH SKÖNT MED HELG. Har det så himla stressigt just nu, händer så mycket i mitt liv! Förutom att jag har fått ett klartecken om att Justin Bieber ska medverka i min musikvideo som släpps nästa höst, så ska jag ha ett möte med SHM nästa torsdag, och även ett telefon möte med Kim Kardashian på tisdag eller onsdag ang. vår nya kollektion (sneak peak kanske kommer nästa månad). Så spännande! Så får vi inte glömma att jag åker till L.A. på söndag morgon för att fota lite kändisar för VOGUE. Brättar mer om vilka sedan, men kan iallafall säga att Zac Efron kommer vara närvarande. Wow! Spännande. Ja, nu ska jag fortsätta här, får se om min finaste Beyonce ringer via skype snart, längesen vi hördes av hon och jag.. och ja, I WISH. (har så jävla tråkig blogg så det är fan inte sant, haha) HEJDÅ.

jävla telia!

Ligger i soffan, helt invirad i vår apsköna filt, och slötittar lite på tvn medans jag försöker knåpa ihop lite film. Utanför yr snön och fyfan vilket väder vi har! Haha. Ja jävlar. MEN då blir det (peppar peppar) iallafall en vit jul i år! Nu ska jag gå och göra mig en fet kopp te. Sedan försöka plugga vidare. Dock börjar Greys snart, såå.. då är det väl kört. Haha. Ikväll står ströbakad fisk och stalkers på schemat. Puss
 
Ang. rubriken så är jag så jävla less på telia. Dom förstör 50% av mitt liv. INGENTING FUNKAR.

mitt hjärta.


onsdag - helgbilder


måndag

Är fett sjuk, det suger. Japp. Hejdå.


lördag

Hej kompisar! Redan lördag säg. Det går fort när man har roligt. Och igår var sannerligen en bra fredag, middag och sedan bio. Vi kollade på filmen Sinister, och fyfan säger jag bara.. Aldrig mer skräckfilm på bio. Aldrig varit så skakis som när jag väl kom ut därifrån. Haha. Kommer ha mardrömmar och vanföreställningar i något år eller två, haha. Kom hem vid 23. Då blev det mer mys, dipp och grönsaker osv. Imorse vaknade vi sent, älskling gick upp lite tidigare och gjorde frukost, så söt så, och nu ligger vi fortfarande i varsin morgonrock i soffan och slöar. Underbart! Dessutom har vi elva hela månader jag och min grabb. ♥
 
Om ett tag ska vi åka och handla lite grejer till middagen, slänga alla kartonger från ikea, och åka förbi Andreas föräldrar. Igår var jag även förbi mami och hämtade mitt nya kort, och fick ett par nya converse av putte. Fick även ett väldigt glatt och snällt sms av papi igår. Piggade upp en hel del! Har världens bästa familj! ♥ 
 
Ha en fin lördag.

† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0