Tomorrow I'll be gone.


:snygg-som-utav-bara-fan-elin[ph:madicken!]

Sitter hos Elin,men mina käraste vänner,Madicken Emma och såklart..Elin. Hela dagen har gått ut på att utföra ett SOprov,ska man tolka det som att jag var lite nördig och skrev onödigt mycket? Ja. Ja. Jaaa. Sen har jag strosat runt på stan,ätit lite lunch,och utfört lite ärenden,fixat och trixat. Sen bosatte jag och emmis oss på biblan och satt där,medans timmarna flög förbi. Blev en hel del plugg gjort. Skön-T. Hann även läsa ut drygt en halv bok. Nu ska jag hämta lite te,sätta mig med franskan,och läsa högt ur mitt häfte (prov imorgon) för mina vänner. De lär väl antagligen somna. Matten ska jag kika över oxå,diagnos imorgon. Prov nästa vecka. NOprovet gick som planerat också. Toppen. Engelska redovisningen gick asabra oxå. Ännu bättre. Känns verkligen som om jag börjar få ordning i mitt liv igen. SÅ JÄVLA UNDERBART. Är så himla glad. Sämre blir det ju inte när jag om och om och om igen slås utav tanken på att det är FREDAG imorgon. Den ska spenderas hemma hos världens finaste. Det ända som sänker humöret en aning är tanken på skolfotot...adafghaioghairbahrb :( nej,nu ska jag sluta. lyckas alltid dra ihop mils långa inlägg av någon anledning? kanske bättre och blogga varje dag ist? nja,nje,nä. får väl hoppas på att någon liten själ där ute läser.
ja,det var allt för nuet. hörs

:IM NOT A ROBOT - MARINA AND THE DIAMONDS:

begin to hope

Idag hade vi sovmorron' till halv elva. hur satans underbart låter inte det? för mig - ytters. Meeeeeeeeen,ändå vaknar jag upp kvart i åtta - pigg som en mört. Så,jag går upp och gör världens jävla dunder frukost som en gen-tjänst till mig själv. Det.satt.fint.som.fan. Så jag satt och slöade vid teven fram tills tio i tio,sen raffade jag åt mig mina saker,klädde mig lite random,hoppade på cykeln och drog till simhallen. Där vi då alltså hade idrott. GillarT. Sen rullade dagen på som vanligt..när jag kom hem slängde jag mig bland läx-böcker. Klev upp för att göra mat - kyckling och klyft-potatisar. Och nu sitter jag och kekar lite glass. Men ska snart dyka ner i läxorna igen. så jag hinner titta på house! Har 3min talk imorgon på engelskan. Så måste hitta något och prata om! Sen är det baara matte-diagnos,so.prov,franska.prov och en bok-recension kvar. JAG FULLKOMLIGT SPRUDLAR UTAV LYCKA...fast nä. jag hatar pluGG! Och nästa vecka ska jag ta hål(kanske mer än ett!) på en utav mina kroppsdelar..men,jag säger inte vart förns det är klart. och jag har ännu en gång märkt hur sjukt tråkig denna blogg är...såatteeeh..jag återkommer helt enkelt när jag har bilder,eller nått. ciao

hang with me

Extremt lyckad helg. Eller ja,största delen utav den iallafall. Hehe. Och nu avslutas den med pojkväns-time! Underbaaart.

ps. jag älskar mitt rum!...yes i do. ds


criminal intent




Hittade ett pogramm som hade ett par halv fula/fräna effekter. Haha. Nu ska jag iallafall hoppa ner i KÄLLAREN och gå på toa och tvätta ansiktet oså. Natti buddies

.

have you ever looked fear in the face,and said
''I just don't care''?

the breath before the kiss


[pic:1&2]stökigt_rum[pic3]mina snygga bästisar,sviker aldrig!

Ja,nu såhär på kvällskvisten sitter jag ner-myst i våran älskade soffa(love,love,love). I vårat stökiga vardagsrum. Röran vi har beror på våran renovering av toaletten. Så vi har massa toa-inredning utspridd runt om i lägenheten. Men resultatet på toan kommer bli skit bra tror jag. Jag♥vårat nya handfat = sant. Till mitt sällskap har jag mina lovely hörlurar. Lite utslitna är dem allt. Så mycket som dom varit med om. Men vad gör det? Inget. Det gör ju dom bara mer älskade! :) Och lika snigga är dem allt. Iallafall,musik på högsta volym dunkas ur dem. KAN JU GE ER LITE SMAKPROV PÅ VAD :3 doors down,MIKA,the teddybears,eminem,håkan,ted gärdestad,elvis,robyn,markus krunegård,oskar,good charlotte,green day,laleh,R.E.M,3OH!3,muse,the fray,U2,b.o.b,the rolling stones,all time low,miley cyrus,p!nk,alice cooper,kanye west,regina spektor,glee cast,r.kelly,nelly furtado,one republic,kid rock,christina aguilera,colbie caillat,30SEC TO MARS,robyn,miss li,paramore,eagles,petter,johnny cash,blink-182,death cab for cutie..och mycket mycket mer.meen det var allt jag hade ork till att skriva. Men det lilla är ju helt awesome. Innan detta åt vi jätte god mat,revben och klyftpotatis. Och ikväll ska jag äta massa ostbågar,och kolla på en film. Och just nu är jag ca 14 mil för långt ifrån älskade kholm,men det ändras det på imorgon. beger mig nämligen hem en dag förtidigt! SoftARN
På återseénde

(OJ,VAD LÅNGT DET BLEV(steffe!))

Dear Mr.President

TUMMEN NER FÖR: Min hals. Sura uppstötningar. Feber. Mitt huvud. Min mage. Min axel. Noprovet (dock satte jag nog G). Plugg överhuvud-jävla-taget. Att min pojkvän inte är här,just precis nu. Godis,socker,kakor,läskeblask...kolhydrater och sånt shit ja.(men fan vad gott skiten är..) Falskhet. Regn. Tidiga mornar. Ja,det finns mycket är klaga på. Men jag sätter stop där.

TUMMEN UPP FÖR: DANS. Fina vänner. Helger. Pussar och kramar. Sovmorgonar. Engelska. Mat. Min familj. Glatt humör. Musik. Iphone. Sol. Höstlov. Sömn.(x10) Chiabata med ost och gurka. Serier,som tex glee,VD,scrubs,HIMYM,true blood,dexter,weeds,Beverly hills osv osv osv. Träna. Och att jag slutar tidigt imorgon,pga att jag ska ta ett tidigare tåg till stockholmo. Ja,denna lista kan göras mils-lång. Men det får räcka så. Är så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna. Bokstavligt talat.

ËÞÞΔ




♥♥♥

Bilderna är inte sen igår. Men vem dör för det? Iallafall vill jag tacka Ebba,för att hängt med mig till doktrorn för provtagning idag! Bästa du. Resten utav dagen rullade på galant. Kekade lite tacos på lunchen,drog oss ut till orienteringen. Sen var jag hemma vid halv två. Sen dess har jag ätit mellis,chiabata med ost och gurka. Blivit lite utav en favvo! Sen har jag städat lite smått. Och ska snart fortsätta med det! Gjorde bara en pause nu för att kika på Beverly Hills 90210(asaasabra) och dricka lite fantaa! Kvart i sex ska jag bege mig till Elin,så ska vi ta sällis till ICA,där våra fina vänner kommer infinna sig,vi ska inhandla onyttigt och tacos-grejer! Sen ska vi hem till Elin,där vi ska laga våran middag. Sen ska vi ta våra kolhydrater och sätta oss och mysplugga till hundra. Låter som en förjäkla bra kväll. Kameran henkar. Så något litet sneak peak kanske dyker upp. ADIOS

INLÄGG 423

Holaaa! Sitter just nu och söker orken till att ta undan lunchen. Har nämligen gjort egen lunch idag! För två pers till och med! Till mig och min bror. Till honom serverade jag hamburgare. Själv gjorde jag fisk och klyft potatis. Blev faktiskt gott! Kock nästa? (nej.) Iallafall,helgen har varit grym. Fredagen - dunder mysig och rolig. Lördagen - insaaane. med kul! södagen - lugn (behövligt)! fick även en till som sov i min säng inatt,min flix! Och idag har jag baraaa tagit det lugnt. Är ju ledig. För skönt. Men har panik över veckan som kommer. Har mycket plugg om jag inte minns fel? Har inte ens lagt ett öga på det. Fan. Känns som jag fortfarande inte har koll på något. Men eftersom det inte finns så mycket och göra åt det(eftersom böckerna liggen instängda i skåpet),så får jag väl slänga mig ut på en powerwalk eller något.
Dags att börja röra på fläsket nu!

you make me feel like i'm living a teenage dream.




tyngaste


i hope you had the time of your life.


Mor och Patrik på deras bröllop!

Idag fyller min plastfar år! Grattis grattis! Så det var ju bara att slänga sig ur sängen imorse,och sjunga,ge presenter,och hej å hå! Sen blev det HOTELLFRULLE! Nu har jag precis duschat. Och sen blir det stor-kalas. Och mer vankas det ikväll. Bilder från igår,och kanske några ifrån idag,kommer kanske imorgon!
Adios Amigos!

MAKE YOU FEEL MY LOVE - ADELE


girls just wanna have fun

Hemma nu efter en askalas kväll med mina tjejor! & Jag mår så himla bra. Tack tjejer,tack tack tack! Trots omständigheterna,så har detta verkligen vart en så himla bra fredag. Jag är bara så jävla glad just nu. TACK TJEJER! jag älskar er

i'm head over heels for you.


min nya halsduk som blev inköpt här om dagen! mysig!

I brist på något och göra. Kan jag ju punga ihop ett inlägg.
Jag fick mitt ''måste-ha-choklad''-problem löst. Genom att hänga med mor till affären. Dock bytte jag faktiskt colan mot is-vatten. Framsteg Linnéa! haha..
Och nu så har jag kikat sisådär 15min på IDOL,gjort några mattetal,skrivit klart mitt brev om gymnasiet(paniK),och snackat morgondagen med emsi. Ska bli galet mysigt.
Dock ser jag inte ifram emot morgonen imorgon,eller jo lite,kommer vara borta från skolan,10-12 ungefär för provtagning oså. Provtagningen är alltså det jag inte ser fram emot. Förutom det tror jag att detta kommer bli en askalas fredag. Så för att vara pigg som en mört drar jag mig nu mot säng1.
På återseénde!


singin' here we go again

Efter en veckas välmående,är jag nu tillbaka där jag startade. Japp. Jag är hemma. Jag har feber och ont överallt. Typ. Nästan. Så,börjar verkligen tvivla på att dom hade rätt om lunginflammationen. Därför ska jag till nyponet imorgon på nytt,och aggera nåldyna. AOTCH. Meeen,det är väl det ända sättet och få mig frisk nu. Få reda på vad jag faktiskt har. CANCER? Köttelfeber?..Ja,vi får väl se. Ja,jag har inte mer än dessa sjuk-nyheter att komma med. Så ganska så ovärt inlägg. Kan ju bara för det brätta om min morgondag! (nej,jag tänker inte ligga hemma. ALDRIG) Då ska jag efter skolan ner på stan,för att ta en mysfika med mycket efterlängtade vänner. Och sen ska jag på tjejis-kväll med mina bruds hos fröken Hurtig! OCH PÅ TAL OM HURTIG,måste jag bara tillägga how bad jag vill börja träna. (!!!!!!!1!!1)...ut och gå,springa,bygga muskler etc etc. (Tillägg nr2) Jag är hur jävla sugen som helst på cola och chokolata. (låter ju bra när jag nyss snackade träning) Tur att mammsen ska åka och handla sen! He-he-he

ps.jag är från-och-med-nu TVkändis. DENNI!.ds.

freakshow//[illusion]








då vet du att jag drömmer




waoha,detta skulle inte sitta fel nu. sommar. sol. LOV.
men,ack så långt bort.


Ja,jag tänkte bara säga att måndagsmyset var ytters trevligt. och gott. Pluggandet nu såhär har väl gått sådär,med tanke på att engelska uppgiften är helt oförstålig. Jag fattar principen. Men inte vad det är vi ska plugga på? Matten måste jag gå all in för nu när jag har diagnos på onsdag. och ca 6 kapitel och repa. KUL. Nae. Och franskan får jag klämma in på ett hörn. Som tack-gode-gud är ganska så lätt och banka in i skallen då det inte alls är mycket och lära sig denna vecka. Så efter jag har hängt med mig kära vän Madicken imorgon. Är det plugg till hundra som gäller. JAPP. Så äre.
Men somsagt,börjar känna att skolan börjar ta mycket plats nu. och kommer säkert göra hela nian. och jädrans,jag ska ligga i. Och den lediga tid som blir över ska jag ge åt mina nära och kära. Så bloggen får bli ett andra-hands val.
Jag kommer helt enkelt med tiden.
Men nu känner jag att detta blev ett lite too long inlägg.
Så det är dags att avrunda.
Jag kan ju avsluta detta inlägg med att skriva:Felix,jag är så jävla glad över att jag har dig.Ma boi ♥

just so you know

Så lever jag. Helgen med ida vart tokbra. Inatt sov jag hos min finaste pojkvän. Som gav mig en helt crazy snygg ring från grekland. En ask till det oxå! Han är bara för bäst. Skolan idag var förjävlig. Trött som..jag vet fan inte vad. Det syntes nog på mig. Efter skolan drog jag iallafall till ICA för att köpa mig en fet godispåse som belöning för att jag klarat av dagen. Dock är den långt ifrån så stor som den var när jag kom hem med den. HE HE HE. Känner mig ohyggligt O-hurtig. Jag vill tränaa,träna,tränaaaa. Sablands lunginflammation!!! Men godiset inhanlades även för att om ett tag så vankas det besök utav mina snygga brudar. Vi ska mysa järnet. Med godis,en skräckis och skönheten och odjuret. Det klingar så otroligt bra i mina öron. Dock måste jag nog sätta mig med diverse plugg när dem åkt.
Det klingar då inte alls lika fint.

Miss daydreaming


[min vännina som ankommer med 15:09 tåget idag!]

Ja,snyggis idis kommer alltså och hälsar på mig här i schtockholm idag,och stays for the night! Kalas bra! Prima! Toppen! Yeah,you get it. Så nu ska jag slänga mig i duschen,och få i mig lite krubb. Sen drar jag mig mot STOCKHOLM C. Lateroooo

We are what we don't see.


[ser en anings lockande ut tycker jag allt]

Nu har vi smällt i oss en stooooor måltid bestående utav fläskfilé och klyftpotatis med tillbehör. Satt fint i kistan ska ni veta. Men nu är kistan öööööverfull. Har nu suttit och tryckt i mig alla sorters onyttigheter,på tiden av en timme. Och ca 1L cola. Vi har även suttit bänkade framför IDOL och nu POTC på 4an. Hittade många ''likes'' på IDOL. Faktiskt. Är ju även första gången jag har sett ett helt avsnitt detta år. Men nu känner jag att det lite to mutch av det ointressanta.
På återseénde

Why do all good things come to an end?






2 till 3½ år sedan.
Jag var ju bara så jävla tvungen.


whats's up?


[haha..]

Pluggandet har gått åt skogen idag. Men lite plåster på såren är att min blus från HM har kommit. nåmnåm. Men halsduken kommer i NOVEMBER. Fy och blä vilka leveranstider. & Ja,imorgon är det ju dags att byta hem. och stad för den delen. Ja,jag ska alltså dra mig till sthlm. Mer än detta har jag inte att komma med. Kanske inte dyker upp med något på ett tag. Känner mig så jävla kasst oinspererad. Det känns som inget är på allvar. Jag lever just nu med någon obehaglig overklighets känsla. Och jag har ingen lust alls för något. Verkligen. Men det kanske vänder imorgon. Vi får hoppas i guess. Stay Tuned


the drugs don't work


[klicka på bilden för att få den en anings större]

Efter en veckas hemma degande. Är jag nu tillbaka i skolan. Och ägare till en pann-lugg. Och jag trivs redan som fisken i vattnet i den. Kanske för att jag har haft det till största delen utav mitt liv. hehe. Ikväll ska jag p-p-p-plugga. Franska,lite engelska,och matte. Sen kanske babe kommer och håller mig sällis under natten! Hoppas. 
Förövrigt vill jag nå ut till alla mina dans-tjejer,om dom skulle kunna vara så vänliga och brätta för vår dansledare att jag inte får dansa än. (fan.) men nästa vecka kommmer jag! gosh vad jag läängtar. 

Men nu ska jag slänga mig bland läxorna,tjoho! (fast nä)


robyn-body_talk_pt2


Dunder-super-mega bra. Får bli mitt sällskap idag!
(och allt plugg..såklart..)


jag gjorde upp en eld för dig,nu brinner hela skogen


[huklingen]'

Dagen började med att jag fann konstiga märken över hela bröstet. Läskigt. Såg ut som att små maskar hade krälat fram under huden. Ganska så mysigt ha'? Nu är det bara rött. Så antar att det inte var nått. Nu ska jag bege mig till skolan och hämta läxor. KULT. Sen ska jag dra och köpa lunch. Vi har ju inget här hemma. 
PÅ ÅTERSEÉNDE DUDES 


im gonna be the last one standing


[MIN NYA FINA TRÖJA]

Ja,dagen har varit allt annat än sansad faktiskt. Kanske inte så bra med tanke på lunginflammationen. MEN MEN. Dagen inleddes med frukost! Har inte ätit det på ett ganska bra tag. När man är sjuk blir man liksom inte sugen. Sen gjorde jag lite nudlar till lunch. sen drog jag ut på en LÖPARrunda. Dock fick jag gå sista biten pga att andningen blev svår. Och knäna började oxå säga emot. Sen hoppade jag in i duschen,sen gick syster och jag ner till stan,och kollade runt. Sen kom mormor ner,och bjöd på fika. Hon är så himla snäll hon! Sen innan vi skulle åka hem till mormor så la jag undan denna tröja! Vi ska åka ner nu efter maten och ''hämta'' den. Något piggare känner jag mig faktiskt oxå. Men hostan är lika illa,och näsan med..tyvärr. Men nu ska vi keka,finito!


dear maria,count me in



[Dom bruna SKA pryda mina fötter i höst/vinter. Dom andra skulle inte heller sitta fel,dock är dom inte riktigt vad jag tänkt mig. men något i den stilen!]

Hostan blir bara jobbigare och jobbigare. och slemmmigare. Haha. Trött som ett jävla as är jag oxå..får ju inte en enda jävla timmes sömn pga. hostan och den där jävla igen täppta näsan.(så om du läser detta kära mor kan du ju köpa med lite sömntabletter hem?!?!?!) och det resulterar i att jag får förjävla svårt och andas. PANIK...! Så sjukt jävla trött på detta nu. JAG VILL VARA FRISK. nuNunUnunununuNUNUNUnUUU! latero..

2månader och lunginflammation


[hade ingen annan blid] Jag älskar dig!

Ja,det var så sant som det var sagt. LUNGINFLAMMATION. Skönt,nu kör vi på 10 dagars behandling,sen ska jag fan vara back on track! Iallafall,jag har lite bra saker och skriva om oxå! Faktiskt. Första: Min modiga pojkvän kom en liten stund igår och pysslade om mig! jag fick T.O.M EN PUSS! Gu' vad bra han är. Två: Jag slapp ta prover idag!! Dom var så säkra på var det vad,så med lite ''om och men'' så slank jag undan. Ja,när jag ändå håller på kan jag ju brätta om min fantastiskt intressanta dag (för det är väl därför jag har en blogg...elller?). Först begav vi ju oss till nyponet. sen när vi kom hem sov jag fram tills 5? sen var det mcdoooonalds. ehehe. och sen slog jag och mina syskon på ''the karate kid''- Underbar film. Men nu ska jag sova ännu mer,latero

mycoplasma

ÄR KANSKE SVARET PÅ MIN FRÅGA. Ja,mycoplasma är alltså en sorts lunginflamation,som jag har haft ex. antal gånger förut. Och det kan vara det jag har nu! Hoppas. För då är det lite antibiotika/pencelin och sen är det boooorta. Men imorgon bär det av till nyponet för att aggera nåldyna. Ajajajaaj. Men,om inte det blir gjort så får jag ju aldrig något svar. ooooch det vore ju tråkigt. Dock så mår jag helt okej,förutom mina 39.5 graders feber,tokhosta,och igen täppta näsa! :) Men nu ska jag bosätta mig under täcket,och ha mitt 1kg godis som sällskap,och ligga där hela dagen lång och bara glo upp i taket. Fast nä. Jag slår nog på en rulle iställeeeeeet..


och himlen är gjord av sten


Kvällen har bjudit på en hel del..b.la KRÄFTOR. Rackarns vad gott det är. Men nu ska jag gå och ta stark hostmedicin,så jag kommer förmodligen tuppa av. HeHeHe. Flytande är den oxååå. UÄÄÄRKH. Ha en riktig god natt sönm buddies,godnatt!

hela världen är så underbar om man är korkad,tom,och glad


ph:Elise Vognild! (http://eliisevogniild.blogg.se)

Sitter förtillfället och skriver med en hand. Den andra håller i pappret som hindrar näs-blods-fanskapet från att rinna. Mysigt!(..fast nä) Iallafall,dagen såhär långt har bestått utav att sova och äta mcdonalds! Hade inte riktigt orken för att hänga med ner på stan kände jag. Om en timme cirka kommer våra gäster..så nu ska jag ta ut tummen ifrån röven och ta mig till toan för att få stopp på blödandet,och sen slänga mig i duschen. ADIOS AMIGOS

19950420












småttingar

den fjärde september





Mumsfillibabbaa

Hello there! Uppe med tuppen idag med! Härligt. Men när man har tokhosta så känns det ganska så lönlöst att försöka somna om. Iallafall..gårdagen blev inte alls så pjåklig som jag trodde. Först blåbärspajsbakning med mommo. sen: Bilprovning. Pommenix. Handla i cirka 2-3 timmar. Mcdoonalds. Hyra film,valentine's day och scooby doo. (valentine's day var hur jäklarns grym som helst! och scooby doo med såklart! haha) sen sovaaa. Ja,det var ungefär hur den såg ut! Nu vet ni. Ikväll vankas det ju kräftskiva här hemma. Trevlans trevligt! (och framför allt gott!!) Men först jag ner på stan med syster och mor. laTerO

sinuit och recidivsinuit?

FAN VAD JAG HATAR OCH VARA SJUK

Uppe med tuppen! Varför? Jo,i hopp om att pallra mig iväg till skolan. Huuur går det rå? Eh,sådär. För nu ligger jag och toksvettas som en gris,och har 39graders feber...TJOHO! Awesome. Eller inte va? Täppt så jag inte kan andas är jag med,så jag måste andas med munnen,så den håller på att torka ut. Uäh. + tryckande huvudvärk och lite slemhosta på det! WAHO,i love my life. Eller inte det heller va? Nä. Har iallafall sökt på vad jag kan ha,eftersom jag tydligen inte har halsfluss. Det står mellan - KÖTTELFEBER OCH SINUIT. Sinuit är någon slags organ/bihåls sjukdom. Men visst,det kan ju vara vanliga influensan oxå! Ärligt talat hoppas jag mest på det. Då går det ju faktiskt över om jag bara tar det lungt och äter alvedon! Så ja,ni får hålla alla tummar för mig,så jag blir frisk tills på måndag! Nu ska jag ringa mommo,som ska komma hit och bakaa blåbärspaj med mig,nomnom!

utan dina andetag

Jag är ju somsagt sjuk. Och det är hemskt. Dock är jag helt klart på bättringsvägen. Som tur är. Om jag går till skolan imorgon är lika osäkert som den sköraste tråd...typ. Och jag känner att jag har NOLL KOLL på i princip allt. Pluggandet,helgen etc etc...åh,det är så himla jobbigt att vara sjuk :( man hamnar så jäklarns mycket efter. IALLAFALL,till lite godare news! Jag var på sjukan OCH HALSFLUSS PROVET VISADE NEGATIVT! GAH,så skönt. Och MIN ÄLSKADE FLIX ÄR ÄNTLIGEN HEMMA. Han kom hem inatt. Fyf-n så jag saknat honom. Minuset med det är att jag inte får träffa han förns imorgon...! Men bättre sent än aldrig,i guess.(Om vi så måste ses genom fönstret..haha..!) På lördag ska han förmodligen sova här iallafall,och vara med på en lite kräftskiva vi ska ha här hemma. superduper nice. Men nu är det slut på skrivandet,och dags att hoppa i sängen...finito buddies

sjuk och jävlig

Rubriken brättar aallt. Nu ska jag hitta något mot min förjävliga hals,latero

† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0