solar på balkongen!

#ÄNTLIGEN


de e fredag

och långhelg. sitter just nu på gymnastiken och gör inte ett smack. hade tagit med fel par byxor till ombytet så fick skippa lektionen idag. helt värdelöst och skittråkigt! men vill inte springa runt med ett par byxor med världens jävla hål i vid arslet. :-) annars så rullar allt på. är ju freda'! igår gick jag till skolan för att göra nationella, svenska. skulle skriva en uppsats på max (?) 600 ord. blev så inne i det hela så när jag tittade till efter ett tag var jag uppe i 1148 ord. så fick snällt sätta mig och korta ner. så blev inte alls så nöjd! men får hoppas på att det blev bra ändå, även fast jag inte kunde korta ner till 600-gränsen. slutade hur som haver 10.30, följde då med Madde hem, och vid tolv drog vi ner på stan och åt på kolgrilllen! satt fint i kistan vill jag lova. sedan gick vi hem till mig och Rebecca tittade förbi. åkte sedan hem till hjärtat och myste. och ja, de var väl de. denna helg blir lugn. skönt! men på måndag blir det andra bullar, fyfasen så kul vi ska ha babes!!


två från igår

fuck stranden 12.


on our way home

min fina och jag har vart på bio i norrköping och kollat på världens finaste film, grinade som vanligt floder


strobe

nästa vecka, på onsdag, är det en månad kvar innan en av de fetaste helgerna detta år kommer äga rum. på fredagen sticker vi på rebecca & fiona, och på lördagen går vi all in på söderstadion, deadmau5. huuuuuuuuur feeeeeeeeeett? feeeeeeeeett
(dagens ord:fett)

onsdag

inge söt, hoho

#KAVAJ

min nya kärlek! HM 349:-


måndag

blir mörka bilder denna måndag. känner mig extremt tråkig. men annars så är livet rätt så bra. bockat av lite engelska och historia nu på eftermiddagen. och innan det var det skolan till 1420, och sedan sprang jag lite på stan. fick med mig hem en väldigt snygg kavaj från HM. en riktig 10a! supernöjd. nu ska jag röja lite i rummet innan det är dags för middag. sedan ska jag hem till pojken min. vi..jag.. ska handla, till nationella imorgon, lite peppgodis eller något i den stilen! och sedan måste jag ta tag i lite mer plugg, ja.. men sånt är livet! ASKUL

söndag

såja, back in town! känner mig helt mörbultad. är riktigt trött! ont i benen sedan allt spring på stan igår har jag oxå. men måste hålla humöret uppe för vid tre kommer gäster hit och grattar mig och äter smörgåstårta. så de e dags att sätta fart nu. har ju för fan inte ens packat upp än. haha! alltid jag. ja, annars så blir det fetaste söndagsmyset ikväll, med chokladdoppade jordgubbar och hela köret. klagar inte! och imorgon ska jag ta en tidig morgonpromenad och resten av dagen ska bestå av fett med PLUGG. nej, dags att ta tag i situationen. hejpa

lördag

mycket bra dag, lunch på london, och shopping! var ju faktiskt duktig och tog kort på de ja köpte. var lite mer dock, men det var endast massa bas-grejer. :) känns för första gången bra att ha spenderat så mycket pengar! har dock kvar pengar, så ska ta det plus pengarna och presentkorten jag får imorgon och dra iväg på en till shoppingtur snart igen! dock endast för att nöjes-shoppa då! jag <3 fylla år. när vi kom hem vid sex serverades det fläskfilé & klyftpotatis m. tillbehör! blev sedan efterrätt, riktigt gott! fick sedan lite paket. pengar, nya converse, en hatt, lite till iphonen och en riktigt fin ring. mycket nöjd. nu ska jag gosa ner mig brevid min fina. ha en bra lördag alla!


#shopping


tack älskade vänner!


00:30

nu har alla flickor åkt hem och jag har städat. dom är så bra! så himla uppskattat! åh, fina ni! fått så fina paket och underbart sällskap. har dock bara en bild på emmas mysiga present, får bli bilder på de andra lite senare! tack igen bästa ni! nu är det snart dags att knyta sig, upp tidigt imorgon! ska glo lite på tv först och bara njuta av att jag haft en toppen födelsedag! :) puss


FÖDELSEDAG

sitter med min fina och har nyss ätit födelsedagsfrukost. de var riktigt gott! har även fått riktigt bra presenter nu på morgonen! och fler ska de bli. hihi. iallafall det som låg i paketen imorse var nytt solpudrer, ny ögonbrynspenna, en helt valfri ny vinterjacka, (behövligt..), ca 7 liter cola, en fet shoppingdag imorgon (woho!!) och en otroligt snygg Victoria S' bikini av min fina pojke! Så himla nöjd! Och så kommer alla mina bästa ikväll! Tänk vilken bra födelsedag!


hungrig?

bara sådär klockan tio på kvällen


we're higher than a motherf*cker

ligger i soffan. slött. borde plugga, meeeeeeen min dator har inget batteri och laddaren ligger hemma hos Madde, men det lilla klantarslet (inget illa menat älskling :-) love you), glömde den när hon skulle lämna den. så, ja. ska istället ta tag i livet genom att börja skala massa potatis och göra massa potatisgratäng tills imorgon (och stääääda..), då mina bästa kommer över hit på middag! kommer bli så mysigt. och som toppen på moset är det min födelsedag oxå!! sjutton år! skulle faktiskt klara mig utan det året och gå in på mitt artonde direkt.. :-)


mot skolaaaaan

yey..


onsdag

från en riktigt härlig och galen partykväll i nyköping 2011. fräscha
sitter hemma hos min käraste raraste sötaste madde. hon pluggar NP. (tackar gudarna för att det är över för min del) och försöker ta tag i diversa andra arbeten. har mått som en påse skit hela dagen. skulle ha tränat men de blev inge me de. landade istället här runt sju. så nu har vi laddat upp med plugg, chips och cola. challenge accepted. eller något i den stilen. hejpa


grattis bäst puss kram


IZZIT CUZ IM COOL THEY DON'T WANNA BE WANNA BE LIKE ME

klicka på bilden och lyssna på ascoola låten. förövrigt går nationella helt ok, har ju choklad :P vill ha fredag oxo

i väntan på UV-samtal


ute och gåååår


<3

bästa beccisen


söndag

idag är ingen bra dag. skriver mitt svenska NP och ångrar mig hela tiden. är så jävla trött på allt. känner mig helt jävla världelös idag. vill bara gå och lägga mig och vakna upp till studenten. typ. eller följa med putte, min mammas man, som åker och jobbar i USA imorgon i några veckor framåt. skulle inte kunna beskriva den lyckan med ord. om jag imorgon också fick sätta mig på det där planet mot: california

lördag

överraskningsfesten för madde igår blev lyckad! hade riktigt trevligt. skön stämning med glada miner, dans och sång. mådde redigt mosigt imorse, men det var bara att bege sig ut i det fina vädret och åka till stallet, och sedan åka och handla och greja. ikväll hoppas vi på en lika trevlig kväll! vi börjar med mys och plankstek här hemma hos madde, klagar inte! och någongång inatt så landar vi väl här hemma igen, jag nelly rebecca och madde. för att liva upp denna blogg så lär jag väl slänga upp några bilder imorgon. då det kanske bär av till gustavsvik. hoppas! NEJ NI. nu ska jag hoppa in i duschen. trevlig lördag alla!


O'boy

#fuck #snällagudhjälpmigamen typ


fredag

alltid lika kul att kunna somna om efter att min kära pojke åkt till jobbet :-) eller? nej, måste fan få mig några timmars mer sömn om jag ska orka hålla igång ikväll! då vi skall go all in for the bday kid, yiiiha. godnatt


13:17

kom hem vid tolv efter en lång och skön promenad, nu har jag lagat lite mat till mig och beccisen! ha en fortsatt trevlig dag läsare!!!


torsdag

solen skiner och det har satt ett stort leende på mina läppar iallafall! äntligen! nu hoppas vi att det håller i sig! har redan vart ute en liten sväng, men ska snart gå ut på en promenad innan det är dags att gå hem och ta tag i dagens måsten - mer nationella och alla förberedelser inför helgen, detta kommer bli en panghelg tror jag! och så slänger jag in en gammal än på mig och vic! saknar henne!!


grattis min fina

17 år! love you

norrköping2

nöjd! fett god lunch ocksåååå


norrköping

nu är jag klar och har vart ett tag. inväntar nu emma och rebecca, sedan bär de av. hejpa

måndag

bara för att det är en skol-fri måndag, så ska jag vara pigg? inte okej. legat vaken sedan 05:20 ca, och slumrat till då och då. vill sova!! dock så skulle ju min fina sticka till jobbet, så har ju kunnat pussat på honom fram tills nu. utan att ha behövt väcka honom och vara jobbig! :-) vet inte om jag ska ta och försöka att slockna igen, och sova tills åtta, eller dra ut på en fet morgon-promenad.. ja jag ska nog fan göra det alltså, är sjukt täppt så lär väl ändå inte somna om. vid halv nio ska jag väcka emma så hon kan släppa in mig hos henne, och hoppas på att hon kan bjuda på lite frulle hehe. tjugo i elva skulle jag chansa på att vi lär dra mot tågstationen, om inte tidigare, idag blir det shopping! dock mest titta men inte röra för min del då jag vet att jag får en shopping dag och fetaste beloppet att spendera nästa lördag, den tjugoförsta, dagen efter min födelsedag. ser ja fram emot! nej, nu ska jag ligga här ett tag till innan jag tar mitt pick och pack och drar ut i ett vad som ser ut att vara ett ytterst tråkigt väder..! överraskade förresten ma boi igår när han kom hem från skåne, och detta hade han med sig hem som en överraskning till mig, haha så jävla söt! :-) hoppas alla ni som läser detta får en bra dag!

 


söndag

igår va de fest. dock rätt lugna puckar för min del. men hade trevligt ändå. vi var först hos jonte, vilket var riktigt trevligt och roligt, kämpade oss sedan vidare, blev attackerade av vattenballonger och för vissa var det ju bara allmänt ostadigt! ;-) himla gött att få se alla mina flickor igen. även fast det kanske kunde vart under vissa andra omständigheter. har ju känt mig skapligt isolerad och socialt avstängd ett tag nu när jag legat inne och vart sjuk, så det blev bra ändå. blev sedan standard käk, och sedan trillade vi runt bland en hel del folk på stan, vilket det är två gånger om året i princip, en av dom är nyår. i väntan på skjuts, (notera att det var svin kallt). blir alltid lika förvånad över denna stad! både negativt och positivt. :-) någongång efter tre stupade jag och madde i säng. vi slog dock på 13 snart 30 men tror ingen av oss såg mer än fem minuter av den. så de va ju värt. nu ligger vi fortfarande under täcket, vår lilla tös rebecca har även anslutit sig. bör dock gå upp snart, eftersom min buss går ett. vid två - tre sticker vi mot stockholm! kommer bli så fett!!

 


torsdag

nu är det påsklov. har dock vart hemma hela veckan, är helt däckad. och idag har vart värst. och inatt. usch. har levt på värktabletter. nu vet jag hur det känns att må skit. verkligen skit. mår dock bättre nu. när jag fått i mig lite mat osv. förutom mitt "hälsotillstånd" har dagen bjudit på rätt bra saker! som tex god mat, lite påsk-presenter såsom en ny mysdress, presentkort och godis. har även fått reda på att jag har fått sommarjobbet jag ansökte om! ska jobba på borgen period 1. alla tummar upp! :-) nu ska jag krypa ner framför en film, med godis och min mysis, och hoppas på att jag är piggare imorgon.


är sjuk men har det bra ändå


happiness


† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0