b-day kids



GRATTIS! Jag hoppas ni haft en surverääään dag! ♥
(& ja,bilderna må vara uråldriga..ok,gamla.Men det får vi bjuda på girls!:)För jag hade inga andra på denna dator!)

spännis morsan!

Idag har jag trampat runt i blöt mossa,jord,högt gräs,lera etc. En mil dessutom. Snubblat på dumma stenar och en rot lite var och här har jag oxå gjort. Men det blev ju trevligt,eftersom jag fick trevligt sällskap. Ja,idag hade vi alltså lagdag och STRÅLANDE SOL. Awesome som fan. När jag kom hem slängde jag mig i soffan för en powenap. Och lite chokladbollar. Sen ankom lilla fröken Lollo hem till mig. Vi drog sedan ut för att möta upp våra vänner Anton och Jonas. Vi spenderade dagen i soolen,såklart. Ute på en brygga. Hur trevligt som helst. Åkte hem runt halv sju. Sen var det kek,och jössösamalija,detta måste ha vart bland dom roligaste måltiderna jag någonsin upplevt! Jag har inte skrattat såhär mycket på en lång tid. Med det medföljde svåra kramper i magen,och som pricken över I:t så har jag en 7hejdarns träningsvärk i magen sen gårdagens gym-pass. I axlarna med för den delen! Men nu ska jag slänga nosen i skolböckerna!(En drös med lite smått och gott,b.la från idag,dyker upp imorgon!)
Snippsnappsnut,så var denna dag slut!

oh,I'm gonna leave this world for a while

Haft en ganska sansad dag trots allt. Vaknade runt 11,duschade. Och vi drog oss hemåt vid 2 tror jag. Landade i katrineholm vid fyra-halv fem kanske. Då klickade vi hem lite things. Sen vart det en massa grillat! NAMNAM så gott. Skrattade så att tårarna sprudade gjorde vi oxå. Jani,sicken familj jag har! Sen var det bara att sätta sig med franskan! Fick sällis en drös med skön musik. Och NU ska jag faktiskt sova. Gud så gött! gött'are är även att min boy kommer hem om cirka två dagar. Helt SICK vad jag saknar honom. Nnnatti fellas

klick,så var det mitt!



HM! Nu hoppas jag att det kommer inom en snar framtid..
ARRGH,den bruna tröjan med dekoration på armbågarna är slut i den storlek jag önskade! Jag säger ju det...så fort jag vill ha något är det aalltid sluuut..

det finns inga känslor i rymden




HUR jävla cool är den inte? Jag menar..titta bara på den!

Haha,det där lät lite f10. Men shit. Jag är helt crazy på denna mask som far och pia inhandlade i Italien,och som dom har i sitt sovrum. Helt otroligt. Iallafall,just nu är jag en glad trötter. Ska nog krypa till kojs snart. Har ganska mycket att göra imorgon. Kommer nog bli glest med uppdatering. Men jag tror ni klarar er! Sleep tight

min stora lillasyster


fotoEBBA

Var bara tvungen. Det är ju sjukt vad tiden går fort. Och det är galet vad lång du är unge. 11 år har ju bara flygit förbi. Men! Hur lång du än blir,ska du veta att jag alltid kommer se dig som min pyttelilla lillasyster.
I love you ♥

and then forever

:ETT STYCKE BILDER FROM TURKEY KOMMER SNARAST!

Hola guapas! Bion var heeelt OK. Skrattade så jag grät gjorde jag vid ett fåtal scener. Men en hel del goda skratt fick jag mig allt! Den suger helt klart inte som många påstår. Men det är ju min åskit! Iallafall,Innan var vi och köpte en ny gitar. Och så hittade jag rena himelriket för oss som avgudar smycken. SKULLE KUNNA TA MED MIG HELA BUTIKEN HEM. Åhå,im in love. Kommer dock ej ihåg vad det hette! Men men,inga tårar spills väl för det? nja,nje,nä. Nu vankas det fin middag,griiiiillaaaaaaat. Klingar tokbra i mina öron!

iphone fyra


Jag skulle bara vilja tillänga detta inlägg min kära mor och far. Och säga att nu när min älskade Satio nog sjunger på sin sista refräng. Har jag hittat en ny i min smak. Ja,ni fattar:
DETTA ÄR VAD JAG VILL HA♥

uppD: Åh,jag har föreldrar som är utav världsklass ♥

sex,drugs and rock n' roll










:fotojag,totalt random:

Sitter och kollar på en dokummentär om rolling stones! Lite inspererande faktiskt. Musiken går ju inte och klaga på heller. Nä,det är en jävligt..obeskrivligt bra grej,musiken alltså,överhuvudtaget. Japp. Och hela atlanten rinner ur min näsa och mina ögon. Har alltså gått och blivit genom förkyld. GREAT. Nej fyf-n. Iallafall,ankom till sthlm runt 4,sen käkade vi vd 6,sen har vi kollat på dobido (eller vad det nu heter,hehe),och nu sitter vi bänkade framför detta. Imorgon ska jag(får säkerligen sällis utav någon) ner på stan! sen ska vi på biooo,''vampyrer suger''! Med min ytterst torra humor,tror jag att den kan bli en riktig höjdare! Sen så är det väl bara att sova tidigt så denna förbannade förkyling försvinner...
lateroooo buddies

hos dig har jag allt,men vågar jag stanna kvar?

RENOVERING: cheeck


just a small town girl




BILDREGN FRÅN TURKIET KOMMER I HELGEN:


Jag har inte fått in i hjärnan att för en vecka sen var jag i cirka 50 graders värme.....Shit vad jag saknar att svettas sådär mycket så man tror att man fullständigt ska försvinna,och bara kastar sig i poolen. Åhå. Jag vill TBX. Nuuu. Åtminstonde ha lite mer sommarlov. Har panik över att detta gått så tokfort! Men slut pratat om det. Skolan idag då,as usual..såklart. Dock skilde denna dag sig ifrån de andra denna vecka,fick nämligen besök utav SVT (uppdrag gransking) på matte lektionen! Lite smått oväntat sådär. Haha. Imorgon drar jag till pappsen i stora staden. Mycket trevligt! Förövrigt så känns livet allmänt tomt och jobbigt utan min pojke. Kan inte den ungen bara ta och komma hem någon gång?! Nej men...jag saknar honom. En massa. Men nu kallar tandborsten! FINITO

avgång


:lite retards/randomsbilder från hemresan,som utlovat:

the old good days



:random:

Hoooola.
Sitter och checkar SUNE,och väntar på att mor ska komma hem. Då ska jag aggera kock här i huset. Köttfärssoppa och chiabata står på meyn! Nomnom. Och ikväll slaggar jag hos P! Och dit kommer det förmodligen lite girls,så ska vi mysa,äta onyttigt och titta på skräckisar! Har dock redan smällt i mig en 7hejdarns massa kladdkaka. Syster hjälpte till ganska så frivilligt hon med...! haha. Tanken slog mig nyss att min pojke och hans familj bör sitta på planet mot varmare bredgrader nu. Avis? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ,inte alls. Fast...jo. Men nu ska jag ringa ett samtal,skriver inte mer idag. Har ju dock redan hunnit med 3 hela inlägg. Galet. Latero

.


foto:annie leibovitz

Famn i famn upptäckte vi vad kärlek betyder. Att en person med kyssar, värme och vackra meningar som redskap kunde bidra till att man aldrig ville sluta sina ögon. Tillsammans skrev vi kärlekshistoria. Ord bands ihop av värme och varje mening avslutades med kyssar. Han är så mycket mer än mina vikta kanter i min dagbok.

i min garderob i höst/hm





SKA detta finnas. NU vet ni!
+ stora feta halsdukar och snyggsnygga mössor!

23082010

Snart ska jag faktiskt krypa till kojs. Trött som en björn precis innan den skall gå i ide. Dock hatar jag att sova själv. Verkligen. Och ta sprutor för den delen. Men jag måste tacka Min Felix för hans moraliska stöd! Tack älskling! Skolfotot idag skall vi inte ens tala om. MEN,Imorgon öser nio B två spex,grymt. sussilull hjärtegull!

A million ancient bees

Igår hade vi hur mysigt och kul som helst. Tack för det mina kära vänner! Sen sov ju somsagt min vännina Madicken här. Mysigt. Idag luncahde vi med Isadora. Gott gott gott. Och så åkte vi hem till Marcus en stund. Sen åkte jag hem. Har rensat garderoben lite. Igentligen skulle Flixen sovit här. Men det blev inget. Så vi ska övernatta imorgon,eller i övermorgon. Måste spendera så mycket tid som det går med pojken innan han drar till Grekland. Den lyckosten. Men,hoppas dom får det kanon bra! :) Han ska även följa med mig och ta spruta NR.3 i benet imorgon. Ack så nervöst.& Imorgon tar även mitt sommarlov slut. Ska bli hur kul som helst och gå till skolan. Dock står ju skolfoto på schemat. Inte så värst taggad inför det..alls. Men SPEX på tisdag! NICE. Men nu ska jag sova,så jag kan infinna mig hos Isadora tio i åtta imorgonbitti,natti

jag liksom föll över kanten.




Kolla vad min far och pia hade köpt i Italien åt mig? JAG ÄR HELT SÅLD!

Jag lever. Jag är hemma! Och jag mår mycket bra. Igår träffade jag alla fina vänner. UnderbarT. Ikväll sover min käraste Madicken här. Och vi ska till Marcus ikväll. Grymt mysigt. Och idag har jag ätit på Harry's med syster,pappa och pia. Och firat farmor som nu är åttio! Grattis! Och så fick vi helgrymma grejer från Italiten. En väska och masken på bilderna. TACK!!!!!!!♥ Men nu kommer madickeeen! Vi hörs

lost in stereo


:bild ifrån igår:
I like it - Enrique Iglesias.
Power - Kanye West.

Hemma. Proppmätt. Trött. Musik i öronen. Glada människor på balkongen. Ska snart börja packa ihop. Imorgon åker jag hem. Nervös som f-n inför flygresan. Såklart. Men det kommer gå bra. Magdansen var sjuk. Svettigt och kul som tusan. Fick med oss en skiva hem så vi ska kunna öva mer. Hm. Det lär ju gå som det går. Ingen dans på rosor direkt. Nu ska jag ta tag i livet.
Ta hand om er

Painting flowers







Ja,detta var ju då utlovat igår. Förlåt Anton. Men,nu så,bättre sent än aldrig! Ja,detta inlägg är ju då endast tillängnat min vän Anton Blomgren. (aka blomman) Okej,då kör vi:

Anton,blomman,blommis,slagpåsen...ja,det finns många namn på dig min fina vän. Vi har kännt varandra i lite mer än ett år. Och WOW,vad mycket som har hänt under det året. Vi har delat både tårar,och en massa skratt! Och när vi först började umgås,så var vi nästan lite som rivaler. Haha,jag glömmer aldrig första gången vi faktiskt umgicks. Och jag skulle gå,och så skulle jag krama dig...men det blev ju inte så mycket till kram...eller vad säger du? ;) haha. Men nu är du en utav dem personer som ligger mig varmast om hjärtat. Du är en kille man verkligen kan prata med,och framför allt ha en massa skoj med! Du lättar lätt upp stämningen med en utav dina stört sköna kommentarer. Ja,du vet verkligen hur du ska få mig och le,hur nere jag än är. Du är en kanon kille Anton! Och en väldigt fin vän!

jag är inte mycket,inte mycket att titta på.



fotojag

Ligger vid poolen. I skuggan,i en solstol,som gör ont. Fick reda på idag att vi har fått ett otroligt pissigt schema. Inte alls lika taggad längre. Skulle fasiken inte sitta fel och stanna här ett tag till. Mina pilotisar är även borta :( Tröstar mig lite med 30SECTOMARS och gott och dricka. Gladare tankar hamnar jag i när jag tittar på klockan,och inser att om en timme är det dags för maaagdans! Taggad_tjej_f95. Typ. Och på att jag snart är hemma,och får umgås med dom jag mår som bäst med. Nu ska jag sörja lite över att sommaren faktiskt är..över...
SEN SKA JAG DANSA ARSLET AV MIG.


godnatt kärt folk

''But all the miles that separate,They disappear now when I'm dreaming of your face. I'm here without you baby,But you're still on my lonely mind.I think about you baby,And I dream about you all the time.''

A thousand lies have made me colder.








KVÄLLEN

Haft en trevlig kväll med många goda skratt! Men jisses,så mycket mat som vi fick idag,har jag nog aldrig varit med om! Helskotta. Mätt som jag vet inte vad blev jag oxå. Sicken tur att man har fått in rutinerna att motions-simma i poolen. 60 längder här om dagen..! Dock med pauser. Annars ligger det runt 10. Haha. Men känns skönt att röra lite på fläsket. Som tur finns det ju UTOMHUS-GYM här. Gillas skarpt! När jag kommer hem ska jag köra på ordentligt på gymmet. Och så börjar ju dansen oxåå. Toknice! Mer då? Inhandlade även ett par nya C! I mörkblått-Jeans-material! Skulle köpt ett par guula. Men dom fanns ju såklart bara i 40 och uppåt. Hittade även ett par skit läckra i svart läder..men dom fanns ju inte heller i min stolek..såklart.

30 sec to mars/this is war


Så jädrans grymt
Ja,som ni kan gissa sitter jag och lyssnar på 30 SEC TO MARS,deras album går på replay i mina små,lite smått brända öron. Så galet bra. Men nu vankas det krubb på någon resturang. Hör av mig sen

baby i like it

Dagen i stort sätt har varit awesome. Turkiet är verkligen jättefint. Nästa gång jag besöker det är ett måste att -
1.Klättra i berg. (helst då sova någonstans på någon klippa,under bar sjärnklar himmel. Annars tält!)
2.Åka vattenskidor o ring.
3.Åka sådan fallskärm efter en båt!!!!!
4.Vind-surfa!
5.Ha skaffat dykar-tillstånd och dyka som bara den. 
Japp,det är vad jag skall göra. Och så såg vi sköldpaddor i massor. Fick dock ingen bra bild. Men blev mycket sugen på att skaffa typ två sköldpaddor som husdjur....(?). Värt att tänkas igenom lite mer. Och öva in lite ''maaaamma,det är såhär...blabla'',haha ;) Annars då? Bara EN dag kvar nu. Och då ska det njutas ordentligt! Förövrigt så börjar ju skolan imorgon. Men jag börjar inte förns på måååndag. Dock är första dagen en utav dom roligaste. Så,det är ju lite synd att jag missar tycker jag allt. Men jädrans vad fort detta sommarlov har gått? Känns ju som igår vi satt på C&L och sa ''jävlar,vi har sommarlov nu...kan ni tänka er?'' - NEJ? För det har verkligen bara flygit förbi. Känns som om jag inte hunnit med nått? Fastän jag knappt vart hemma. Hm..men lite har jag ju hunnit med..tex. blivit upp över öronen kär! hehe.

closer to the edge













DAGEN I BILDER:
Nog för nu.Fler kommer..någonannangång.Helt random sådär,säkert.

och du kommer säkert träffa någon bättre sen




Hola. Ja,jag hann...ok,orkar inte lägga ut alla bilder just nu från igår. SÅ jag fortsätter på inlägget imorgon. Så då får ni klicka er in och kolla! För nu är jag trött,så ska tagga till sängen. Ska upp tidigt som satan imorgon. Jisses,hur ska detta sluta? Bra förmodligen :G Ska ut på en båt-tripp,taggad till tusen. Vi hörs imorgon fellows

we are the pirates,of the caribbean!



















FORTSÄTTING FÖLJER

flygfisk/vi pratar inte amerikanska

 










fotojag
Ja,dagen i bilder. Har även spikat ett framtids jobb...DELFINSKÖTARE!

This is how it works,It feels a little worse.

OJ.OJ.OJ,tempen står på hela 6 sjuka 3 grader. Shit pommfritt. Hooly mackaroni. Varmt. Sitter iallafall barnvakt åt mina två blötdjur till syskon. Snarare jag som håller på att bli som dem. Än dom som mig. Tur det kanske? ;) ''lillebror blir aldrig som jaag,aaaaaaaaaaaaaah''. Sjukt jävla taggad. HOHO. Iallafall,vid cirkus kl.3 ska vi till delfinariet med Anna och Per. Kommer bli grymt skoj. Riktigt fina djur det där. Kanske får simma lite med dem,hoooooppas! Sitter även och lyssnar på ''best of Regina Spektor'',sjukt jäkla bra. Låtarna går om,å om,å om igen i mina hörlurar. Men nu är dom ivriga att ha ner mig i poolen. Och jag tackar då inte nej åt det. Ikväll kommer massa bilder. Adios Amigos

hej hej,hemskt mycket hej(då)



Denna pötis tog sig friheten att besöka oss denna afton. Den är så välkommen,så välkommen åter. Om den accepterar att jag aldrig kommer komma närmare än 10 meter. Nej,fyfan. Den får hellre hålla sig borta.

Har haft en awesome kväll! Med käk och födelsedags firande på pirates of the caribbean! Grymt jävla kul hade vi! En massa bilder kommer imorgon. Men nu är jag så trött så jag ska snart sova. Fick även redan på att det förmodligen blir magdans!!!! Och imorgon ska vi åka och checka in delfiner med mera. Awesome. Och just idag,bestämde jag och min vän Madicken att den 13 november,ska vi stå skrikandes framför våran HÅKAN. Så-jävla-sjukt (HAPPY ASSS HELL)

dagens


svettigt värre..

Nej,nu börjar detta verkligen ta på krafterna. Bränt både snoken och armarna. Jag vill hem. Jag vill till 20 grader och reeeegn. Jag vill äta massa HEMGJORD mat. Jag vill träffa mina vänner. Min pappa,och pia och vilda och vincent. Min pojkvän. Min mormor. Jag vill till skoolan. Ja,ja vill hem,ja vill hem,jag vill heeeem. Helt enkelt. Men nu är det bara 3 dagar kvar. Så det kommer nog gå. Den tiden som är kvar tänker jag hålla mig i skuggan. Eller i poolen. Fast,det är ju redan så jag håller på här. Solen går fet bort. Ännu ett minus är att det nog inte blir någon magdans...jag som var så sjukt jävla taggad inför det. Men på tisdag ska vi nog dra ut med båt. Toknice det ju. Och så hade jag ett kryp i min macka förut...fyfan.

4fyra




FYRA ÅR BLIR VÅR ELLROOY IDAG! GRATTIS! (även 4 dagar kvar tills jag sätter min fot i sweeden)

''Det är bättre att vara två..ensam kan man inte klia sig på ryggen!''

Godnatt dear folks

Ek het jou liefe/Je t'aime/Volim te/Jeg elsker deg/i love u



.jag.älskar.dig.

Sitter med hela vuxenskaran och testar vattenpipan. Funkar toppen. Partyt då...var,inte i samma klass som förra..men trevligt! Bufféen var dock godare denna gång! Somsagt,jag kommer ruuuuuuuuulla fram när jag kommer hem. OM jag kommer hem. Det är så förjävligt varmt. Så jag har förmodligen svettats bort inom 4 dagar...! VI SYNS OCH HÖRS

grönt/stockholm/kul


















Dessa kort knäppte jag alltså när vi var på Gröna Lund,med min lilla digitalkamera,som ni ser på spegelbilderna. Riktigt kul hade vi faktiskt! Det måste vi göra om...ett flertal gånger. Men nu så är det dags för VälkomstParty för dom nya gästerna,hoppas att det blir lika trevligt som det förra veckan!

The best thing about me..is you.



Mysis ♥

Ja,detta är väl vad jag gjort idag...myst med våran lilla vilding. Och degat runt i poolen. Annars då? Jo,allt flyter på. 4 dagar kvar nu. Blandade känslor. En halva vill jätte gärna hem. Ena vill inte alls. Dock kommer det bli helt lovely och få träffa mina fina,och min pöjke. Men nu ska jag fakiskt slänga in en drös med bilder från Grönan,som var utlovade för nästan en månad sen. Men,bättre sent än aldrig..right?


rock that body


B.E.P - Rock that body

JAAAG LEVER! Och kom undan med att bara ha otur en gång! EN GÅNG. Och det var precis efter att det förra inlägget blivit publicerat. Fick en sjuhejdans m-nsvääärk. ajajaaaaaaj. Så blev sängliggandes i cirkus en till två timmar. MEN DET VAR ALLT. Inte illa! Iallafall,ikväll käkade vi på CASA LA LUNA,åt krabb-sallad,mumma. Dock har jag nog aldrig väntat på mat så länge.....otur? Ja,vi får skylla på den taskiga tajmingen med dagen. Haha. Annars var det gooott. Dock var alla så trötta idag,så vi gick direkt tillbaka till hotellet. Har ju faktiskt börjat vänja mig vid att gå och lägga mig kl 22 - 23 - 00 och gå upp 09.00....(svensk tid,vi här borta liggen en timme före)...men det är ju bra inför skolstarten! :) Och juste! Ang.bilderna jag la upp,så är det inte svett mitt linne är dränkt i,även fast man skulle kunna tro det! haha. Men det är vatten,eftersom jag bär min bikini under. Bara så att ni vet,alltstå.Men nu börjar klockan närma sig tolv(turkisktid),så det är nog dags att knoppa. Vi hörs imorgon,ta det lungt ungdommar,fortfarande lite kvar av fredagen den 13eeeeeeee,*dramatisk musik*...okej förlåt,vi börjar om: GODNATT...klart slut

stay awake,dreams only last for a night









självutlösaren

five/fem/+++++






(dagar kvar,sen är jag hemmmaaa)
Jaha,ingen otur så här långt! Men det kommer,det kommer. Tro mig...haha. Iallafall,Från cirka klockan elva har jag bara hoppat och busat i poolen. För idag kom ett par vänner till oss ner hit. Och dom har med sig sin lilla busunge Elroy,så nu kommer det verkligen inte bli någon lugn stund. (=ingen tid för solning alls!) Det gillas! Och som ni ser är jag inte särskilt brun heller haha. Men somsagt,jag leker i poolen istället. Är mer under än över ytan. Nu ska jag och syskonen sparka lite boll. Det är oxå en dags-sysselsättning. Eller köra G R I S. Haha. Ciaaaaao

you just killed me

HALLOJ. Igår hade jag en trevlig dag,bestående utav en liten shopping tur men en dröös härliga människor (som åkte hem idag...:() Fick med mig ett par converse,gröna och låga var dem oxå! Ska nog ta och köpa mig ett par gula oxå. och en vattenpipa m. tillbehör hängde med oxå. Så köpte jag två ringar och ett halsband på marknaden. Som var det jobbigaste jag vart med om. Svimmade nästan. Påriktigt. Tur att man har en sån stark mor som jag har ;) Annars kunde det gått illa. Och såklart,att alla tukrier är sånna gentlemän..ha-ha.Och så har jag köpt björnborg trosor. Haha,klassiker! Iallafall,på kvällen(igår) var det turkisk-afton,kul som tusan är dem! men inte lika kul slut på denna. Blev jätte illamående,så var tvungen att lägga mig. Och blev sängliggandes resten utav kvällen. Synd tycker jag. Idag,har jag bara tagit farväl utav folk,och degat i poolen. Och så var vi ute och åt nu på kvällen. Och imorgon kommer en heel drös med nytt folk. Ska bli intressant. Är även fredagen den 13e imorgon.................a,det kommer ju gå åt pipan. Önska mig lycka till. Godnatt

your name

Swedish House Mafia - One (your name) [ft.pharrell]
Jay kay - Princess
OneRepublic - All The Right Moves

Snart slaggartime,haft en rolig afton! Imorgon ska vi på marknad,sen är det strandparty som gäller. HÖRS

Love generation


Idag har jag softat runt i cirkus 52 (sköna) grader,stekande sol och klarblå himmmmel. Och nej,jag skryter inte. Bara upplyser er :) Iallafall,nu sitter jag vid poolen,och ska snart bege mig uppåt mot hotellrummet,för en dusch,och sätta på mig lite vettiga kläder,för ikväll vankas det ännu mer partyy. Då kommer även magdansare hit! Ska ju gå kurs i det nästa vecka. Aweeeeesome. Sen är det grillbuffé oxå. HEHE,HUR GOTT? Jätte. Känns som om det ända jag gör är att äta,äta,äta. Men va fasen,det är ju så jävla gott. Mer då? Jo,lite brunare har jag allt blivit. Men mer ska det bli :-) Ha-ha. Eller ja,jag ska försöka iallafall. Hatar att sola,så damn tråkigt..mutcho roligare i havet eller poolen! Men nu kallar duschen,simma lugnt

2010.08.08


Haaallåå kära vänner. Dagen i stort sätt har varit...ehehe..varm och...seeeeeg. Sov bort typ halva..ajjabajja Linnéa! Nej,men,det ska inte hända igen. Annars då? Jo,der flyter på. Nedräkning nu från 10. Eller ja,om en timme blir det de. SEN är jag hemma. Saknar katrineholm. Tråkigt nog missar jag ju katrineholmsveckan. Brukar ju finnas ganska mycket skojj att hitta på då. Och så saknar jag min pojke så mycket så jag tror att jag kommer förlora förståndet snart..Jisses vad mycket jag ska pussa på han när jag kommer hem. (säg inte att jag inte varnade dig Felix!hehe) Och såklart,alla mina underbara vänner är grymt saknade!! Men nu ska jag faktiskt sova. Så....10! Adios amigos

sparkling
















Foto: Jag


on our way



















Ja jössös hörreni! Här snackar vi (natt)humor! Eller ja,detta är väl vad min familj gör bäst. Jisses,vilka långa liv vi kommer få!

live from turkey

Hello sunshines! Jag hare' super gött. Sjukt varmt. Grymt hotell. En massa god mat och goda drinkar. Rand. Glatt humör. Nära till havet....allt som en resa ska involvera.(observera att jag även bara varit här i två dagar) Flygresan gick super den oxå! Dock gick det väldigt fort. Skönt skönt skönt! Eller,igemförelse med Thailand alltså! Ja,fint skit helt enkelt. Annars då? Jo..när jag säger ''sjukt varmt'',skojar jag verkligen inte. Nästan värmereckord här nere. Innan vi kom hit,hade dom,mitt på dagen,haft cirka 45 grader i skuggan. Sjukt. Verkligen. Nu ligger tempen på kanske dryga 35 i skuggan. Galet hot det med. Att sola är olidligt. Det går knappt. Lever i poolen. Och törstig blir man var och varannan minut. Men,jag ska inte klaga. Nej,absolut inte. Jaaaaaaapp. Nu sitter jag iallafall på balkongen. Och svettas som...ja. Awesome utsikt har vi! Älskar den. Och idag har vi varit på spa't som vi har här på hotellet. Jag skulle ljuga om jag sa att det var skönt...för det var...helt galet skönt. Fyfan. Det skulle man inte säga nej till att göra vaaaaaarje dag. Coolt som tusan var det! För,vi fick lägga oss på en stoooooooort jävla ''bord'' i..typ,något som var som sten,dock var det bekvämt och ligga på det! Sen blev vi nerdränkta i vatten,varmt som tusan,skönt dock. Sen blev vi skrubbade över hela kroppen..ack så skönt. Sen nerdränkta igen,haha. SEN började dom svinga hit & dit med några stora typ...lakan? och sen när dom drog ut det,kom det huuuuuuuuuuur mycker lödder som helst. Som dom bara vräkte på oss. Och h-lvete vad skönt det var. Kändes som att ligga bland moln! Dock kommer jag inte íhåg vad det hette. Kan återkomma om det. Sen blev vi lite masserade. Sen så duschade dom av oss löddret. Sen fick jag och syster ansiktsmask,mamma och patrik tog en massage. Sen hade vi avslappning. Ja,helt freaking awesome var det iallafall. Sen har vi bara degat vid poolen. Samma gjorde vi igår. på kvällen gick vi ut och åt god mat med en annan familj. Sen strosade vi bara runt. Och ikväll är det lite party-party här på hotellet som vi ska på,med buffé,disco och allt. Kommer nog bli riktigt kul. Men nu ser jag att detta börjar bli riktigt jävla långt. Slänger in lite bilder inom kort. Fred 

airport



DAGS FÖR BOARDING,shit,nu är det verkligen nära..taGGaAaAaaAAaaaaaaAaaa

Promesse d'ete//




(http://dustjacketattic.blogspot.com/)
Ja,nu är det nedräkning påriktigt. Om cirkus en timme lämnar vi kära kholm bakom oss. Nerverna är på helspinn. Men,vi kommer få det skitbra. Ja,det kommer vi faktiskt. Vi ska bla. gå och få lära oss mag-dans,mamma systeryster och jag. Ser fram emot det något så grymt mycket. Sen kommer vi säker få testa på,och uppleva en massa andra hel-tuffa saker! Men nu saknar familjen mig vid matbordet. Vi höres!

i ett sista kapitel som jag förälskat mig i

Ja,en liten change blev det ju. Ehehe. Men,nu ska vi nog börja tänka på refrängen,ska upp vid senast nio imorgon. Så ni får sova så gott,gott folk. Natti natti

Känner värmen från din hud,Bara lukten gör mig svag

VAD VORE JAG..UTAN DINA ANDETAG? - Bra fråga. Bra låt. Iallafall,sitter hemma hos Ebbisen. Vi har en liten goodbye-kväll. Kommer ju inte ses på vad som kommer kännas som en evighet (dvs. 2 veckor) Och,nervös-ätandet har ju gått sådär. Har inte ens ätit hälften,och har redan tröttnat...eller ja,blivit mätt kallas det kanske. Yeeeeeees. Klar med packingen blev jag oxå. Nu ska jag bara städa rummet när jag kommer hem imorgon. Vid halv 5 drar jag från kholm. Gaaaaaaaaaaah. Jag tror det kommer bli två kanon veckor. Dock,kommer jag sakna mina fina. MEN,dom får jag ta itu med när jag kommer hem. Sommaren är ju inte slut bara för att sommalovet är det? Säger som ida (eller kanske beethoven rättare sagt) - Juli, Augusti och September härlig sommar är det då! - WORD,WORD,WORD..WOOOOOORD. Iallafall,något mer jag ska göra när jag kommer hem är att - klippa mig. Ja,jag har nog skrívit det ex.antal gånger nu att jag är jäkligt pepp och skaffa lugg igen. Så,det lär ske när jag kommer hem. Tänkte skaffa det innan jag drog först,men sen tänkte jag efter och - inte värt det. Hehe. Men nu ska jag,göra om lite i bloggen tänkte jag,eeehehe,Ebbsen får vara min högerhand. En massa kärlek och fred


Något i denna stil hade jag tänkt!

Mitt hjärta i din hand,Har jag tappat bort mitt språk










































ETT STORT GRATTIS TILL LILLA ALICE SOM BLIR 3 HELA ÅR IDAG! HIPPHIPPHURRA!

















photosbyme


te amo

Kvällsplaner: Packa klart,slänga in en drös med bilder,äta,ut och gå med bästavän (sova oxå?),träffa snyggt folk,nervös-äta en hel påse chips...SOVA.

JAG SAKNAR MIN POJKVÄN SÅ JAG TROR JAG DÖR SNART. Livet är bra orättvist..

www.lz.wb.se

Jaja,jag vet. Jag har världs-historiens tråkigaste blogg. Men,min insperation är verkligen på NOLL. Så,den får se såhär tråkig ut tills...tills...ja,något annat händer. Och det kan vara imorgon,ikväll,eller om ett halvår. Iallafall,sitter och kollar film med ett par grappar. N-i-c-e! Lite såhär lagom trötta allihopa. Ikväll ska jag slagga hos min bästis. Vi får se vad vi hittar på. Men lyckat blir det säkert! Som vanligt dåååårå ;) Annars då? hade en trevlig kväll igår. Många goda skratt fick man sig allt! Många foton blev det oxå. Slänger in några snart,eller ja,om ett tag. Och min älskade vän Louise befinner sig just nu nere i spanien..avis..en aning. Kan ju säga att de små resorna ma boi åker i väg på titt som tätt,låter sjukligt lockande oxå. MEN,om 5 dagar befinner jag min i turkeeey. Nervös som...ja ni. Nu ska jag återgå till filmen,cyabba


  




jag älskar dig

red





† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0