han är inte menad att bli min

Sitter och dricker en proteindrink såhär i all hast,ska snart dra mig mot dansen,dock måste jag hålla mig ner varvad pga halsflussen....tråkigt! :( Bilder från dem senaste 2dagarna kanske kommer upp ikv,om inte NOn tar kål på mig...! Måste även och handla lite kött och diverse andra saker innan imorgon! Kommer nog bli en mysig afton! Men nu ska jag sätta upp håret,sen slänga mig på cykeln,ciaaao

klippt

Japp,nu har håret trillat av! Iallafall en bit! Men det blev ganska bra. Men liite mer på längden hade jag gärna sparat! Men annars så! Skoldagen var soft,faktiskt. Sen gjorde jag och Louise stan,fick med mig ett genomskinligt linne! Sen var det klippdags! Sen hem,och nyss kom mor hem med ca 10par trosor åt mig,tack tack! Och om ett tag kommer även nya bilen hem,spännande..! Och sen kl.6 är det avslutning med småttingarna jag har i volleyboll,sen dags för 20års partaj! :) Sen pluggggggg..! Japp,det var allt,ciao

Måste även slänga ett Lycka Till till grabbsen som har ''mega'' match idag,som jag tyärrr inte kan gå och kolla på...LYCKA TILL NU GUBBS♥

And history books forgot about us and the bible didn't mention us

tJA! Kom hem för ca 45min sen! Skolan var soft soft,ingen franska! Sen hem,och nu ska jag kolla på New Moon. Sen när mammsen kommer hem,blire käk,sen en fotopromenix! Sen ska jag plugga..uäk så tråkigt! Det är väl allt jag kan informera er om! :) Kom även en bra bit in på SANTfrågorna,yohoo!


tur i oturen

Tjäna! Haft en relativt bra dag! Kan ju börja med det bra: Jag fick VG+ på SOprovet,och ''VG'' på engelskan! Louise kom förbi med lönen vi tjänade när vi jobbade hos Mats! Fäääätt! Galet snällt! Tack mats! Mamma kom hem med en ny sak till blixten,alltså,den är till för att sprida ljuset mer,när jag använder den lilla blixten! Så jag slipper ta med jumboblixten överallt! Skit bra! Och så kom hon hem med nya ppiller och nya jeans! Äntligen ett par! Har skitsvårt för att hitta jeans jag gillar! Men nu så! (dock finns det en hake..) Newmoon och glass utgjorde min eftermiddag,bästa filmen någonsin.♥ Får mig alltid på lika bra humör! Och nu the badthings: Jensen satt för löst vid vristen,ska sy in dem. Och en aning för långa..! Så nu tar den ännu ett par dar innan de kan börja användas :( På SOprovet var jag EN poäng från MVG,på engelskan var jag ETT HALVT poäng från VG,dock sa han att jag kunde ''se'' det som VG! Jag har massor plugg som ligger på mina axlar just nu känns det som..som jag kunde ha börjat på om jag inte valt film och glass framför det..illa..har muntlig bokredovisning,mattediagnos på torsdag,NOprov på fredag...uäk. Oooch maaaassa SANT-frågor i skolan. PUH,ORKAR VERKLIGEN INTE. Seriöst. NOprovet känner jag att jag har 0 koll på..verkligen..och matten...usch,så tråkigt :( OCH så har jag gått och fått HALSFLUSS också. Så nu är det pencelin i 10 dagar(2ggr om dagen) som gäller! Fuun. MEN,jag kommer gå till skolan iallafall! No waaaaaaaaay,att jag stannar hemma! Även fast jag har fått 100 tillsägerser idag om att gå hem,haha. Men nu slänger jag upp lite bilder...sen ska jag gå och..plugga..JUST FAN,engelska har jag ju oxå..åååååååååååååååååååååååååååååååååh,kill me


''blixthjälparen''

jeansen

When i think of you,i don't feel so alone

Go' morgon! Har varit uppe i ca en timme nu. Och nu sitter jag och väntar på att pannkakorna ska bli färdiga. Smarrigt. Sen ska jag väl packa,för att sedan börja dra mig mot kholm. Sen ska jag hem till farfar,och hämta lite kuvert,mina aningar säger att det ligger en peng i dem. Ska även få ett från älskade faster,som jag förövrig saknar som tusan. Hoppas på en liten tripp ner till henne i sommar! :) Men nu är pankisarna klara,hööörs

As many times as I blink,I'll think of you tonight




Ett par randombilder sen första dagen med mina brills! Iallafall,kvällen har vart trevlig! Med chips och brownies som sällskap till våra magar! Blir att träna som fan igen när jag blir frisk. Långprommenad imorgon ska jag nog köra på. Får bli lagom träning för nu! Men det beror mycket på vädret..hoppas på att det är som idag..lite varmare gärna! :) Men nu ska jag ta min iPod och lägga mig och lyssna på musik som avslut på denna kväll,härligt! 

24 april

Bra rubrik? Nae,men jävligt fantasilös for the moment! Nu är jag iallafall hemma,efter en härlig timma i solen! Dock kom jag på mig när jag började ta bilder att ''jävlar,solskyddet är ju hemma'' - i katrineholm. Så,det blev faktiskt inte allt för bra bilder...tyvärr! Sen glömde jag ett zoomobjekt som hade passat perfekt,men det har jag ju oxå lagt kvar hemma. Tog bara med mig det ena. Men men! Man lär sig av sina misstag! Om ett tag ska jag väl käka,sen ska vi ut och grilla marsmellows...orkar inte leta upp hur det stavas. Ni fattar ändå vad jag menar. Det ska bli helt galet gott! Sen är det lördagsmys vid tvn som gäller! Sen har Anton lovat att ljusa upp min afton oxå,så då får man sig säkert några goda skratt! Men här,my friends,får ni några bilder!





Ringarna som jag köpte!
Jävlar,vilken jätte dålig kvalité det blev när jag la upp dem..illa!


å vi é aik!

Nyss hemkommen från stan,men magen proppad med glass,yummie! Fick med mig två par ringar,(visar sen),en lampa,och så fick jag även en drapperi till min loft! Sprang runt och letade klännigar oxå..hittade en på indiska,dock passade den inte till varken konfan eller avslutningen..menmen! Kanske kan kapa den ändå,riktigt söt var den! Nu ska jag åka iväg och fota AIKdamlaget! För mina syskon ska gå med dem ut på plan innan match! Så då får jag stå för foto...super kul! Så nu ska jag se till och få med rätt objektiv och så,så jag kan knäppa några bra bilder!  

oh darling,i wish you were here..

Nu har jag precis kommit ur duschen,härligt! Nu ska jag ladda in some music till iPoden. Sen ska jag väl göra mig iordning lite granna. Sen ska vi väl sticka och handla lördagsgodiset..haha. Tittar nog runt i lite affärer om jag hittar något. Ska nog köpa mig lite ringar,halsband armband . Känner att jag börjar få dåligt om dem! Och solen skiner ju på som tusan ute. Så jag kommer ju inte lida av att gå ut! Drar kanske ut och går senare ikv,i kvällssolen,och fotar! :) Eller efter att vi vart ute och handlat? Det får vi se då! Kanske tar med mig kameran redan när vi drar och handlar! Haha,nog om det! Och nu har jag slut på info för tillfället,hörs


Öland 08 med Ebba! ♥

.

Mitt hjärta är ditt att förstöra,låt din vän få veta


With you by my side,I will fight and defend

Fick mig en liten WOW-upplevelse idag faktiskt,när vi satt och käkade på resturangen,så kommer SNYGG-EMD-MATTIAS in,och jag ba ''wow,vänta här nu lite? ser jag rätt?'' Och tammefan,det gjorde jag! Så de sista minuterna hade jag alltså en livs levande hunk sittandes bordet mitt emot. Kändes som en helt okej grej faktiskt! Sen gick vi hem igen,och då åt vi hemgjord tårta,det satt fintfint,tack Pia! Nu sitter jag nerplacerad framför tvn. Blir väl mitt tillhåll denna fredagsafton..om en vecka är det ju valborg..shit,vad ska jag ha på mig?! Ilandsproblem..
Här kommer lite bilder from today:

















Shit,det blev ett par stycken hörreni! :)
(bild och fix:JAG. inte för att jag tror någon skulle ta dem igentligen..haha!) 


You know I'll be there at the end of the day

Grekiskt var underbart! Fick även presentkort och ett armband,tjejstuffs! ;) Nu ska jag gå och äta hembakad prinsess-tårta,åh så gott! (bilder kommer ikväll!)

en dag utan dig,och det känns som jag dör

Godmorgon! Och wow det är SOL ute! HUr underbart är inte det? Otroligt! Hade tänk och fira det med att sticka ut och fota. Fast då måste tjock jackan på och en stor halsduk,riskerar inget för att bli sjukare. Suger redan som det är! Japp,senare är det dax för tåg,pappa har gått och sjukat ner sig han med tydligen,så han kan inte komma och hämta oss. Men tåg duger gott och väl! Hoppas jag slipper det på vägen hem bara,för då är det alltid så fruktansvärt många som ska ifrån sthlm. Ikväll ska vi ut och äta grekiskt,eller ja,vi får väl se hur det blir med det nu...ska även få lite paket! :D Men nu ska jag göra mig en kopp te,höres gott folk

ett stycke söt-syster

anna

When you scream I'll fight away all of your fears

Kommit hem från älskade mormor nu. Orkade verkligen inte vara själv hemma en dag till. Dock har jag ju bara vart det en(igår),men tröttnade på en gång. Vi var hos bla Doktorn,där jag fick ta halsprov,uäk. Fick hostmedicin och tabletter för halsen! Just nu måste jag vara hemma utan att göra något fysikst ansträngande i 4 dagar. Tur att jag ska till sthlm i helgen då,och inte hade massa annat inplanerat. För i sthlm sitter jag ändå bara och slöar ;) men jag menar...att gå på stan kan ju inte skada? Nä! Iallafall,sen var vi även och handlade och sen åkte vi hem och åt och kollade i album!(hittade massvis av inspererande bilder faktiskt) Mysigt! Nu ska jag ta läsa på lite om kameran. Sen ska jag nog plugga lite kanske. Sen ska jag väl sova. En duscha vore förjävla skönt. Så en sådan ska jag försöka hinna med! Sen sov ju jag från typ halv sju igår och missade AA,så det kanske jag ska ta och kolla på oxå. Men jag lär väl somna vid sju idag igen,för då är min kropp helt utsliten...hm..

eh vänta lite nu här,är det inte april?!

OCH INTE DECEMBER?! VAD I HELA FRIDENS DAR ÄR DET HÄR?!....mår inte bättre än igår,nästan lite värre,hostan tar kål på mig,och bättre blir det ju inte med ont i halsen,dunkande huvudvärk,illamåeende,och snorig som en idiot. Och kallsvettas som en gris gör jag också..gråter konstant gör mina ögon även(rinnande ögon)..skönt..nej,nu ska jag lägga mig och sova bort hela dan,ja,det är precis vad jag ska göra...måste bara tillägga: jävla.snö.helvete

If love hurts you,cry a river,build a bridge and get over it.

Usch,nu har jag gått och sjukat ner mig...feber,halsont,huvudvärk,snorig,hosta,rinnande ögon och fryser som tusan. BLÄ! Jag vill inte bli sjuk :( tänk...tänk om...det...är...halsfluss,ÅHHNEJ! Men nej,det får inte hända! Och som toppen på moset så är det ju kasst väder ute. Usch fyfan. Idag ska jag plugga,och läsa på lite om kameran. Och dricka maaassa isvatten och te! Mat får jag nog inte ner...ajaj. Ja,kanske tar några random test bilder sen om jag har en gnuttat ork för't. Men nu ska jag lägga mig och kolla på rivstart,hörs

kanon canon

Jahapp,ett helt år äldre nu då. Känns väl...sådär. Men ingen större skillnad mot igår ;) Iallafall,idag var det en soft skoldag,efter hängde jag med Madicken när hon solade,sen åkte vi och mötte Emma,sen åkte vi ner på stan. Fick med mig två tröjor hem,från åhléns. En rosa och en vit! Sen drog jag och tränade. Åkte hem,åt,och sen var det present öppning...och gissa vad som låg i det ena paketet...jo en...SYSTEMKAMERA. Oh,äntligen! Hoppade upp-och-ner utav glädje! Sen fick jag även en jätte fin rosa och mjuk (då menar jag verkligen MJUK) morgonrock! Det var vad jag fick på kvällen,imorse fick jag parfym,body lotion,ljuslyckta och lite sånt! Najs najs! Men nu mina kära läsare,ska jag faktiskt börja fota påriktigt! :D Så detta blir en lite mer underhållande blogg! Men nu kommer lite (impuls)bilder:







(somsagt några simpla impulsbilder!)

CANON 400D!
Fick 4 objektiv till,blixt,och en självutlösare och massa annat! Är super nöjd,verkligen!
Tack till dom bästa personerna som gav mig den! ♥
Och så måste jag bara tilllägga att jag tycker så himla synd om min älskade vän Ebba,
och det är heeeelt galet vad jag saknar henne! :(

I tried to be chill but your so hot that I melted

TJÄNA. Kom för ett tag sen hem,och nu ligger jag i sängen med min söta matte...................bok. Det går faktiskt inte så värst bra. HEHe. Men ska ta tag i det! Snart. Och om inte allt för länge kommer mor hem,då blir det lååååångprommenad som gäller! Syster hänger med! :) Sen ska jag väl bara göra matte och NO ikväll. Haha kul sista kväll som 14åring. 15 IMORGON JU! Shitpommfritt. Måste väl sova skapligt,halv 6 eller något liknade blir jag säkert firad...haha nej men...trött kommer jag vara om vi säger så! :) Idag stod jag och Madicken i gruvan(dom som igentligen skulle stå dök inte upp),shit vad grymma vi var! Värsta teamworket! :) Och mycket glass blev det! Men det satt inte alls fel faktiskt! Fick sluta 2,soft. Japp,det är väl allt jag har att säga för nu! Är jäkligt sugen på Ballerina just nu,har ett last hemma sen i helgen då det var kalas,men nej,måste tänka på figuren! Haha,som om jag kommer kunna hålla mig...vi hörs

TJÄ

DU GÖR MIN DAG

You are my sweetest downfall

samson

om du vill ha mig,nu kan du få mig så lätt

Kom hem vid typ kvart i ett. Typ sov i en timme. Sen följde jag med Mor och småttingarna och handlade osv.(BEN N JERRYS<3 satt fint i kistan) Sen åkte jag hem,låg och lyssnade på musik från typ 3 till halv sex,på iPoden,och skapligt gammla låtar fanns det. Snacka minnen...Usch vad jag saknar det. Och jag har haft en underlig känsla hela dagen,jag är typ jätte glad,men ändå jätte deppig och..orolig? Hm? Jaja,mysterium är till för att lösas. Sen var det middag med familjen,grillat! mumsfillibabba. Och nu senare ska jag duscha och välja some kläder for imorgon. Men nu ska jag gå och kolla till min phone,som ligger och laddas i ett annat rum...om jag orkar gå vill säga,är galet trött,och halsen värker..illa 

b-day kids

Nu har princip alla gäster gått. Har haft lite födelsedagskalas..i förväg. Eller iallafall för mig,tre dagar kvar innan jag är 15! :) Har fått pengar pengar och åter igen,pengar! TOPPEN! Vi,eller ja,dom som var här firade även min syster lite! Så hon fick också presenter :) och en tårta! Japp. Igår hade jag en väldigt bra dag,först skola,hade prov,gick nog bra! Sen två andra lektioner! Ena kan man mer ta som en musiklektion än en NOlektion,eller vad säger ni som hörde? ;) Galet kul hade vi allafall!  :D Sen gick jag och Ida och Linnea ner på stan,tog oss en lite mumsare,och sen satt vi på torget och njöt utav solen. (dock var det ganska kallt,pga blåsten.......) Sen hängde jag med mor och Putte och handlade,sen så back home. Dock hängde Linnea med! Sen kom Ida. Vi fixade och trixade inför kvällen. Sen drog vi och käkade på sibylla! Efter det satte vi kurs mot Jacob,där vi hade en trevlig kväll. Grattis i efterskott! :D Och Tack för kvällen! Japppppp,sen sov Linnea hos mig. Och idag vaknade vi vid nio,chillade..sen slummrade vi till ett tag...vaknade runt kvart över tio,sen åt vi,sen skjussade vi hem Linnea. Och åkte och hämtade ut tårtorna på sultans. Sen hem,städa,duscha..sen kom gästerna. Vi fikade,pratade och hade det allmänt trevligt! Och tack igen för presenterna! Ikväll blir det att grilla,sen ska jag sova borta! Mys. Ja,vi hörs väl imorgon,peace dudes
ps.Jackan blev min i torsdags<3.ds
ANNA och LINNÉA
♥ i love you
(bilder på tårtorna kommer,när datan slutat strula..)

happy

*bild på baseball jackan från gina (the blue one) som plötsligt försvann..*
Denna blir nog min imorgon! För mammsen ska till sthlm,
och då skall hon köpa den om hon hittar rätt!
Annars betäller vi den från nätet imorgon kväll! Glad som en lärka just nu!

det tog slut för längesen,men du är kvar här än

Sitter och kollar på AA. KVK vann förut,toppen bra! Nu ska jag göra te. Imorgon är det gymnasie-utställning i duveholmshallen. OCH JABADABA DU! DET STÅR ATT BASEBALL JACKAN KOMMIT TILL GINA! MÅSTE MÅSTE MÅSTE HA EN! Så grymt snygga!
Sov gott!


dancing in the dark

Skolan var helt ok! Gjorde COCACOLAgryta på HKKn! Haha...emh,smakade sisodär. Men om det var det sista på jorden hade det inte vart några problem att äta det ;) haha. Nej,men..solen är ju framme,som den var de senaste dagarna,och varmt är det med! Hur underbart som helst. Som jag säkert skrivit 100 gånger,men jag får liksom inte nog utav det! Iallafall,sen hade jag även engelskaprov idag,hm...jodå! Gick väl! Sen hade jag utvecklingssamtal,som faktiskt(!!) gick TOPPEN! Bara bra-cred! Yes,så då cyklade man glatt hem från skolan i den härliga solen. Är faktiskt på toppenhumör. Förutom att jag har lite huvudvärk,och ont som f*n i käkarna,sen jag fick en boll mitt i fejjan på idrotten...! AJaj! Ja,sen är det volleyboll,fast vi ska ner till duve och kolla damerna som spelar idag! KOM IGEN KVK! Nu ska jag gå och göra pommes och korv,peace

(ja,jag ska börja lägga in mer bilder,promise!)

anton

FLOwERpOWER
Grattis Anton Blomgren,15 år,hoppas du haft en fin dag min vän!

feeling a moment

Ibland överträffar jag mig själv,fick VG,VG(!) på franskaprovet,DENNI! Ja,förövrig så har dagen varit soft som tusen,lekte lekar på matten,och kollade på konsert på SOn,och allmänt lugnt på resten. Efter skolan,hämtade jag upp min syster. När jag kom hem fick jag mig en rejäl däng huvudvärk. Så jag har legat och degat till ''The ugly truth'' och ''flickan från ovan''. Och ätit lite tacochips och oliver. Och så måste jag tacka min älskade mamma som kom hem med en fin jeanströja och en bh! Fick mig snabbt på bättre humör,to.m mående! She the worlds greatest! Japp. Och vädret är underbart. Har typ dött när jag kollat ut genom fönstret,dels för att jag är inne,och så blir jag så himla glad när det är fint väder. Och shit vad länge det är ljust ute! När jag trodde klockan var drygt halv sju,var hon nästan kvart över åtta. Slå mig baklänges! Och fåglarna sjunger dygnet om! Våren is here pepole. Men det har ni nog märkt. Och på tal om fint väder,om det är lika fint på fredag eftermiddag,tänkte jag och Ebbisen hiva oss iväg till djulö och ha en liten picknic. Och sen på kvällen är det ju b-day-party som gäller! Ja,nu ska jag låta Anton underhålla mig i skype medans jag fortsätter plugga engelska. Peace out


im lost in you

Okej,jag skall säga detta på ett enkelt sätt...JAG HATAR ATT PLUGGA! Så. Det var ungefär vad jag har och säga om det. Idag har jag dragit runt stan,fick med mig ett puder hem. Och så har jag lunchat med Daniela och tagit det lugnt. Sista dagen på lovet idag ju,men somsagt,inget att hänga läpp över. Förutom all helvetes plugg..! Och ja,det är väl det jag gjort idag. Och nu har jag pluggat sen en tid tillbaka! Och har och göra ett bra tag fram oxå. Har matte,eng.,svenska,NO,SO! Men kommer ta en pause,för jag och mamma ska nog ut på en prommenad i det fina vädret! Sen är det väl hem och plugga igen..sen en dusch,sen är det väl godnatt. Ja,så lär det väl se ut. Nej,nu ska jag återgå till högen med böcker. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll,peace

we are back on track

GNAGET
(bild:AIK.se)

It's not enough to say that I miss you

Kom hem till ett mycket soligt katrineholm! Underbart! Det ska jag och syster fira med att ta oss en lång prommenad! Vi var även ute och invigde studsmattan förut. Jävlar vad kul det var! Skrattade så tåranrna rann,och märkte hur dålig koll jag har på mina ben...haha! Vid nio kommer Daniela och hämtar upp mig,sen blir det hennes place som gäller! Mycket trevligt. Och nu lider lovet verkligen mot sitt slut,men vet ni? Det är helt fine for me,för veckorna går ändå så himla fort! SNART ÄR DET SOMMARLOV GOTT FOLK! Det var allt,hejs

syster
Slänger in en bild på min lilla lillasyster!


KOM IGEN NU GNAGET,VI SKA TILLBAKA!

AIK - VÄXJÖ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KOM IGEN NU
(photo by me)
VI ÄR ÖVERALLT,MEN DET ÄR INTE NI,FÖR NI ÄR DJURGÅRDSJÄVLAR!

aldrig nöjd

Men det få la duga för nu. FÖR JAG ORKAR EJ FIXA MER :) 
Rubriken fick ju sig en stänk färg iallafall!

17.00UPPD: Var även tvungen att sätta lite färg på headern,men nu kan jag inte bestämma mig om rubriken ska förbli lila,eller back to black? hMM...

going crazy from the moment I met you

Har nyss röjt runt lite här på kungsholmen,köpt onödiggt mycket godis och snacks..huh ovanligt. nae. Iallafall,kollade runt i västermalmsgallerian och lite sådär. Hittade inget som jag pronto behövde ha. Men lite snygga shorts fanns allt! Men jag ska hålla mig tills det blir en storshopping i början på maj,antagligen får min fina vän Anton bli mitt sällskap då! Yes. Sen tog jag syster och far en mysig fika på Café Blåbär! Var även inne och fixade till mina glasögoen lite,dom gled ner lite för lätt,så det var vi inne och fixade till! Nu sitter dem som en hansken på handen! Perfa! Köpte även en putsnings-servett. Men har även vart lite deppig idag,har lite av en bad-hair-day,duschade imorse,och jag har ju somsagt väldigt väldigt rakt hår (:(),så tänkte jag,''men vafan,jag testar vad jag kan åstakomma med plattången(ville testa locka med den)'',men hur tror ni det gick? Yes,ni tänker rätt..åt h*lvete! :) Så...ja. Men jag tror jag ändå ska hålla mig inne nu,så det är ju inte någon nöd på't igentligen. Måste tammefan ta tag iallafall lite i läxorna,fast jag är 0% sugen på det..men måste man så måste man. Hade även tänkt att göra om lite i bloggen,eller,en ny header iallafall. Nytt och fräscht. Vill faktiskt ha någon enstaka färg! Så vi får se vad jag åstakomma! Ikväll är det väl lördagsmys med familjen som gäller,det gilllas! Ganska skönt att spendera tid hemma nu,och bara softa. När jag inte gjort det på hela lovet! Så,har ingen panik över att inte ha något att göra idag. Skönt faktiskt. Och imorgon bär det av till kholm igen..inte speciellt kul..inte kul alls faktiskt. MEN MEN. Och på tisdag gör jag premiär i mina nya brills i skolan,denNi!

(shit vad långt det blev,SORRY)

dead by april

Nu har jag landat i sthlm. Daniela var mitt resesällskap,trevligt! Denna vecka har vart fullproppad,har både jobbat,degat i timmar,och umgåts med vänner,kollat på bio (alice in wonderland). Och mycket mer. har även kollat på ''Flickan från ovan'',var en obehaglig film faktiskt,ger en än riktig tankeställare. Fast den var bra! Det mest obehagliga att tänka var att dö innan att säga adjö till alla man älskar. Och så finns det en hel del man vill göra oxå! Nej,nog om döden..! Just det,har fått mina glasögon nu! Jäklar vilken skillnad,som en helt ny värld! Världens skärpa och allt. Skit coolt! Nu förstår jag att jag verkligen inte haft bra syn..! Yes,det är väl i princip allt. Nu när jag är i stockholm blir nog uppdateringen bättre,för jag kommer nog ha tid i think. Ska nog ta en fika med Daniela imorgon när hon är här. Måste även köpa nya bikinitrosor..! Dock har jag en hel hög med läxor med mig,hade tänkt få dem gjorda här,men lär väl inte bli av,är lite av en mästare på att skjuta upp saker..blir väl att spendera hela måndagen åt läxor..usch

''If I used to love you baby
Ain't nothing like I'm,I'm loving you now
And if I used to want you baby
It ain't nothing like I,Like I want now''


måste


There's a dream,That I've been chasing,Want so badly for it to be reality.

Har sovit hos Elin inatt. Nu blir det stan med Louise och Daniela,säkerligen hamnar vi på ett fik eller något liknande. Hoppas att ert lov varit bra såhär långt,det har mitt! Och att det fortsätter vara det! Peace

A L - Complicated , so true

Igår hade vi trevligt. Nu ska Louise locka mitt hår,sen ska jag på påskmiddag for a while,sen ska jag och D sova hos Louise. Imorgon ska jag på hockey,Leksand - AIK. KOM IGEN NU GNAGET

This is how this story ends

DP is in tha place,vi ska jag tacos,sen ska vi bort...vi får se vart kvällen slutar helt enkelt! Inga planer direkt. Och detta lov kommer jag nog inte ha så mycket tid för datan,hoppas att det blir lika bra som förra! :) Men jag tror ni överlever faktiskt. Firade Anna lite till idag,sen har jag ätit godis och läst i min bok,grymt. Japp,that's all,peace 

A cracked smile and a silent shout

BU

i won't cry

Jag har haft en trevlig dag,men både misslyckade prov,bio,massa godis och kalas,och umgåts med mina pinglor! Mer än så finns väl inte att säga. Imorgon kommer jag ha tid,och göra en dunder uppD! Promise ;)
Nu ska vi bada jacuzzzi,FÄTT. Peace

Och gud det gör så ont när något så nära kan vara så långt bort 


† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0