.

Can we pretend that airplanes,In the night sky,Are like shooting stars?
I really need a wish right now.

muse - uprising

tjä fän. har kommit hem from böda strand nu. Mutcho mutcho trevligt. Inköpte mig ett par nya glajjer och ett par ''hoppa i skor''. Nu ska jag bara hitta någon snygg långklänning,och en hatt. sen är sommarlistans ''måste ha'',slut? sen kan vi köra på endast inpuls köp. Annars då? Jo,Jag har fasnat för MUSE,grymma. (min spotify-lista) Mer? Nej. Ikväll ska vi ha skaldjurs-afton,hur gott? SJUKLIGT




långa nätter blev plötsligt till år






eminem.ft.rihanna-love the way you lie

par-jap

ey fellas. Nu har vi kollat fotboll och käkat mat. Nu ska vi dra ner till en camping och köpa glass och lite sånt. Förövrigt fick jag en fråga ang. min mors hår. Såhär långt kan jag svara: Ja,det är hennes riktiga. På bröllopet använde hon inget löshår. Sen hur hon sköter det osv,får hon väl kommentera. Ja,sen ikväll ska jag nog slå på en rulle och äta nått gott. Men nu tjatar de små,vi höres imorgon dearest folks,cya


ipren

TJA. Har sjukaste huvudvärken. Tanken på mina fina hemma i kholm driver mig till vansinne. Och imorgon har eclipse premiär. Galet taggad inför den. Väntar nog fin besök nästa vecka. Gah. Och jag kan meddela att mottagningen är kass,går inte att skicka sms,alls,knappt och ta emot heller. Nu ska jag sova,hejs


jag glömmer aldrig första gången du log,jag föll pladask,ner på marken,och dog.

petter (ft VM) - längesen


the best

Internet har ju varit lite i obalans,och lär väl vara resten utav tiden vi är här. Så,nu hade jag tänkt och ta det säkra före det osäkra. Och slänga in en hel drös..ok,3 fina bilder...vi kan kalla det ''THE BEST SIDE OF LINNÉA ZWEINIGER''. Så om jag dör,minns ni mig på ett hel-rätt sätt. ELLER,om ni bara har tråkigt,kan ni ju ta er en titt. Annars hörs vi väl när jag kommer hem! (Eller nästa gång jag får mottagning...hehe) Nu ska jag fortsätta kolla på BRA - CHI,OCH NU GJORDE BRASILIEN MÅL,GÖTTT' MOS




Och här får ni en video som alltid får mig lika gla' & knäsvag.
Precis min humoR!

en plats i solen


CHECKA IN THIS

skål!












färgklick. av:mig

från och med du

tJÄNA. Midsommar igår då..Jo,den firades på ett mutcho vanligt sätt,sill och potäter,snapps och kransar. NICE DEt. Annars då? JODÅ,det flyter på. Brännt sönder axlarna. Och ganska skapligt med färg fick jag idag. Faktiskt. Nej,det finns verkligen inget intressant att säga. Här får ni några bilder från vad man kan göra när man har tråkigt,vilket jag och vilda gjorde,eheh. Man kan ju välja mellan att göra det,eller att leta grodor






ett till tio

IBLAND ÄR MAN ALLT LYCKLIGT LOTTAD. Jag sitter i sommarstugan på öland,mitt ute i ingenstans,att jag tog med datan var av ren slump...och vad får jag inte in...JO ANSLUTNING. Gissa om jag är glad nu. Så nu kanske jag kan hålla upp.d uppe! Om inte min vanliga tur kommer,och allt skiter sig imorgon..........MEN,vi hoppas på det bästa. Jag kan ju säga att jag redan saknar kholm,som tusan. Och den sex ocn en halv timmas bilresa,var ju lite halv lam sådär. Men nu ska jag checka ett avsnitt GLEE och ett avsnitt VD. Sen ska jag sovaaaaaa,nattish

varför just nu?

Ja,om en timme drar jag,då blir ktown ett minne blott. Okej,nu låter det som jag ska flytta eller något,men helt ärligt,så känns det. Påriktigt. För nu drar jag och är borta I EN MÅNAD. Öland två V - sthlm en V - ssc en V. Sen får jag spendera 11 dagar hemma,sen väntar turkiet. Och sen är sommarlovet förbi. Så,nu kommer uppdateringen bli kass. Verkligen. Men kan ju försöka och få till något inlägg. Men nu ska jag packa det sista...hejs for a while

fyfan vad sjukt att man kan känna sådan passion.

Tja. Nu har jag sovit 6 timmar utav dem 48 jag spenderat vaken. Kan ju säga att jag är lite sådär halvt jätte-mega-trött. Dock kan jag ju inte ligga inne och slasa i detta väder. Ligger ute i solstolen och scchtecker. Grymt. Idag vaknade jag med ett panik-ryck,p.g.a de 3000000000000000000000000graderna i tältet. (och att vi var 5pers i ett 4mannar,gjorde det inte mindre lökit...ehe) Så jag får upp. Innan det fick vi oss ca 2 timmars sömn,sen sov vi två timmar igen. Dock i min säng (♥♥♥) denna gång. Sen vid halv tolv var det uppstigning och dags att dra sig ner på stan. Lunchade med mor. Trevlans trevlans. Köpte även jordgubbar. Ska nog gå in och ta mig en skål nu faktiskt,hejs

Last night


tält-ISH-aRN

Sitter i ett grönt tält,fullt med fint folk,och kvav luft. Bilder may uppommer imorgon,om jag orkar ta några. Känner mig fortfarande som en levande död

just nu: Eminem ft Rihanna-love the way you lie

john blund,vart tog du vägen?

Har inte sovit en enda blund inatt,så nu kan jag knappt så upp. Är helt borta. Dock var de värt det,hade mutcho trevligt. Jäklarns vad fina vänner jag har. Nu orkar jag inte ens fokusera på skärmen längre. Nu ska jag soooooooooooooooooooooooooooooooooooova. Ack ack så gött. Slänger väl in något ikväll,om jag inte sover tills imorgon,hehe
.................................................................................
Oh when you smile at me you know exactly what you do,
Baby don't pretend that you don't know it's true
Cause you can see it when I look at you

.................................................................................


You're every song,And I sing along,Cause you're my everything

A tjaa. Nu är jag fröken Linnéa Margareta Andersson Zweiniger. Min mor gifte sig igår. Fin fint. Hade det skittrevligt,med massa god mat och efterrätter. Annars då? Ska slagga i idas bod inatt med massa söta människor. Ja,det var väl allt? Haha,känner att jag håller på att bli dålig på att skriva skriftliga inlägg. Ska nog hålla mig till bilderna. Hejs 


deras dag































(Foto:jag)

losing my religion

Om ca 20 min taggar vi till sminkösen. Spänd. Slänger in bilder ikväll. Peace out

.

It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark.
Try as they may they could never define
What's been said between your heart and mine.
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
You say it best..When you say noting at all



passionerat men okontrollerat.

Ja,nu har jag slängt upp en header jag gjorde för ett tag sen. Får bli tills jag har orken till att göra en ny. Hah,lat. Men men. Annars då? Stressig dag. jo tack. Men det funkade galant. Har hunnit med en massa. 90 % har gjorts nere på stan. Fick med mig massa krimskrams hem,tex deo,bodylotion,raklödder för benen,strumpbyxor,örhängen,ringar,och lite sånt smått. Fick även reda på vad som ska göras med håret,och ungefär hur makeup-en ska se ut. Kommer nog bli skitbra! Bilder kan jag slänga in imorgon kväll när jag kommit hem! Är fortfarande så galet irriterad över att det inte går att byta profilbild..I-Landsproblem. Haha. Ikväll ska jag köra på ansiktmask,måla tånaglarna,peela föttera,måla naglarna,och allt sånt. Men nu ska jag kolla om mammsen vill ha lite hjälp i köket,tacos står på menyn,mums

bildlöst-tråkigt-inlägg-varsågoda

amfkiajfi0

Ack ack så IRRITERAD JAG BLIR. Det...går...inte...att...byta...profil..bild..fy...fan..vad..arg..jag..blir..

don't let me go



























ÅTTA:BE:TVÅ & LEFFA IN MY ♥!





























(foto:jag)

starstrukk-3OH!3 ft.KP

Så där ja! Tog ett tag. Men nu så. Och tack,igen,för en awesome tid i sommarstugaN! Har fått något på hjärnan,tex - (soft)ARN - (stekar)N - (soft)ISH - (eeheh)SCHHKÖÖNING - (ey..)DIRRRMO....Hm,undrar varför?
Nu:GRILLTIME

och jag vågade aldrig hålla din hand.







































(foto:jag) 

There's some things we just don't talk about.

Hingst-bildbomben från sommarstugaN,kommer straxt. Den andra,från när jag sov hos Marcus,och var på djulö med sköna människor är upplagd som ni ser. Den från avslutningen osv,kan jag slänga in ikväll..natt..eller nått. Japp. Just nu sitter jag och softar på altanen,skönt som tusan. Dock har solen försvúnnit bakom skogen,men värmen håller i sig. Ikväll ska jag börja planera och fixa och greja inför lördag. Spännande. Sen ska jag sova som en stock. Ack så skönt och få sova i min älskade säng! (som inte är kortare än mig....) Ska även upp tidigt imorgon,för att dra till tjejen som ska greja med sminket. Hon ska även fixa med håret. Lär vara fullrulle imorgon. Dock familjemys på kvällen. Ja,mycket mer har jag inte och säga. JO,FRÄSTEN,Tack gänget som var med i sommarstugan för en hemskt mysig och kul kväll.natt.förmiddag.efermiddag! Var så galet nice. Tack,återigen! Har även kommit på att om precis en vecka drar jag till öland,sen efter det går der bara utför,kommer knappt hålla till här i kära kholm..shit vad jag kommer sakna min knäppis familj,och mina underbara vänner..


(foto:jag)

stayin' forever young







SKURT<3







Bilder:jag. Inte redigerade.

we no speak americano

(Nu läggs bloggen åt sidan,eller nja,inte helt,kommer väl med några bilder någon gång,lovar att slänga in bilderna sen avslutningen,osv osv,kommer bli en redig bildbomd..eheh..så håll ögonen öppna för't)
TJA,idag vaknade jag upp hos Ebba. Idag har vi bara planerat,packat och duschat. Ska nämligen ut till Olas sommarstuga tonight och övernatta. Kommer bli skitniceeeee. Så nu ska vi chilla ett ganska bra tag,sen ska vi hämta upp Felix,sen ska vi åka och handla,seeen drar vi oss mot marmobyyyn ferrfan. Ha en trevlig Onsadagskväll,för det ska vi! :)

anton b:e




Tillängnat min vän Anton,varsågod

new

Sitter hemma hos Marcus,och tittar på när Han och Anton äter Ben N Jerrys FÖR FÖRSTA gången. Ja,självklart dokumenterar min kamera allt. Så bilder dyker upp imorgon. Nu ska jag chilla vidare med mina män,hejs

berörande


free fallin'

Sitter och har någon slags tagg-känlsa? Dock vet jag inte över vad. För vädret är inte alls på topp,så det kan jag inte skylla på. Får skylla på musiken som klingar i mina öron. ''We no speak Americano'',''Wavin' Flag'',osv osv! Har precis duschat. Nu ska jag lägga in alla bilder sen tre dagar tillbaka på datorn. (kan slänga in ett par imorgon) Idag ska jag umgås med massa snyggt folks. Sen ska jag sova hos Marcus,med Anton.Nej,Nu så måste jag hitta något förnuligt och ha på mig,efter som vädret går upp och ner...det här kan ta ett tag

What you've got boy is hard to find

Gårdagen blev lyckad,trots att inte vädergudarna lyssnade på mig,jävligt synd det somsagt. Ebba sov här. Vaknade skapligt. Nu ska jag till Elin,för att sedan dra ner till stan med brudsen och fånga lite studenter på bild. Har 1miljard bilder som ska in här oxå,så får väl lägga in dem i olika delar eller något liknande. Angående bloggen,fick jag en fråga om vad min textstil på rubriken heter,svar:Gulim. Yes. Annars då? Jo,Ikväll sover jag med Ebba igen,hos Daniela. Kvällen spenderas säkert med massa snygga människor


mina fina.


tunaweza kuona ambapo usiku ametukomboa

Ebba har precis målat my nails. Innan så duschade vi...och allt det där. Utmattande. Så om en stund skall vi hoppa i sängen. Skönt. Innan allt detta var vi på en SOLIG (!) (eller iallafall i början..) avslutning. Var nice. Bilder får ni iövermorgon förmodligen. För imorgon kommer jag inte ha någon tid alls. Därför vill jag hälsa alla en sju-jädrans kul skolavslutning! För det ska jag försöka ha! Och så ber vi till vädergudarna,att det iallafall blir likadant väder som idag,och några mer grader än elva?...


baby,let the beat rock

SITTER HEMMA HOS EBBA OCH JAG MÅSTE SKYNDA MIG TYDLIGEN FÖR HON ÄR JÄTTE STRESSAD FAST DET ÄR TVÅ TIMMAR KVAR TILLS AVSLUNTNINGEN,MEN JAG TÄNKTE BARA INFORMERA ER DEAR FOLKS OM ATT IMORGON INVIGER VI SOMMARLOVET,HELT UNDERBART!!!!!! Förlåt Ebba,nu slutar jag...

ibland så..




Ja hörreni..!
(Bilder av EBBS)

Would you tremble,If I touched your lips?

Dagen har varit galet chill,brännboll (VANN),slutade 11,sen dess har jag bara softat runt,sådär allmänt trevligt! Annars då? Sitter här med Louise och Daniela,de sover här ikväll. Imorgon har vi sovmorgon,sen ska vi ut och gå,sen ska vi käka pizza tillsammans (vi i klassen alltså),sen ska jag gå och latcha jobb. Sen ska jag vara med Ebba,vi ska på våra syskons skolavslutning,sen sover jag hos henne..i-över-morgon är det skolavslutning..C R A Z Y

o - a - å-are,vi ä (8) be tvåare














(av mig,oredigerade)
DE två sista bilderna får väl symbolisera hur glada vi vart när
VI TOG HEM HELA SKITEN.
Här kommer lite si och så bilder från igår och idag.















(HAHA FAIL)







No redigering,av mig

dem ljög och bedrog oss,med sanningen

Hello dear folks. Läget? Själv är det bara bra. Dagen i helhet har varit mutcho nnice. Har vart ute och gått trots sovmorgon,haft den mest värdelösa skoldagen in my life,(10.00-20 över tolv - 2(?) timmars rast),köpt en rosa klocka,och umgåts med Jonas och Anton. Yes. My day. verry intressant,not :) Men nu ska jag gå och tagga inför imorgon,VI KOMMER SPÖA ALLA ÅTTOR,HEJA HEJA ÅTTA BÄST B TVÅ

LETS  ROCK N' ROOLL MADICKEN!

min förlorade värld











05-06,av mig

-

"some women choose to follow men, and some women choose to follow their dreams. if you're wondering wich way to go, remember that your career will never wake up and tell you that it doesn't love you anymore."
Lady gaga

this one got me whipped, just off one look, yep i fell in love

Sitter hemma hos Ebba. Hon ska sova hos moi ikväll. Mysigt. Så nu ska vi dra mot ica,för att sedan fara hem till mig. Imorgon har vi lång sovmorgon...och slutar 20 över tolv. Soft. Köpt en byxdress idag,ska köpa en rosa klocka till imorgon. Det blir min outfit tills fredag. DÅ ÄR ÅTTAN AVKLARAD,ett år kvar..


Last skolavslutning


for the moment

Gjort om lite,ser en aning förvirrande ut,lite opassande sådär,men det duger gott och väl för mig.

run dmc

Orkar inte lägga ner tid på bloggen today,bilder från dagen dyker upp imorgon. En kort sammanfattning: Jag har jag misslyckats med att shoppa,haft en otrolig insperations runda på fotografiska,underbart. Ätit gott. Laddat hem massa mer GLEE och VD. Kollat marathon. Ja,det var väl allt. Imorgon är det nationaldagen,ska först till västermalmsgallerian och kolla klänning/ar,sen ska jag och la familla på picnick i rålisparken förmodligen. Sen hem och umgås med folks. Over and out

välkommen home baby

bestfriend
(ca ett år gammal bild,men min fina,den bjussar du på!)

a walk to remember

Only hope - Mandy Moore
(lovely film,lovely music,nu ska jag snart slå på dear john,natti folks)

You are my heaven on earth,You are my hunger,my thirst

Sitter och skriver en liten faktasammling om Paris,kan vara intressant att ha om jag någon gång skall besöka det :) Har ändå inget annat för mig! Haha,okej,där far jag med osanning! Jag skriver en liten faktasammling om Paris som ska vara klar tills Måndag,en liten redovisning har jag då! Annars då? Jo,det är helt fine med mig. Ljust och fint ute. Stockholm bara lyser. Ett + är ju värmen som kommit oxå,som vart här sen tisdags. Underbart. Mer? Jo,att vara ledig idag var HELT OK faktiskt. Åka bil i detta väder var väl ett smärre minus,men dock ej så farligt. Sen ikväll har vi bara firat Pia! Och ätit gott. Mutcho trevligt! Men nu ska jag ta ett sista ryck och avsluta det lilla arbetet om Paris,imorgon är det fotografiska som gäller,fy17 vad kul! vi hööörs


Grattis!♥

you were my last,my first

Bilder som utlovad,varsågoda.


If I keep it up like a lovesick crack-head.












(HAHA)


//foto:jaag//

I'm addicted,it's a crisis

Ave Maria - Beyoncé
Why don't you love me - Beyoncé
I hope you find it - Miley Cyrus
Before the storm - JB ft Miley
Can't be tamed - Miley Cyrus
We belong to the music - Timbaland ft Miley

im walking on sunshine baby,woho

Det är helt sjukligt varmt gott folk. Skapligt med fräknar har jag skaffat mig oxå,och en raand såklart. Nu ska jag käka kyckling,sen joooordgubbar och glass. Sen drar jag mig mot djulö för att umgås med fina mnniskor,sen mysa sönder hos Emmis med Madicken,kommer bli g.r.e.a.t

a day off

Åh du underbara Torsdag,sista dagen idag innan helgen,LLEEEEEDIG IMORGON! ACK SÅ NICE. Nu ska jag packa kameran och bikini för att sen åka mot Louise,för ännu en hel eftermiddags poolhäng,ikväll slaggar jag och Madicken hemma hos Emmis. Gosh vad vi ska mysa sönder..Slänger in masssa bilder imorgon,så va på er vakt!


hello sunshine

Underbar dag,nästan 30 grader i solen..säkert 50 igentligen...25 i luften,slutade 12,softade hårt med Madicken,Daniela,Emma,Anton(x2),Mackan,Peter vid lollos poool. Körde på ett första dopp,kallt som fan i början,men sen så! Nu ska jag locka håret,sen drar jag till Emma för mer mys med fin fina vänner! (bilder kommer upp imooorgon)

ett sprucket men ett vackert hallelujah.

Nu är jag på topphumör igen. Massa bra saker har hänt idag: Slutade 11,myste hemma hos emma med fina pojkar och flickor,fick hem min älskade klänning(!!),och haft tjej-mys här hemma hos mig med massa studsmatts-lekar och vindruvor och kex! Lovely. Har även fått brev utav SSC,åh shit vad kul vi ska ha Lollo! :) Och idag är det ju även 1 juni! THE SUMMER IS HEERE,for real. En liten fågel viskade även i mitt öra att resten utav veckan ska bli stek,stek hett! Ack så nice. Och det är bara 7 skol-dagar kvar nu!! Och den sista veckan gör man inget annat än att kolla på film eller har ute-lektioner. Usch vad taggad jag är inför i sommar. Dock lite trist att jag ska vara borta så mycket. Men känner ändå på mig att denna sommar kommer bli lyckad! Ska ta igen all den glädje jag aldrig använde förra...Men nu ska jag plocka iordning lite i rummet,sen ska jag sova. HÖRS

ps.jag lovar att uppdatera mer bilder..ge mig en dag till bara..haha...ds


† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0