louise blomqvist ♥



dagen i sthlm har vart bra. blev bara jag och min kära snart nyslingade vän. köpt lite smått och gott. jacka tex. fint. ikväll ska vi (färga håret på varandra) glo film och käka chips och dipp. myssomfan. och hej by the way. jag är världens lyckligaste. avicii den 3 mars i globen. snacka om att jag sitter bänkad den sjunde nov framför datan och klickar hem en biljett så fort dom släpps. sry skrillex :P
(men vi ses på P&L i sommar ju!!1)♥

-

jävla helvetes fitt åldersgräns. ska fan smuggla in mig ändå.


tjena!










oh my armani

*bilden är egentligen rörlig med det gick ju sådär*
hejnapoleon, tack för att du kan göra även den mörkaste och tråkigaste dag ljus. detta är den bästa gif jag sett!

idag mår jag såhär

men det är det så värt. mina brudar är så jävla bra. jag hade det så himla bra igår. vi dansade tills vi inte kunde andas längre, bokstavligt talat. så idag värker både mina ben och mitt huvud. och ja, gud vet vad vi gjorde. haha. sjukaste natten på länge. en riktigt 10P fest. tack arre som styrde upp det! kom hem vid fyra..fem..?..till pojken vilket idag resulterar i att vi sov för länge. och idag orkar jag inte ta på mig något annat än agges giganstiga OP. skönt som fan. vid fem-halv sex ska jag hem till Ebba. ska färga hennes hår och mysa. imorgon åker jag och mina pinglor till sthlm. L-bo och jag blir även kvar över natten. fett som fan! hejdå

lördagkväll

heeeeeeeeeelt ok! wiho. have a relli nice night everibodi

Count on me through life's changes

en suddig tagen förra lördagen.
gårdagen bjöd på fest utanför stan, mycket skratt och glada miner. åkte in till stan för lite käk och sen tog jag med mig daniela hem och sov som en stock i ett iskallt rum. vaknade med ett huvud som dånade och daniela i min OP (seriöst så kallt var det) brevid mig. sen dess har jag bara slöat som fan. haft lite småpanik för lite plugg. badat. spånat lite på den kommande klassfesten. och lite sånt. nu väntar jag på rebecca. sen ska vi möta upp lollo för att gå en spökrunda på sandbäcken för att stödja deras insamling till deras klassresa. se så snälla vi är! :-) efter det ska jag och tjejerna ut igen. hoppas på en riktigt bra kväll! och hoppas att alla ni också får det! hejsvejs

ett två : noll noll

haft mysmorgon. cola choklad och film med klassen. slutade tjugo över tio. nu är det lov. det är fredag. ikväll är det galej. men först ska jag vara hur dutti som helst och plugga lite. sen ska jag kolla PLL. sedan ta ett bad. och ja, har jag nämt att det är fredag.. och lov? thank god. jag mår bra.

Crash into me

såhär kort hår vill jag ha. axelkort typ. fast orkar inte spara ut det sen. är så jävla ruskigt tråkigt att ha mellanlångt - livlöst - hår. som jag har nu. är så trött på't. man kan göra så mycket mer med riktigt kort eller långt hår. dock får håret sitta kvar ett tag nu, så jag kanske har en skaplig längd tills i sommar.
-
iaf. nu ska jag ta en pause i mitt hets-pluggande (svenska) och glo på ett avsnitt PLL. sen är det mat och sen ska jag fortsätta med svenskan. kult. äsh, det duger fan. sen åker jag förmodligen hem till a. sussar där, och imorgon börjar jag 08.25 med film, och slutar skolan när filmen är slut.  alltså typ efter 1H och 40min. (YES. då är det FREDAG!) haha fan så oooovärt. får bli godis och mysbyxor. då kändes det hela helt plötsligt mycket mera värt! nääz. hejdo.
-
Anonym Om ''09:10'' - vart tar du sånglektioner? :)
Svar: Kulturskolan! Bajsnajs! Haha. Nej men. Det är riktigt bra! :)

love in motion

känns bra att sluta halv tre ist för 15:05. hej skryt :P
uppd14:08 Haha vadå halv tre, halv ett* skulle det stå! knas. mc var gott. mer skryt :P

09:10

Godmorgon bloggen!
Sitter i skolan, tog 08:35 bussen till skolan och kom fram några minuter innan vi började. Min morgon har vart bra, inge stressig. Faktiskt. Gick upp i lagom tid så jag hann duscha och alltdetdär. Satt och frös arslet av mig när jag väntade på bussen. Ifall ni kände för att veta det hah! Efter skolan är det sånglektion, sen ska jag umgås med fina fröken ståhl. Efter det ska jag nog hem och plugga lite, sen har jag inte några planer. Men bäst att få lite engelska gjort nu, så jag inte behöver göra allt hemma. Vore ju lite småtråkigt. Adjöken

warp 1.9


be a little inappropriate.

idag har
jag sen jag skrev sist
färgat håret hemma hos mig med sebbe och lollo, vart på innebandy och druckit te
här är min TUMBLR och jag saknar august. ajhfabfsj. godnatt

p&l2012

kan det inte bara bli sommar nuuuuuuuuuuuuuurååå. kommer bli så jävlans grymt

kesoburkar

wow, that's some real shit man

noll:åtta:noll:fyra

godmorgon blogg! blev helt till mig när jag såg att vi hade köpt hem peppakakshjärtan. så det fick bli en del utav frullen. mmmh. gottis. nu ska jag käka upp. sedan ta bussen om drygt en timme! när jag kommer till skolan ska vi befinna oss i aulan, och kolla estet 3ornas musikal! trevligt en onsdagsmorgon som denna! men nu blev det lite too much information about ingenting. ville mest bara visa mina hjärtan. heh. vi hörs sääääääänare

rosa maränger och rött hår

detta låg på min säng när jag kom hem. superduper!
nu ligger jag ordentligt nerbäddad och ska snart dra igång ett avsnitt pretty little liars innan jag släcker ner. idag har vart en bra dag trots en lite hard work morgon. bästa var ju helt klart att L-bo kom hem. vi hade lite småkalas hemma hos henne nu här på kvällen. med dom rosa halv äckliga marängerna. det var så fint så. imorgon är det sovmorgon, teater och färgning utav hår med sebastian och daniela som gäller. låter som en bra dag det med. godnatt!

oh-holy-mother-of-god

den 21 nov skulle jag typ kunna..döda för.. nej hörreni. jag och rebecca SKA vara där. inge snack

första lektionen.

VIA DETTA IGEN
JAG ÄR HUNGRING, TRÖTT, OSUGEN PÅ BAD OCH HATISK MOT MATTE. varför börjar alltid mina tisdagar dåligt?
längtar tills efter skolan. idag ska vi få våran träffa louise. åhåhåh ja. som vi längtat

''truth is, everybody is going to hurt you. you just gotta find the ones worth suffering for''

har vart hos killen som jag verkligen tycker om. och nu är jag hos min vän pikkebo. är så glad över att jag har dom vänner jag har. tillsammans är vi starka. om ett tag ska vi sova. slippa den här stan för några timmar. jag slutar aldrig förvånas.
yes. godnatt

If you find one, please let me know what piece I've lost

via detta
sitter och taggar körlektion med en portion potatisgräng och kött. kom hem för ca 30 min sen. idag är jag helnöjd över min skoldag. har typ aldrig fått såhär mycket gjort! lite cred till mig där! :-) nu ska jag äta vidare och vara helglad över att bästa louise kommer hem imorgon

no pain is forever.

dreamteam ls och lz i lördags
FOTOREDOVISNINGEN: CHECK! så skönt.
nu: rast i mer än två timmar. mindre skönt.

24 okt 6:43

godmorgon blogg. sitter och käkar frukost och spelar lite you me at six. lyssnade mycket på dom ett tag, innan deras nya släpptes osv. men sedan slutade jag lyssna helt typ. dumt som fan ju. men min vän pikke visade mig lite nya låtar från deras nya för ett tag sedan nu, och jag föll pladask än en gång för deras musik. åh dom är så bra. IAF, har till och med hunnit duschat och grejer. yes, idag är jag pigg och glad! taggad inför sista veckan innan lovet, kommer ha fullt upp med plugg och körskolan. men även lite tid för pojkvännen, färgning utav hår, och ebba ståhl. fint skit. i helgen drar vi förmodligen och röjer fett i nyköping oxå, jag och mina babes! skojsigt som tusan

nitton:tjugiofem

blev en liten nap från att jag skrev sist tills nu. hoppsan vad mörkt det hann bli. aja. nu ska jag slänga i mig potatigratäng kött och sånt. inte heeelt fel. sedan ser det ut som att plugga och duschen blir det ända som underhåller mig denna kväll. har ju haft roligare..
uppdate: min vän sebastian är snäll och räddar min kväll. nu i veckan ska vi färga håret rött(rödare*), wihooooo

Where were we now? You'll be safe. Hold my hand, just in case

igår hade jag feta kul med mina flickor. dom är feta bra.
idag vaknade jag brevid min fina ,trött som ett as,
och sedan bar det av på innebandy, åkte och
handlade och lite så också. näääznäjz
nu ska jag för en gångs skull plugga arslet av mig!
eeeeefter jag har sovit en stund. heh
vi höres

mot stan

pias hatt är fin.

långt/kort

vs 
hmmmmmmmmmmm..

111022, 9:51

Godmorgon bloggen!

Ligger i mitt lilla loft här på kungsholmen, vaknade för några minuter sen. Nu hade jag tänkt att äta lite frukost, sedan springa ner till stan innan jag åker hem. Är hemma vid två-tre snåret. Då är det bara att hoppa i duschen för att sedan vara party-klar vid 6 ungefär. Hoppas på en riktigt bra kväll! :-)  Vi hörs!
på tisdag

dansa som på technodroger


sitter och är social i köket medans pappa lagar fredagsgott.


lämnar katrineholm för en natt.

imorgon far jag hem för festligheter och övernattning med pöjken. ha det fiiiint

Still I am responsible, If it will fall apart. Believe me, I don't want to go

slutade runt ett, drog och jobbade lite, träffade mormor, nu ska jag ta mitt pick och pack och sticka till min käraste pikke en stund. vi ska nog ta en liten roadtrip om jag inte har fattat helt fel. annars får det väl bli nå' annat mys. träffa killen en liten stund vore ju inte helt fel det heller. nä. nu ska jag rusa, hejsvejs

hjärta.


Lost my heart, I lost my mind without you.

en bild säger mer än tusen ord
igår var jag hos gulle ett tag, kom hem och överraskades utav världens finaste vykort. från louise. jag saknar dig så jädra mycket min fina. sen åkte jag hem till emma där vi åt chips, grönsaker och dipp. kollade grey's och drack te. ♥ nu sitter jag i skolan. mätt som ett as. jag och dominika har nästan precis smällt i oss en macka med skagenröra. DET VAR SÅHÄR GOTT. mmh. hejdå

lycka = billiga chokladbollar

ja om matten ändå kunde vara kul. dock har jag ätit fem chokladbollar idag för fem kr, och pommes i hallen med pikke så jag är glad ändå! och sen har jag världens energi eftersom jag somnade halv tio igår, tjoho

111019, 08:16

bilden längst ner är nu mera min favorit bild. den är så fin
nu ska jag hoppa i duschen. sen är det skolan om lite mer än en timme. efter skolan ska jag hem till aggi tror jag, och min natt spenderar jag hos emmisen. himla mysig onsdag det ser ut att bli!

one day

jag vill (jag ska):



sinners never sleep.

sitter med våran nya klassvän Serina ute i korridoren och försöker få lite historia gjort. dagen har inte blivit så mycket värre sen jag skrev sist. badet var faktiskt riktigt kul och det var sprödbakad fisk till lunch (<3). dock var vi tvungna att äta på drygt 5 minuter, men det gjorde inte så mycket. efter skolan tror jag att jag ska unna mig att gå till affären och köpa plugggodis. en macka med skagenröra och cola kanske? ja, så får det fan ta och bli.

We'll be okay just keep the faith


o-godmorgon!

allt är knas utan mobil. får ju fan inte ordning på någonting.
gjorde bort mig totalt på bussen förut.
sitter på matten at the moment. så jävla tråkigt
sen har vi bad. så jävla jobbigt
dom ska blanda fiskgryta med ris i skolan idag har jag hört
wtf?
då blir det ingen jävla mat heller
efter skolan måste jag gå hem och frysa ihjäl och blåsa bort
och sen måste jag plugga. dö dö dö
yes. det är alltid kul med positiva inlägg.

bounce

nu står jag här. mobillös. fuck life. :P får hoppas på att det går lite snabbare än sist iaf.
letade upp min iPod förut. såklart så ska den vara näst-in-till paj. fuck life :P
godnatt

pressure

sitter och gnager av mitt fula nagellack på historian. ja, så kul är det.

save the world

sitter på engelskan och har musiken på högsta i skolans jättebra högtalare. (känn ironin) efter skolan ska jag och mormor och åtgärda min mobil, får se hur det går. jag vill inte vara utan den.

What a waste.

.
och så var den helgen över
igår vart riktigt spontan och rolig. i lördags vaknade jag upp brevid aggi, drog till pikke efter att vi hade dragit i oss lite lunch. var barnvakt, och sen drog vi i sista minut (så att säga) till marcus för lite parti. blev en hel del skruvade videor, och vi skrattade långt in på natten. mobilen gick i kras. men jag var glad ändå. mindre glad imorse dock. måste skicka in den imorgon. då blir jag väl mobillös i någon månad igen, som sist den..sprack? fml. just nu sitter vi hemma hos pikke, igen. ska sussa här med dani. har vart på venezia och ätit middag och vart ute och åkt lite bil. imorgon är det måndag och vi börjar klockan fem över elva.
-
I've had my sorrows 
It ends tomorrow 
I can't wait to hold you close once more

Jag kommer alltid vara den

Såg du hur jag kände
Såg du att jag vände
Märkte du paniken i min blick
När jag snurrade runt
Och gick min väg ifrån er
Fort, så jag slapp se mer
Räckte mer att ana
Hennes läppar mot din kind
Men jag stannar
Där jag väntar
Och längtar
Tänk så fort allt vänder
Hon i dina händer
Minns att vi var lyckliga igår
Nu vet ingen hur jag mår
Och så genererad
Fullständigt förnedrad
Hoppas du ska resa dig
Och springa efter mig
Men du stannar
Fast jag väntar
Och jag längtar
Baby, jag har fel

Mysfredag

Hemma efter en kväll i forssjö med mina tjejer. Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om sommar och allt vad det nu involverar. Plusgrader, hattar, bruna ben, solglasögon, grillat, och så vidare. Godnatt


Skodon

Detta blev då resultatet på vår lilla shopping för min del. Värt varenda krona. Super nöjd. Och wow, jag köpte mina allra första skor med (enligt mig) stor klack! Mamma och mina vänner är överlyckliga.. ha ha ha ;)


Armani Maleh

mani for next top model/president/miss thailand/ och allt det där.
yes!

Sommaren 2012

HELG. sitter hemma hos mig på min balkong med Madde. vi dricker te och oboy och planerar nästa sommar. om dessa planer går igenom lär det bli en helt sjukt bra sommar!! hoppas hoppas hoppas. vid tre ska jag och mami åka och småshoppa lite saker. skor bl.a. och vid sex åker vi hem till schöllan!


23:09

woho! appen är igång igen!!! men nu slocknar jag dock. sjukt trött. godnatt igen bloggen


13 oktober 22.33

like a boss?
idag har jag vart duktig. jag har vart på sånglektionen, rört på mig, ätit hälsosamt och pluggat. inte en helt vanlig dag för linnéa zweiniger! men ibland så. nu är jag helt slut och ska faktiskt sova nu. imorgon är det helg. ska bli så skönt. just nu håller vi på och planera tjejmyset ute hos schöllan imorgon. pizza och sånt. lovely. men vi får se om vi stannar där all night och så vidare. vi är inte helt färdig planerade vad jag har förstått! lördagen ska jag spendera med daniela, dominika och hennes lillebror. vi ska vara barnvakt. hur mysigt som helst. han är den sötaste krabaten som finns typ! och på kvällen kanske det blir lite mer fart och fläng. vi får se. annars blir det mys hemma hos pikke. inge fel det heller! men nu ska jag sova. ska vara i skolan tidigt imorgon. hard work work! natti

the way we see the world

lite halvtaskiga bilder sen i påskas.
jag vill vara rödbrunhårig igen. (värt. för att det syns ju inte direkt bra här)
får sluta mer än en timme tidigare. så fett av dig inger! älskar svenska. nu ska jag vänta on tha bus. sedan dra hem för att äta och peppa sånglektion. efter det ska jag ta en långpromenad med emmisen och sedan ska jag hem och plugga lite. sen får vi se vad som händer!

Tänk i andra banor

kom in med bussen drygt 30 min innan vi började. tack som fan för igår girls. sitter nu och äter frukost på engelskan. idag kommer bli en bra dag tror jag. humöret är på topp!

nu ska vi börja fixa inför läggdags. godnatt vi hörs imorgon bloggen

bild tagen från my classmate Kattis!

blessed

hos schöllan: te, chips, popcorn, och en skräckfilm som vi gjorde skrattvänlig. ni är för härliga brudar.

sinners never sleep

sitter på mediaproduktionen. och kommer ingenstans. skit irriterande. att man måste göra grejer lagligt. heh. hittar ju ingenting då. mh, irriterande. har mattetest efter detta, vet inte om jag tänker göra det dock. har ingen som helst koll på alla dessa jävla taluppfattningar. jävla skit matte. efter skulan ska jag pluggää och titta på TV. äta lite kladdkaka kanske. sen bär det ut till forssjö för en dundermys-kväll hos schöllanpöllan! kommer bli grejt

klart vi har det i blodet.

2 cool 4 school?

we give them reasons

hello good looking!
idag har jag vart med godingen på bild ovanför. hon gjorde min dag mycket bättre med kladdkaka och pepsi. det är så härligt att umgås med den tjejen. snacket bara flyter på och vi hittar allid på något skoj. så det är synd att vi ses så pass lite som vi gör. men allt går att ändra på! nu har jag precis ätit, ska hoppa in i duschen nu sedan fara iväg till pojken. imorgon ska jag sova ute hos Linnéa i forssjö. ska bli jättemysigt!

Idag är inte min dag. Kunde inte sova igår...

img_9946 (MMS)

Idag är inte min dag. Kunde inte sova igår pga den där jävla magsmärtan. Vilket resulterade i en försovning imorse, och i all stress hoppade jag på fel buss och gud vad jag hatar matte. Har endast 5% på mobilen oxå. Fuck this day typ. Tur att man har världens finaste klasspolare. Och så skiner ju solen. Nu ska vi snart ha gympa. (Och damn you magen. Sluta göra så ont.)


I need you like a heart needs a beat

But that's nothing new
jag kan inte sova. det suger. tur att det är sovmorgon imorgon då. men åh nä. nu måste jag somna
godnatt

goodbye my friend.

SNYGGA SOM FÅ
januari 2010
ikväll har jag insett hur mycket vänner betyder för en. två veckor Louise. min kära. alltså jag vet inte hur jag ska kunna förklara med ord hur mycket vi alla kommer sakna dig. seriöst. vår galna älskade bästaste Louise. jag älskar dig. och frågan är inte vad du vore utan oss. utan vad vi (jag) vore utan dig.
ingenting

skola

typ

We were so young and invincible

för några veckor sen plockade jag faktiskt fram kameran. men så mycket mer än såhär blev det inte. och detta var ju inte mycket att hurra över haha. men jag använder mig så pass mycket av skolans kameror nu så min lilla älskling blir lite forever alone här hemma eller något i den stilen. ska försöka plocka fram den oftare!!
Jag och madde fick väl inte sådär överdivet mycket gjort. Men lite är ju gjort iallafall. Lite skönt det. Annars så är jag helt sinnessjukt trött och allmänt sliten idag så jag ska faktiskt gosa ner mig redan nu. Och frågan är ju varför inte min pojke ligger här brevid mig nu när regnet slår så mysigt mot mitt fönster. gosh, I-landsproblem. Därför får min lillasyster hoppa in som Stand In för honom denna söndagskväll, med det duger mycket bra det också. Hon är ju rätt så gosig hon med! Godnatt.

miserable at best

You're trying your hardest
And the hardest part is letting go
Of the nights we shared
Ocala is calling and you know it's haunting
But compared to your eyes, nothing shines quite as bright
And when we look to the sky, its not mine, but i want it so
-
Let's not pretend like you're alone tonight
(I know she's there)
You're probably hanging out and making eyes
(while across the room, she stares)
I bet she gets the nerve to walk the floor
And ask my boy to dance, and he'll say yes
-
Because these words are never easier for me to say
Or him to second guess
But I guess
That I can live without you but
Without you I'll be miserable at best
-
You're all that I hoped I'd find
In every single way
And everything I would give
Is everything you couldn't take
Cause nothing feels like home, you're a thousand miles away
And the hardest part of living
Is just taking breaths to stay
-
Because I know I'm good for something
I just haven't found it yet
But I need it
-
So let's not pretend like you're alone tonight
(I know she's there)
You're probably hanging out and making eyes
(while across the room, she stares)
I bet she gets the nerve to walk the floor
And ask my boy to dance, and he'll say yes
-
Because these words are never easier for me to say
Or him to second guess
But I guess
That I can live without you but
Without you I'll be miserable at best
And this will be the first time in a week
That I'll talk to you
And I can't speak
Been three whole days since I've had sleep
Because I dream of her's lips on your cheek
And I got the point that I should leave you alone
- But we both know that I'm not that strong -
And I miss those lips that made me fly
-
So let's not pretend that you're alone tonight
(I know she's there)
You're probably hanging out and making eyes
(while across the room, she stares)
I bet she gets the nerve to walk the floor
And ask my boy to dance,
and he'll say yes
-
Because these words are never easier
for me to say
Or him to second guess
But I guess
That I can live without you but
Without you I'll be miserable
And I can live without you
But without you I'll be miserable
And I can live without you
Oh, without you I'll be miserable at best

sunshine

Sitter med Madde i min säng, vi äter pizza och försöker desperat plugga. Men skrillex remixer av alla dess slag och prat lockar mer. fy oss!

Sitter i duve, inte för att det är skola u...

img_5969 (MMS)

Sitter i duve, inte för att det är skola utan för att det är innebandy match. Heja heja! Iallafall, igår vart, som förväntat, väldigt lyckat. Vaknade hos Louise vid tolv (på tisdag åker du, din jäkel. jag kommer sakna dig. mer än du anar.) drog hem, sebbe hade tappat bort sin laddare på fredagen, så han kom och var hos mig, han spelade på min svarta gitarr och så bjöd mamma oss på mat. Vid sex åkte vi och plockade upp Louise, och släppte av Sebastian. När vi kom fram till Sara var det tacosmys som gällde med fina tjejer. Efter ett tag ramlade det in lite fler peops. Vi spelade spel, drack, dansade till nostalgi låtar, dansade lite till, skrattade, busade i största allmänhet, åkte lite bil, skrattade ännu mer och bara mådde så jävla bra. Tack som fan Sara. Och jag säger som Emma. "det här behövde vi verkligen".


Idag har jag kört hårt på hälso efter skol...

img_9041 (MMS)

Idag har jag kört hårt på hälso efter skolan och fått fina grejer utav min mamma som är bäst i hela vida världen. Ikväll ska jag umgås med mina babes, destination okänd so far! Och imorgon ska jag och mina vänner svänga våra lurviga hemma hos fröken sara. åh det ska bli så himlens kul


"don't forget me" i begged "i'll remember" you said

Är helt mör i hela kroppen. Idag har jag vart duktig och tjoho imorgon är det helg! Godnatt


vi på media har det bra

minst sagt! tack mp2!! räddare i nöden!
ES11E♥BACONCHIPS

sötsuget tar över

how to make gif
hej sitter i stora ljusrummet och larvar mig och har fett tråkigt. är äckligt sugen på cola och choklad. dom andra (john och martin) är taskiga och går inte köper det till mig. hejdå

Animation maker

animation makeronline gif creator
ligger i sängen och fryser fortfarande, har hackat tänder ända sen jag kom in typ. så nu ligger jag inlindad i två stora täcken och en filt. brrrrrrrrrr säger jag bara! så nu tänker jag vara rebell och sova. idag blev det inte så mycket plugg gjort. ingenting alls knappt faktiskt. heh

det luktar.. eld?!

min brödrost började nyss brinna. snacka om att jag är uppe i varv just nu.. fyfan så rädd jag blev, för det var inte lite heller..! usch.

15:22

fördriver tiden på tråkmatten med ps och musik. leter även efter lite material till mitt repotage. ska skriva klart det ikväll! fixa lite med historian måste jag oxå! annars då? ingenting speciellt. kan ju dock säga att min syster är världens raraste. hon har bakat en kladdkaka som ligger hemma och väntar på mig. stackarn som ligger hemma i allergisjuka. när jag har pluggat och fikat drar jag och Madde ner till hälso. pepp pepp pepp! På fredag ska lollolusmus henka på! Yes man. Detta ska bli en rutin!
Δ
Håll hårt i din goda vän,
för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som vill dig väl,
även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig,
sudda bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig,
desto snabbare kommer jag blomma
Ställ in ditt sikte på nåt positivt,
För något ryggbitande har vi ingen tid
Jo, jag ser dom men jag bara väljer att se förbi
Kan inte låta dom stjäla min energi
Nej, om nån vill hålla ner dig och se dig vissna
Så använd deras hat som en gnista
Δ

1.000.000 Nollor

leker i ps, desperat efter att lära mig nya saker och bli bättre! :)

Rebeccabus

Sitter på bussen in till stan. Börjar TIO. Gick upp kvart över SEX. Men det är sånt man får ta om man ska spendera natten i bvik. Vilket det är fett värt! Haft det skitbra, som man alltid har det hemma hos Landbergssons! Har starka funderingar på att kanske bosätta mig där ett tag.. hihehohehhihi. Iallfall. Vi är framme vid åtta ungefär, då ska jag hem, slänga mig i soffan för att fördriva tiden tills det är dags för att hoppa på nästa buss, som då går till skolan! Hööööööörs


Kanelbullensdag

nu är jag nöjd


Ibland har man tur i oturen

Gissa om jag blev glad när sötsyster hade bakat när jag kom hem. (och ja det må vara kanelbullensdag och jag är fortfarande skitsur för att jag inte ätit någon (dom var slut i cafeterian förut oxå fml) men detta duger så bra så) nu ska jag fika, sedan packa och sedan invänta Rebecca! Vi ska möta upp Lollo för en fika (värt att slå till på en svindyr bulle kanske?) och sedan ska jag och en utav mina bästa åka ut till bvik och ha myskväll! så himla.. "åh mys"
(ska dock klämma in reportageskrivande oxå.. mindre kul)


kanelbullensdag

och jag har inte ätit en enda. fml

All my nightmares escaped my head

animation maker animation maker
nu: film-popcorn-och-sprite-mys. nääz som fan. och imorgon väntar en mysig och härlig sovmorgon. tackar gud för att jag valde estet-media. världens skönaste och roligaste linje! (förutom matten, HAT) sänder en tanke till alla dom som valde sam, låter rättså kämpigt. jag hade iallafall inte klarat en enda dag. ni är riktiga stjärnor hela bunten! men nu måste jag rusa, vissa börjar bli otåliga här. hejs!
-
♥ fick en fråga om vad min relationsstatus stod på nu när den var ändrad. och den blev den 1 okt ändrad till ''i ett förhållande''. A


Känn ingen press!

Sitter och äter middag.. ska snart hoppa i duschen. Kom hem från körskolan för ett tag sen. Lite långtråkigt sådär, men jag ska nog stå ut, får ju faktiskt ett körkort tillslut! Som jag längtar! Imorgon ringer dom så jag kan få boka in min första körlektion! Grejt grejt grejt!


Enough is enough (Don't give up on us)

Letat massa fakta om telegrafen och försökt förstå mig på keynote är vad jag gjort nu. Spelat avicii på högsta har jag oxå gjort. Gick faktiskt att plugga riktigt bra till det! Haha. Iallafall så slutförde jag våran presentation. Så imorgon på lektionen kommer vi bli klara. Skönt! Måste dock göra en intervju oxå kom jag på nu. (så pappa om du läser det här innan 12.35 imorgon, så lär jag nog ringa dig någongång efter det!)

SUNSHINE


But it's hard to change when life gets in the way

förra måndagen.
helgen har vart bra. har lyckats med både det enda och det andra. somnat på tokiga ställen, mått svinbra och mått raka motsatsen, ändrat relationstatus, skrattat åt absolut ingenting och ja gud vet vad. denna söndag har varit riktigt lam dock. sov till.. tre någongång. skönt med ovärt. sedan har dagen (kvällen..?) bara bjussat på plugg utav teorin, gómiddag med familjen, regn och så träffade jag sebastian en snabbis. nu ska jag göra en kvällsmacka, sedan fortsätta på min och lollos mediauppgift. sedan är denna dag över, tack och lov. haha. imorgon eller på tisdag ska jag även ut och bosätta mig i bvik över en natt hos min rebecca. så himla mysigt!
hejdoooo
-
fick även en fråga om vad jag går för linje.
svar: estet media

.


Karma is only a bitch if you are

animation makeranimation maker
nu ska jag plugga teorin till morgondagens lektion på trafikskolan.

life is now or never

animation makeranimation maker
klart det är fränt med gifs, klart man älskar photo booth.

man mår som man förtjänar.

how to make gif
och då var denna lördag slut. den blev väl inte som tänkt men den blev bra iallafall.. tackar flickor, ni rockar!! godnatt

Lite bilder från en trevlig kväll


July, don't go too soon don't die

Idag är det slitet. Igår var kul! Ikväll ska jag vara med en bunt fina tjejer. Kommer med ett längre inlägg om ett tag. Sålänge får ni två från igår. Nu ska jag dricka cola. Hejs


† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0