potatisgratäng+



lagar mat med mor, ikväll svarar jag på era frågor och visar fler bilder från norge.
helgen har varit grym xxx


den tjugoåttonde juli





GRATTIS HJÄRTAT! massa kramisar och pussar till dig

älskade vän


grattis så himla mycket i efterskott, du rockar. imorgon ska jag sjunga för dig.
fy vad du är saknad. xx

ps. frågestunden är fortfarande igång. så glöm den för tusan inte. och sluta snåla på frågor nu va! ds.

frågestund

följ mig på instagram: _zweiniger

känner att jag inte kommer ha så mycket att komma med när jag väl kommer tillbaxs från denna såkallade bloggpause, så jag kör på en frågestund för att göra det lite mer intressant.
feel free to ask me anything fellas


kör en b-p för ett tag.

här får ni något att läsa sålänge, vi hörs!

Vilken svordom använder du mest?
son offff a bitch, typ
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 
det är olika, såklart
Var köper du dina matvaror ifrån?
don't know, päronen som handlar
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
eh a
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en resa till USA tror jag
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
ye man
Vad åt du till middag senast?
grillat <3
Kan du vissla?
japp
Tittade du på tecknat när du var liten?
allt förutom mumintrollen som jag tyckte var läskigt. kollar dock fortfarande på tecknat.
Äger du några popband t-shirts?
yeee
När flög du senast?
i augusti förra året, ska flyga den 11aug som är ganska snart oxå. pirrigt
Pratar du några andra språk?
engelska
Har du gråtit offentligt?
på håkan
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
maaaaaaaaaaaaaassssssoooooooor av tattoooos, och gärna en piercing i läppen.
Vad har du med dig in på bion?
popcorn å cola <3333
Vad har du för väder?
varmt, kvavt, molnigt, pissigt
När sov du senast på golvet?
förra onsdagen, haha..
Vilken är din favorit drink?
cola såklart
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
typ 5, sen klarar jag mig, men sover ju gärna längre
Är dina dagar fullbokade och stressiga?^
haha inte dirket
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
nja
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17!
Tror du på liv på andra planeter?
ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
''det är inte lätt när det är svårt''
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ja, det SKA jag göra
Tycker du om att krama folk?
jorå
Äger du en digitalkamera?
jaaaapp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
tilde fröling.. haha, inte likt på en fläck ju
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
ibland
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
tyvärr inte
Är du mörkrädd?
nja
Tre saker du alltid har med dig?
mobil, nycklar, något att äta, hehe
Brukar du komma i tid:
haha..
Hur lång är du:
dooo noo
Kan du laga mat:
nje, nja, kanske
Vad jobbar du med/pluggar du:
estes-media pogr. på duveholmsskolan yao
Vad har du på dig just nu:
ingenting. jo okej, tröja, och underkläder
Har du någon fobi:
små spindlar -(stora funkar, alltså sådana som finns på djurparker, dom är fräna)-, att sova helt själv hemma/gå hem alldeles själv, åska..
Hade du en bra kväll igår:
jaaa!
Vilket är ditt senaste inköp:
colaaaaaaa
Din favoritdryck på morgonen:
te <3
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
mor
Har du sovit i din egen säng inatt:
nej, i ett tält
Vad hade du sönder senast:
min systers chipspåse
Vem snackade du med senast:
putte
Varm favoritdricka:
te
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
is-vatten
Alkoholhaltig favoritdricka:
beror på, men en kall cider sitter ju aldrig fel
När gjorde du senast något riktigt dumt:
oj, typ förra veckan?
Saknar du någon just nu:
lite
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
tjata, eller stressa mig, framför allt. finns ju dock mycket mer
Någon jag stör mig på:
ingen i nuläget, men någon finns det ju
Intressen:
wow, en hel del
senaste person du kramade:
madde eller emma tror jag
Senaste person du ringde:
typ mamma
Senaste person som ringde dig:
emma
Vad drack du senast:
vatten
Vill du ha barn:
absolut
Längtar du till din nästa födelsedag:
ja!
Är du sugen på något nu:
nej, äter saltgurka (<3<3<3), så det är lugnt
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
inga, vidrigt
Använder du hudkräm:
ibland
Attraheras du av män med skägg:
oftast
Micro-pop eller poppa själv:
micro, går bara åt helvete annars haha
Brukar du baka:
jadå
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
jaop
Vilken låt lyssnade du senast på:
Niklas Strömstedt - Om
Har någon annan sovit i din säng inatt:
nej
Vad tycker du är äckligt:
finns en del saker, hårstrån t.ex.
Har du pengar på mobilen?
always, abonemang

losing my religion




även dessa bilder är tagna i norge. för er som ville veta det. har nog inte så mycket och skriva här, ingenting alls faktiskt. är ganska osugen på att sitta här hela dagarna, även fast vädret tillåter det. (maddafuckin' väder-helvete, inte okej, skärpning nu) jag vill ha sommarlov. inte bara lov. där man ligger rastlös i en soffa hela dagarna för att det pågår en strom utanför, eller för att det öser ner med regn. det skulle lika gärna kunna vara höst och skolstart. skulle vara mycket roligare, faktiskt. dock så har ju faktiskt solen tittat fram ibland idag. hallelujahmoment. men för att få lite mer positiva tankar, så ska jag ikväll grilla med mina vänner (en jävla tur att dom finns alltså. finisar) och sedan dra ner till djulö för mys på bryggan. och kanske ett kvällsdopp? den som lever får se. men nu känner jag att mina meningar slutar innehålla något vettigt. herrejössös vilket ett enda stort care-inlägg detta blev. sorry mates
ha det fint


hest


tagen i norge

all good things

come to an end

godnatt hörreni


2011-07-18






drar på myskväll med fina grappar och flickor, sedan kör vi på en FF-sleepover hos emma. great maaan

en øl till takk

røjer som fæn i norge, sliten som få, men fan vad det ar vært! hørs imorgon

julita here we come

tonight is the night
and it's going' to be a good goood night


teenage crime












we don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time, all my friends in the loop, makin' up for teenage crime

igår var en bra dag. med en norpan-tripp, ssc-besök, softhäng med mor i den lilla bilen, fina vänner, godsaker, en bra film, och övernattning hos elin. en riktigt härlig kväll. nu ska jag snart äta, sedan packa väskan för att sedan dra mig mot fröken ståhl (♥), och umgås med henne tills hon tröttnar på mig, då jag tar mitt pick och pack för att gå några hundra meter, för att sedan landa hemma hos käraste dominika. fint

resten av ditt liv













klagar inte på något för tillfället!

nu: hoppa i duschen, för att sedan aggera grillmaster till mig och rebecca.
sedan ska vi umgås med härliga brudar ute i kvällssolen!

emma hurtig

en sådan snygg vän



systemen tillbaka, så jävla gött!!1


just idag är jag stark

och allt vad det nu innebär?.. även fast kvällen igår var som den var, så mår jag fan rättså okej idag. nu ska jag åka hem till min vän sara och börja förbreda grillfestligheterna som ska äga rum ikväll. när vi har ätit och druckit upp får vi helt enkelt se vart natten leder oss! spännande.
ha det fint


femtiofem


grattis farsgubben. jag älskar dig! :)

en vän med en bil



nu åker jag hem till kaaaaatrinehoolm


00:09 godnatt

Bella-edward-honestly-live-loser-movie-favim.com-83276_large
Amanda-seyfried-dear-john-love-movie-quote-favim.com-94462_large
Tumblr_lnyqtstitk1qaw1c9o1_500_large

...


vi vet inte vart vi ska

                                           men vi ska komma dit






ett soligt stockholm de senaste dagarna.

sitter med min systers jordgubbs-formade hörlurar, eftersom jag är för lat för att hämta mina som ligger dryga 10m ifrån mig. typiskt mig. denna afton har spenderats på piren. vi firade papi lite i förtid. en hel dag till och med. men imorgon åker vi hem vid halv elva, så då finns det inte så mycket tid för firande. men det finns iallafall tid för en mysig födelsedags-frukost. pappa, du är bäst 


gröna lund








kassa iphone bilder. men fan så kul det va!

who am i to say

''you need me''
color me blue, I'm lost in you
don't know why I'm still waiting


min kväll bestod mycket riktigt av hela första säsongen VD. + kexchoklad och te, och en bra pappa!
10 av 10 möjliga myskvällspoäng!
godnatt

Du bad mig ta kärlek lätt

som en vind
men jag var så ung och dum hos dig
och tårarna rann ner för min kind






vafan gjorde jag hemma?
finaste HH

onsdag



befinner mig just nu i mina systrars enorma fönster. C00L
idag: 1har solen vart framme hela dagen, hur fett är inte det?
2har jag och emma ätit på kungshallen och lite såå vaa
3har emma den fisen åkt hem
4har jag ätit kärleksmums och druckit cola
5ska jag fira att min system är tillbaka (!!!!!1)
6ska jag kolla på hela första säsongen av Vampire Diaries. för 2 gången
7ska jag sova tidigt
nu vet ni trogna (?) läsare! ++ fred ut


nu: sova.  har haft en grym dag. tack till...

img_1097 (MMS)

nu: sova.  har haft en grym dag. tack till mina fina som var med! och ett stort tack till min älskade papi. för allt. xxx


Hälsningar från grönan!

img_3029 (MMS)

Hälsningar från grönan!


fet länk!!1

http://redgreek.blogg.se
http://vikdan.blogg.se

titta när han dansar


från vår förra tripp till stockholm i påskas.

drar nu till stockholm med en bästavän, imorgon drar vi på grönan, men yttligare två grymma vänner. och den 25:e ska jag även med emma på kryssning. awesooooooome. hejs


perfektion





old one


by: hope


brinner upp i natten

sjuka brudz, det är allt jag har och säga. vi ses i dimman. tack å hej, ha en bra lördags kväll!

with all our memories


godnatt


at night

lät dig komma nära. lärde mig att tro på vad du sa.
lät dig sväva på moln
men jag tänker aldrig låta dig se mig svag
(jag gråter bara i regnet)
ensam är stark? om det ändå vore så enkelt.
» i love the way you lie +
ikväll är en sådan kväll då endast deprimerande låtar duger.
det suger


-
ingenting kan bli vad det en gång varit, Linnéa.

fan ta dig
stopp.


nyköping xx
















ett par usla bilder, kvalitén drog åt h*lvete någonstans på vägen?

djulörundan med mor, nu ska vi mysa med chips & dippp, mums


Utkast: Juli 1, 2011



djulö.

är helt ok trött. sovit dryga 4 timmar sedan jag vaknade hemma hos emma igår. vi tog en tripp till nyköping. där vankades det viva la fiesta. och vi fick oss inte en blund, så klockan sex vandrade vi genom en tyst stad till bussen hem till katrineholm. vilka härliga tjejer jag har alltså
nu: baka
, sedan sova och längta tills imorgon! vi kör

† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0