sommaren snurrar fort



helt okej nice
endast för jag skrev om sommar,kommer putte hem och brättar att vi drar oss till turkiet i augusti. och det fick mig inte precis att längta mindre. MEN,
den som väntar på något gott,väntar aldrig förlänge!

Sover mina timmar helt okej,drömmer faktiskt inte om dig.





en egoboost av något slag...// sitter här och lyssnar på lite krunegård. fint som snus. nu ska jag försöka plugga lite HK. kika lite i svenska boken oxå.& på tal om svenska,har vi våra första NP prov i svenska nästa vecka! blandade feelings. iaf. sedan ska jag packa väskan till klädsimmet imorgon,sedan ska jag dra mig hemmåt mot daniela. då ska vi...........äta. varför blir ni inte förvånade? haha. och sen sova. sjukt jävla trött. ja. det var väl den lilla lägesrapporten jag kan komma med förtillfället. eller,jag kan lägga till:
nu vill jag ha fuckin' sommar,inge fuckin' snack om saken

we R who we R

rastlösa lunch-brudar. [snyggaste vännerna i världen]
provet. Gdelen iallafall. gick galant. (skriver det mest för din skull mammsen!) nu sitter vi som ugglor framför tvn hos sara. och klockan ett ska vi tillbaka till skulan för att ösa manus tills klockan slår tre. då ska jag hem och äta. och sova. och..plugga.

We're the people,the happy with the broken hearts



bilder:weheartit
sömnlös. trodds de få (4) timmar jag endast sovit sedan igår. har försökt med både plugg och musik. utan vidare resultat. lär bli ett helvete att komma upp. iövrigt har dagen vart mysig. med mammor och en fin killvän. imorgon..nä,idag,är det skola. plus prov. och jag orkade inte mer än Gfrågorna innan jag stupade av tråkighet. typ. det fick räcka så helt enkelt. efter jag säkert ytterst tröttsamt lidit mig igenom den ganska långa skoldagen,ska jag hem och sova som tusan. och..plugga. ber även till gud att min fina iphone ska komma hem nu. och det fina zebra-skalet.
godnatt

you are the best thing that's ever been mine


Jag var ingen,Du var aprilhimlen















hurtiga och bra som vi är.// en kanon lördag fixade kevin åt oss iallafall. åkte hem redan vid tio från forssjö. bra jobbat efter ett fåtals timmars sömn. nu borde jag plugga som jag vet inte vad. men,jag orkar inte. just. nu. iallafall. men nu ska jag iaf dra på mig någe vettigt och sätta med den där jäkla NO boken i några minuter. sen vankas det fika på C&L med mor och vänninor. sen vid sju ska jag umgås med jacob. och där emellan ska jag p.l.u.g.g.a som inåt. ja,det SKA jag. har inge mer intressant och skriva om nu,så jag sätter punkt här.



hey ho,let's go!

eftersom jag får totalt [fucking] psykbryt på att min text inte vill gå tillbaka till det fullt normala,gör jag nu om från början i bloggen. men hoppas inte på underverk,för det lär det sannerligen inte bli,lär bli lika fult som i nuläget =)


nästa stopp


forssjö! hörs imorgon

Smokin' his last cigarette







torsdag och fredagen!// hello guys. sitter och fantiserar om kräftstjärtar. skulle vara himlans gott faktiskt. gör det mest för att jag vet att kylen sitter och gömmer på en hel burk utav dem..men,det får vänta tills ikväll. tror inte morsan blir allt för glad om jag sitter och äter upp dom nu. vankas ju faktiskt fin-tre-rätters middag här hemma. senare ikv har jag nog planer utanför stan! hoppas som tusan på att dom går igenom! kommer bli stört kul isåfall! vi får hålla tummarna. har även försökt få min rubrik imitten,följde dom extremt lätta stegen,men icke. blir så otroligt trött på skiten. är det bara på min dator eller har det bytts textstil från ''courier new'' till någon annan på mina texter,typ på menyn osv?...suck. fattar inte hur andra har tålamod till att hålla på med det...nä,åt helvete med det helt enkelt! hoho. eller så kanske någon filur kan göra jobbet åt mig. ja,annars får jag ta tag i det imorgon. har fan en ganska fullspäckad dag då med.....plugg[x100],fika med 40+are!,duscha,och träffa jacob...saknar min pojk.
tack och bock


Anonym om Im' gonna love you like I've never been hurt before:
hej, undrar vilken din favvolåt från håkan hellström (diggar din stil) :) (y)
IP: 85.226.66.185
: åh tack! och min favvolåt är......hm. kan inte peka ut någon speciell. dom alla är fina ♥ men dom gamla ''klassikerna'',tro och tvivel,känn ingen sorg för mig göteborg,nu kan du få mig så lätt,kär i en ängel,osv,är nog det lilla snäppet bättre faktiskt! =)

Im' gonna love you like I've never been hurt before



totalt random// gårdagen spenderades hos daniela,hade även sovmorgon till halv tio idag. muy nice. dagen idag har gått åt till att äta och vara grinig. har en väldigt oplanerad fredag. det gillas inte. faktiskt. men iaf. nu kom jag precis ur duschen och halv sex ska jag till C&L för att dra en mysig middag där. det klagar jag då inte på! senare så ska vi väl somvanligt äta gottis och om vi har tur får vi sällskap utav fina maskulina vänner! senare sover jag över hos emmsi med daniela. och elin kanske. det är bra skit de me! imorgon hoppas vi väl på att något lite roligare dyker upp. vilket det säkert gör. i hope...
ha en trevlig fredag dudes

[
I'm yours,you're mine,two satellites,not alone]

dom var bara kids



/weheartit

har spenderat dagen i en stor härlig ylletröja och avnjutit håltimmar och kolhydrater och tanken på att jag kan sova ända till 10 imorgon. (läs:sovmorgon till 12) efter skolan satt jag kvar i musiksalen och fick lite hjälp med låten oså. sen drog jag mig hem,men begav mig sedan ner på stan igen. fick med mig lite stuffs. och har även insett att det går och leva utan mobil,dock ganska B utan alla spel. skulle dock tro att det kommer driva mig till vansinne snart. men det är bara ngra dagar kvar tills den kommer hem igen! iaf. nu ska jag äta kött,pommes,bea-sås och sen ska jag hoppa i duschen,sen fara iväg till daniela där även madicken kommer infinna sig.
det går bra nu,kompis,det går bra nu

ja,även fuck-ups har ett val dom gör








//skola till kvart i tolv idag,sedan iväg till duveholm för att kika skol-innebandyDM,good work tallås! sedan hängde emmsan på mig hem,och vi latade oss framför tvn med mackor och te i timtal. hon är en sådan fin vän hon! imorgon ska jag räkna en hel drös med matte. ska fan sätta det där jävla provet! kanske hinner träffa jacob en stund oxå? höhö. annars då? inget. kan bara tipsa er om en smarrig grej: bea-sås + sourcream-and-onion-chips = sjukt jäkla gott!
tack och hej!

2SVAR

Anonym om Tonight we're going hard,just like the world is ours:
vart har du redigerat bilden ? ;o

: photoscape!!!!!!!!!!

Anonym om Tonight we're going hard,just like the world is ours:
ofta det är du på bilden? :O

: haha,nej! det är det inte såklart!.........fast jo,det är det.......=)

I am a highwayman,on the road again



//vi kan kalla det gårkvällens mest tillåtna bilder!
Iallafall så var det en grymt värd kväll. Jätte mycket tack till snyggingen Darja som höll i det. Och till alla andra som gjorde min kväll asbra. Vissa tycker man ju inte borde ha varit där eftersom de inte kunde annat än klaga. men i guess att det finns människor till allt! Iallafall var somsagt,alla i princip som var där,guld värda! Nog snackat om det. Nu har jag dragit i mig chips och cola i mängder. Fin frukost. Och jacob drog nyss. Och snart ska mammsen åka och köpa donken mat. och sen ska jag till onoff och byta mobilen. Låter som en bra dag so far.


Tonight we're going hard,just like the world is ours


Idag är det fredag! Och jag har upplevt den stressigaste dagen i mitt liv. Har hunnit med en miljar saker. Jävligt duktigt för att vara mig faktiskt! Nu ska jag snart bege mig ut och möta Flix,Lollo och Daniela. Sedan ska vi hem till Emma och äta tacos med brudarna. Sen sätter vi kurs mot festligheter. toknice! Klippte mig gjorde jag oxå. Väldigt kort har jag nu! Och inatt får jacob aggera nattgäst. Det var lägesrapporten för ikväll!
hörs

alla vill se dig dala nu som håkan hellström


svettig bild//
idag har jag lyckats med att[..ok,mammas förtjänst] skaffa mig ett sommarjobb. och haft söder min telefon. fråga mig inte hur. den bara dog. så ska snart bege mig mot onoff! igentligen lyckades jag alltså med inget,eftersom inget var min förtjänst. haha. efter onoff[hoppas jag att jag åker därifrån med en fullt fungerande mobil] ska jag nog umgås med två rara tjejer. och förmodligen,om jag har styrkan,ryker kanske någon cm till på håret. äta kött,pommes och beasås ska jag oxå göra. men nu ska jag lyssna vidare på håkan och tagga inför helgen medans jag väntar på morsan min!

UPPDATE 40MINUTER SENARE: och iPhonen is back on track!


you never walk alone





sitter och latar mig hemma hos emmsan. efter av vi tagit oss igenom en skoldag och en...vad vi kan kalla..stor mellis!//pommes,glass,nudlar// som vanligt då? =) yeah. annars dårå? ska snart bege mig till duveholm och lyssna till massa gymnasiepladder. känner mig inte redo för gymnasiet. alls. MEN JAJA. sånt é livet. iallafall. imorgon kommer jag häcka i bilblan hela dan' lång...sa du plugga?..ja tyvärr. me.don't.orking. och så har vi skridskor imorgon oxå. herrejävlar.

take me through space and time.


extremt jäkla bra film! the A-team
Idag är jag trött as hell. Har dragit mig i sängfan fram tills nu. [åt en kexchoklad till frulle!] Dock mår jag bra. Det är ju alltid nice. Annars då? Jaru. Drar mig hem till kattne vid halv fem. Får även en tågkåmpis. Jacob! Det är ju toppenbra. Så jävla tråkigt och åka tåg. Efter maten som serveras snarast,ska vi nog gå oss och ta en fika eller något. Klingar fint vill jag lova. Men nu har jag rent ut sagt inte ett piss kvar och skriva om. Fick väl la' bli en liten lägesrapport. Kom även på att jag måste plugga ikväll...det suger...no shit.
tja

heal my violence


DEAR EUPHORIA. [klicka på bilden för att komma till en jävla bra låt]
fint skit


jerk it out


[we♥it] fick även en fråga om jag vet några som ska gå samma inriktning som mig. och jag tror att jag får med mig dominika. vore riktigt nice! förutom det har jag inte hört någon som ska välja det. i övrigt så är det lördag dudes! skapligt jävla najs det med ju! men nu ska jag rusa,ciao
 


off to stockholm


[inspire me happy][nickelback♥]
This time, This place,Misused, Mistakes,Too long, Too late,Who was I to make you wait Just one chance,Just one breath,Just in case there's just one left,‘Cause you know,you know,
That I love you,I have loved you all along,And I miss you,Been far away for far too long I keep dreaming you'll be with me,and you'll never go,Stop breathing if,I don't see you anymore On my knees, I'll ask,Last chance for one last dance‘Cause with you, I'd withstand All of hell to hold your hand,I'd give it all,I'd give for us Give anything but I won't give up,‘Cause you know,you know,
That I love you,I have loved you all along,And I miss you,Been far away for far too long I keep dreaming you'll be with me,and you'll never go,Stop breathing if,I don't see you anymore So far away,Been far away for far too long,
So far away,Been far away for far too long,But you know, you know I wanted,I wanted you to stay,‘Cause I needed,I need to hear you say That ''I love you,I have loved you all along And I forgive you,For being away for far too long So keep breathing,‘Cause I'm not leaving you anymore Believe it,Hold on to me and Never let me go''







through the fire and flames

sitter i skolan och gör mitt arbete och egypen. men det var inte därför jag skrev. utan har fått en fråga om vilket gymnasium jag tänker välja till hösten. och det får nog bli duveholm med inriktningen estet-media! låter som ett jävligt nice pogram! nu vet du..eller ni rättare sagt!

våra brister gör oss till människor







kvällens underhållning. [ida din fis jag saknar dig]
har hängt med skönt folk från morgon till kväll idag. det kallar jag kvalitéts-tid! avslutar nu med en skål nudlar med smak utav räkor. gott as hell. och imorgon börjar jag med manusgrupp klockan nio! sweet. godnatt

soundtrack 2 my life














































[10-9-8JANUARI fina vänner,fika,trams,pommes,festligheter,skratt,musik]
skolan var helt okej kul. 3 lektioner sen slut vid halv två. efter gick jag och emma och köpte some cola och gick hem till mig och gjorde pommes. satt det fint i kistan? JA! nu ska jag ta en bad. ska bli helt stört skönt faktiskt. sen drar jag mig mot duveholm!

uppdatering den 15e: det ska nog stå ETT bad. inte en bad. jössösamalija..

like a lovesick crackhead

blogg.se vill inte sammarbeta med mig. kunde endast ladda upp denna bild? alltid ska det vara nått. eller hur? men aja,bättre än inget. [killen är ju snygg hur som haver] men ja,slänger väl in fler imorgon. EFTER SKOLAN. [läs:astaggad] från idag och igår. vilket har bestått utav fia med knuff och pommes med bea ätande hos elin med brundarna. och idag blev det en fika hemma hos mig. ett bra slut på ett bra lov helt enkelt! okategoriserat:EN MÅNAD KVAR TILL HÅKAN[mållös]

If you'll be my bodyguard,I can be your long lost pal










härligt var ordet va?
igår blev det en massa mat och en nattgäst vid namn madicken sov här. idag är det fredag.
och livet rullar på!

upp upp och iväg


nu drar jag och madicken ut på äventyr! (käraste armani,hoppas inte detta blev för mycket för dig!)
godnatt

tre kungar från broadway



Ja,brudarna på bilden längst upp får ta och bli min sysselsättning idag. kommer bli najs! emma är påväg hit nu och lär bli pisst off när hon ser hur ''långt'' jag kommit ifrån sängen. OK,jag har faktiskt hunnit duscha. dock inte så mycket mer. men vafan. det är ju lov! vilket innebär att jag har fuckat up hela dyngnet. sover fram tills två på dagarna för att jag inte kan somna förns fyra-fem om nätterna. ska bli riktigt intressant och se hur det går när skolfan börjar på tisdag! nae,nu är det nog bäst att jag sätter fart. annars lär inte denna dag sluta bra. emma är ju hungrig som fan!
cya!

dagens ''for you''


speciellt för dig armani!

underneath your clothes,there's an endless story



TJA. natten hos madicken va gö' mysig. med bra filmer,snygga hunkar,och kolhydrater i mängder. denna dag är faktiskt helt oplanerad. eller nästan,ska träffa jacob i think! annars då? jo,igår var det exakt en månad kvar tills daniel! det är stört. helt stört. jo,ja,tja,det var allt jag hade och säga. nu ska jag göra iordning kex och ost och ta mig ett glas julmust! slänger in två wierdos bilder som toppen på moset. eller ja,för att göra detta inlägg en anings roligare.
hörs när vi hörs!



I drove for miles and miles
And wound up at your door
I've had you so many times but somehow
I want more
I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain

brukar glida runt,hänga runt,låna pengar























some Xmas.
sådärja,nu var julbilderna uppe. (till vilken nytta igentligen..?) IAF. kvällen igår var najs som tusan. sov sedan kvar hos min lilla gullunge ELin. Kom hem runt ett idag. och nu sitter jag och lyssnar igenom massa Evanescence låtar. helvete vad bra dem är. måste då oxå tillägga att Within Temptation är jävligt bra. (tips,tips) men nu ska jag slänga på mig lite vettiga kläder och sedan bege mig mot duveholmshallen! tror även att jag får nattbesök inatt oxå! de é najs. fred ut

låt oss fucka up igen//ikväll är vi kungar//


























sen vi sågs sist
- har 2010 blivit 2011 ,och det firades på grymmaste sätt [enormt mycket kärlek till mina bruds] - har jag har fått mina älskade biljetter. [februari kommer bli den mest underbara månaden på hela året tror jag.] - har även jag köpt mig en iPhone4. - har jag varit så arg så jag tror jag ska smälla av,och så glad så jag trott jag ska spricka. alltså har jag haft det riktigt jävla bra sen sist! inatt sov en konstig,men ack så snygg,prick här. och snart sätter jag och en drös annat fint folk kurs mot våran älskade Elin. slaggar även där. kameran får hänga med. nu vet ni.
tack för mig!

† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0