man ser det från månen



så här står vi nu i all vår prakt
tar för givet, aldrig nöjda
allt vi sagt, allt vi nånsin haft
är monument över våra storslagna liv

(man ser det från månen
helvetet på jorden)

Vems lilla hjärta flyger

vingar av fint och sprit
suddar bort sura miner
sirener och blåljus


det var jag, det var jag.



Helgen går väl och beskriva med en mening: Fullt ös, medvetslös.

Eller något i den stilen. Satan i gatan vad bra den vart. Men som på alla söndagar känns det i både kropp och själ idag. Jag är glad som en lärka, men sopslut. Och har noll procents ångest. För nu är det slut. Slut på alla läxor. Slut på ångest. (Jag klarade det.) Helgen har bestått av allt från att cykla medans man kör ölspelet till att stå och gunga med till Kärlek och silvertejp & dödsdemokraterna. Har även hållt till i ett stort fint hus och druckit gott med mina härliga vänner och dansat till all världens musik, vilket vi tackar Olle för. Igår var jag med ett fint gäng, vi åt, skrattade, myste i regnet medans majrocken höll oss underhållna, cyklade, skrattade ännu mer, sov i Idas asfräna med ack så kalla bod, och fick lite smakprover och lite örongodis av Pappa Katt. Awesomeness? Yes. Satt uppe nästan tills solen gick upp igen med gitarrspel och sång. Och idag har jag firat morsdag. Mat och mys. En dag på spa var mammsens lilla present. I love you!

Har egentligen hur jävla mycket som helst och skriva, om helgen, klassresan, FAMILJEN, mina vardagar, etc. Men det får komma när det kommer. Även fast jag slutar efter lunch hela veckan och tar ledigt från och med onsdag, så har jag inte riktigt tid. För nu är jag upptagen med att leva mitt liv. 
Sköt om er folks! godnatt


det lilla livet









_i boden. fint

galej




Fääääääääääääääääääääääst

PS._Armani, du är så jävla grym. hjärtat

red














Systers system

Jag gillar min nya fina röda skönhet. (jackan). Jag är arg som f.a.n. på min dator som vägrar få igång word. Jag bör sova. Jag kan inte sova. Jag har en så jävla grym klass. Jag vill att värmen ska komma igång påriktigt nu. (vad är det här?) Jag ska upp 04.45.....JAG SKRIVER IMORGON. xx



Och ''Owe'', om du inte märkt det så är det inte bara vittvittvitt. Det är en SVART dragkedja oxå. Såatteeeh.


09:09


Om en timme anländer mina kära classmates till StockholmC. Sen är vi igång!

++Å-A-ÅARE- VI ÄR BE TVÅARE++


nummer två


Avslutningsmiddagen
Fyfan vad skönt att ha det klart med alla dessa jävla klänningar nu. Herrejesus ja.
Tackar mina fina päron för dom! Ni är grymma.

hello guys!




Sen jag skrev ett riktigt inlägg sist med vettiga meningar har jag faktiskt gjort lite saker. Jag har ♣ klippt (rakat) någon slags sidecut, näjz! ♣ partat, (idag känns mina ben som betty spagettys) ♣ Åkt tåg till stockholmo. ♣ Vart på stan. Inhandlat massa earcuffs och en fin klänning. Dock var det kasst utbud. På det mesta. ♣ Sjungit tills jag nästan stupat. Till största del till Håkan. Finis ♣ Vart ute och gått 05.00 på tisdags-morgonen med Dano. Ska fanimej ta och få bli en vana! ♣ Myst med mina fina. ♣ Ätit! Och druckit osaliga mängder cocacola. ♣ Skrattat. ♣ Klarat av massa plugg. Och fått reda på att matten inte alls går åt helvete. Ren lycka. ♣ Slösat nästan femhundra kronor på en felgjord klass-tröja. Men det gör inget. För det är det där felet som är så speciellt. Något som kommer påminna mig om vilken jävla tid vi har haft. Käraste 9B2. Vi är för härliga! ♣ Insett hur viktiga vissa människor är för mig. ♣ Varit nervös inför gymnasiet. Men insett hur mycket jag har att se fram emot nu! Sommar. Sommar. Sommar. ♣ Skaffat mig massa fräknar och lite halvt bruna ben. ♣ Slösat bort några varma och soliga timmar på att bara sitta i Rålambshovsparken och ätit färdig-grillad kyckling och vitlöksbröd. ♣ Och en hel del annat, men det får la duga såhär.


Summering: Jag mår så jäklans bra. Och imorgon är det dags för den efterlängtade klassresan. Det kan inte bli mycket bättre än såhär

avslutningen


349 riksdaler endast, vilket jävla kap, fuck yeah!

it's time now


!


23:41

spara ikväll

Frukost<3

img_3929 (MMS)

Frukost<3


22:53


Eftersom jag inte har suttit klistrad framför tv:n denna afton som halva Sverige (FB duger gott och väl), har jag hunnit åstakomma en hel del faktiskt. Jag har både ätit och duschat och till och med pluggat lite. Tro mig, för att vara en söndag som denna är bara det fan rena rama maraton-loppet. Nu sitter jag här. Hungrig som ett djur. Men eftersom alla sover får jag väl hålla mig. Har ätit typ en halv kött-bit idag. Bara typ sådär 8 timmar kvar till frukost, god bless me fucking hallelujah


kamrater



crazy


Igår hade jag kul, vilket känns i hela kroppen idag.
Hejsan hoppsan vänner. Hoppas alla har haft en skit-fet helg. Det har jag iallafall! (ska försöka sno lite bilder från söt Astrid när hon har tid för det!) Och nästa helg lär bli minst lika bra. Galej, åka hem till far och tagga skolresan (23maj) med världens bästa klass!!1 Fan så kul vi ska ha

Inget kan stoppa mig nu. Im going' to have the f*cking time of my life. xx

natt



Klockren kväll, trött som ett as, sovdags, godnatt

Kan vi inte vara nära bara en minut?

sexton


gz hjärtat, du är grym

2011-05-12



Ligger i sängen och räknar antalet röster ute på gatan. Lill-lördag. Dom är en del. Har ingen direkt siffra egentligen. Ingen koll, alls. Men jag försöker. Hundratals. xxJag är rutten på mattexx. Ljudet av passerande bilar och mammas vänninor som fnissar ute i köket får mig lugn. Min lilla mamma, åh vad jag älskar när du skrattar. Ler. Det kanske inte märks. Tusen gånger förlåt. Men du förtjänar allt det bästa i denna värld lilla mamma. Det vet du.

godnatt kamrater


loseyourself+


_The moment, you own it, you better never let it go. You only get one shot, do not miss your chance_


najtytime!


djulö






Många +grader gjorde min dag, och fina vänner på djulö, och min chokladmunk. (<3) 
_hejsommar

.


du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

freedom






Min eftermiddag! Väldigt nice. Men NU blev precis duschen ledig, så jag hoppar in där och blir lite fläsh inför aftonen. Har ändå inget på hjärtat för tillfället. Ha en fin fredag vänner

kärlekens tunga



fina vännisen min

Nu har jag precis ätit massa räkor i någon maträtt som mor lilla hade kokat ihop. tillsammans med mitt nya favorit bröd. mums! Dagen i övrigt har vart helt okej. Har nu bockat av franskaprovet (SOM JAG KLARADE) och min powerpoint. Gött mos! Nu ska jag vänta tills putte har slutat tränat, vilket är om någon timme. Sedan ska jag få skjuss till Emmis igen. Åkte dit dirket efter skolan idag, och åt vitlöksbröd, popcorn, chips och drack te. Jag ska nu återvända dit för att spendera natten där. Mer te, popcorn och prat. Låter som en fin onsdags kväll! Imorgon är det NP i matte, _CRYMODE


surt


Hade fan rätt bra med hår förut alltså...................


but you



Here is the church and here is the steeple
We sure are cute for two ugly people
I don't see what anyone can see, in anyone else
But you

black



Glass och långklänning, min dag

Helt sjukt seg skoldag. Dock gjorde min glass (läs: min gratis glass) från gruvan hela min dag. Haglet och plugget kan slänga sig i väggen. Men idag har jag varit så jävla jätte trött, så vet ni? jag sket fullständigt i att plugga. Vilket jag kommer få lida för imorgon. Ack ack. Inte asnice, men jag behövde detta, som fan. Har sovit, ätit och glott på VD sedan klockan fyra då jag anlände hem från skolan. Nu ska jag göra en sista macka av det underbart goda grekiska lant-brödet vi har hemma och fortsätta lyssna på The Rolling Stones. Sen ska jag sova, längtar redan

Kiss 'N' Run


I´m flying low because of you
My every thought leads back to you


Tjosan alla vänner och kanske ovänner. Jag är sur. Riktigt sur. För mitt fucktard till data vill inte hjälpa mig när det gäller mina skolarbeten. Både WORD och POWERPOINT har lagt av. Jävla helvetes piss. Satte mig vid fyra och skulle dra igång. Hittar mängder med fakta. Ska köra igång. Går det? - NEJ SÅKLART INTE. Jag blir så trött. Så nu kan jag varken göra powerpoint eller lämna in NO:N. (klar med no-uppsatsen, men är fan inte nöjd med den nu när jag läser den i efterhand) Så imorgon ska jag först dra med Dano och fixa med matten, sen ska jag kila hem till agnetis (mormor) och fixa iordning alla arbeten där. Fika lite oxå. Höhö, nomnom. Men nu ska jag dra igång spottan (tackar gud för att jag har premium) och sedan försöka få lite sömn. Har ju inte vart en såndär aspigg dag idag. Men det var det värt! I princip iallafall. Men herrejössös vilket jävla stort care inlägg detta blev känner jag.
G-natt kåmpisar


sista april








Min valborg


† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0