22:17

ligger och kollar på BB för en gångs skull, som säkert resten utav sveriges befolkning oxå gör. rätt kul ändå! haha. annars då? haft en bra dag. gått runt i solglajjer, (satt med en drös tjejer och njöt utav vädret på långrasten, gött mos!) pluggat lite, kört ett saftigt danspass, och så vidare. haft massa energi, säkert för att jag sov så pass länge och bra inatt. och ja, de va väl de. nu ska jag snart börja tänka på refrängen. så.. ja. godnatthejdåpusskram typ


erato

grymt. blev helt tagen när jag såg dom på grammis för någon vecka sedan eller två.

huvudvärk och räkmacka

mycket riktigt så var det huvudvärk som trängde sig på igår. dock blev det så illa att jag redan sov klockan tjugo i nio. så när klockan ringde fem i sju var det inga problem alls att ta sig upp, nästan iaf. haha. nu sitter jag och äter den där räkmackan & ska snart ta en kopp kaffe för att sedan ta bussen till skolan fem över åtta. så bäst att jag slutar nu, annars lär jag sitta här med telefonen ett bra tag till och inte hinna något alls! :-) heidå


tre dagar

sitter hemma hos madde, som börjar bli en vana. hamnar alltid här på ett eller annat sätt. klagar dock inte! hon leker husa just nu och lagar mat åt oss. smaskens! förutom det, har det vart en bra dag! (har vart extremt trött dock.) solen lyser, och det är nästan varmt ute! jobbade effektivt på matten och är sjukt nöjd över det, det lönade sig på provet jag gjorde. det går bra nu! woho! :-) körde även zumba på gymnastiken vilket var kultkult! och sen har jag bara vart lite sådär allmänt glad och sprallig. ikväll ska jag förmodligen övningsköra igen, känner dock att mitt huvud börjar värka lite, sakta men säkert. så vi får se hur det blir med det. sedan ska jag nog plugga engelska, sista rycket på den där jäkla uppsatsen nu. hejaheja. ska nog unna mig ett bad och något gott sen ikväll. typ en fet räkmacka eller något. och njuta utav tanken att det är tre dagar kvar till fredag. är så jäkla taggad!


fyra dagar

måndag. kult

lördag eftermiddag

med broder daniel i öronen, och stockholms kalla vindar. oh, this town, kills you when you're young


like when you said you felt so happy you could die

image description
hei. kom nyss hem från stan. sitter just nu och fryser på mitt rum och håller på med min lilla iphone. ska nog plugga lite nu tror jag. sedan blir det massa god mat och sånt. vi firar minstingen. :-) lugn helg på G för en gångs skull. riktigt skönt och mysigt. (och förjävla välbehövligt) nu ska jag skriva lite på min engelska. puss

svarta rosetter och uppsatt hår

image descriptionimage description
but I felt so lonely in your company


just sayin'


är sjuk. vill dö. fast ne. måste plugga. orkar inte. godnatt

precis så. och imorgon åker jag härifrån, åh så jävla skönt
(och då är det 1 vecka kvar till den mest efterlängade fredagen på hela året, kommer bli helt sjukt)

i told myself that you were right for me

bara för att så många utav er hängivna och bra läsare hänger kvar (why? haha) så ska jag vara lite snällis och skriva lite tänkte jag. nu när jag har tid och lust liksom. :-) idag ringde klockan tidigt för första gången på nästan (med en gnutta överdrift.. 1och en halv) 2 veckor för mig. kändes bra, men trött var jag. vid 11 var vi påväg mot strömsholm. vi skulle åka och hämta en polle. dock gjorde vi två stopp påvägen, ett ute vid stallet och ett vid mcdonalds. mmmmhmm gött. så efter lite hundmys och mockning i stallet, och med mcdonalds i kaggen var vi snart där. allt gick superbra och smidigt tycker jag. trötta och lite smått illaluktande kom vi hem vid fem. tog världens skönaste dusch, och nu sitter jag och är proppmätt igen. ska dock ''försöka'' få i mig en chokladtopp. heh. ska nog inte bli några problem. imorgon ska jag sova lite sådär halv-länge. och sedan står plugg och förmodligen louise på schemat. himla nice. :-) nu ska jag ha onsdagsmys! hejpa

utkast: 22 feb

Life goes on, It gets so heavy,
The wheel breaks the butterfly.
Every tear, a waterfall.
In the night, the stormy night,
She closed her eyes.
In the night, the stormy night,
Away she flied.
And dream of para-para-paradise

plankstekslagning spårar ur

sov länge, far från stockholm besökte kholm och bjöd på lunch, sedan har jag bara hängt med fina filurer. just nu lagar vi plankstek, inte alls illa pikat på en tisdag. och om ett tag kommer madicken och emma hit och vi slår till på en myskväll. mös mös mösigt. ja.. fan vad lite jag har och skriva om nu förtiden. haha. ska nog bara hålla mig till bilder. adjöken

mys i bvik


when she was just a girl she expected the world

sitter och inväntar maddish. vi ska med bussen mot björkvik om en timme. har lite smått ångest över om jag gjorde rätt när jag kapade luggen eller inte. ska vänta och se till imorgon, annars ryker den igen. haha. brukar stortrivas i lugg, men inte denna gång. tyvärr. så vi får se hur jag gör med den saken. förövrigt så är det snöoväder och min mamma är bäst i världen. och ett år äldre. puss

utkast: 19 feb

visar mina jättemuskler och kör på en comeback för min lugg. (som precis hade börjat blivit lång)
lol

drawesome

hade en trevlig fredag igår. synd bara att man ska vara sjuk, men fick göra det bästa utav det! har ju mina fina tjejer så då kan det inte gå fel. idag har jag köpt hem en fet jävla kycklingtallrik och i princip bara spelat på mobilen. helt fast i det (nya?) spelet där man ska rita och en annan gissa. ni vet sådär som man alltid gjorde på sex års? det är iallafall sjukt beroende framkallande och sjukt kul. (och 100 gånger bättre än wordfeud)
mer då? ja.. min minsta lillasyster var födelsedagsbarn idag, grattis skruttan, och min mor blir ett år äldre imorgon. dock ser hon ut som tjugofem.
just nu hänger dom ute i vennevad, och på teven går james bond. myslördag. och.. nu är det dags att sluta, och tid för att sussa istället. (hola careinlägg!)
över och ut


JB till sverige

klart man kommer sitta bänkad framför datorn den 3 mars för att klicka hem en biljett!


love life

nu tar jag min halsfluss och min blindtarms-infektion och går och lägger mig. (#linneahurlyckasdu)


tankeställare


if things go wrong we can knock it down

lyssnar mest på sånt här, de e bra, har det bra och hade en bra helg. bra. bra och bra

måndagar

så jävla rastlöst

söndagsmys


vad hände?


explodera nu linköping

för ett år sen idag var jag lyckligast i världen längst fram med madicken.

explodera nu linköping

för ett år sen idag var jag och madicken typ lyckligast i världen.

you can get addicted to a certain kind of sadness

torsdagen är äntligen över. har ångest ända ut i fingertopparna. men imorgon är det fredag så jag är glad ändå. typ

utkast: 9 februari

But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened
And that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger
And that feels so rough
No you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records
And then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know



torsdag

och idag ska jag plugga och svettas ihjäl på ett medelpass med madde, och på boxningen med madicken! skönt

ten days of perfect tunes

hade en riktigt bra tisdag igår. finfika med tjejerna och världens mysigaste kväll hos min fina (madde! eh heh). vi åt gott och skrattade tills vi inte kunde andas. inte illa pikat alls. idag var dock en ytterst tröttsam dag tills det var dags för mediaproduktion. vi ska bygga en monter till vårat projekt som avslutas nästa onsdag, och det är verkligen skitkul. att måla osv! var sedan hemma vid tjugo i fyra. har tagit en lång dusch, pluggat lite och snart serveras maten. efter det måste jag pluggeliplugga lite till, sedan kommer världens finaste lilla mormor hit och fikar. och på söndag blir hon min sambo fram tills torsdag. då resten utav familjen andersson/zweiniger drar till romme.

one night to push and scream

¹²³ igår

hey, I heard you like the wild one

hejhej alla. idag är det tisdag. har agerat nåldyna hos doktorn, (har astma tydligen, kult) och badat och bubblat i badhuset. nu väntar jag och maddis på att sarisen ska sluta. vi ska fika och ha det trevligt. daniela kommer även och ansluter sig till oss! mösigt. ikväll sover jag hos min fina. (klura på den ni hoho)

pinglan och jag

fisk till lunch, skolan flyper på relativt bra, ska träffa beccosen efter skolan och fika & prata strunt, och träna med min fina madde ikväll. en bra dag helt enkelt!

de va en gång de va en fest


I reason with my cigarette, And say your hair's on fire, you must have lost your wits

haft en av dom bättre helgerna. går och lägger mig med ett leende på läpparna och taggar inför en ny vecka fullspäckad utav plugg och träning! och trotsar det faktum att jag börjar bli sjuk och tanken på alla dagars tidiga uppstigningar. hejaheja

Utkast: Feb. 4, 2012

jag mår så jävla bra


En månad


Pumped up kicks

Sitter och äter go' frukost. Annars så mår jag.. bra.. idag! (vågar inte ta ut glädjen i förskott, men än sålänge känns det bra) Har träningsvärk. Låg ju mest och degade igår (och åt kina mat och sånt annat nice heh), tills jag fick för mig att dra ut på en runda runt kholm. Gick en bra bit och höll tempot uppe. Gjorde dock en paus för att hälsa på Madde! Hon och jag tränade ju i måndags, medelpass, och shit det var jobbigt. Kändes galet mycket när jag vaknade igår. Men jag älskar träningsvärken! Så efter jag var ute och gick igår, gjorde jag ett litet träningspass. Så idag känns det i magen. Love it! Gjorde även x antal situps när jag vaknade imorse. Så dutti så. Men nu är det dags att lägga ifrån sig telefonen och fokusera på frukosten istället. Vi hörs, puss


† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0