du förstör mig,bit för bit.

Varning för argt..besviket..nerstämt....inlägg. Eller nej,en positiv sak! Filmen var asbra. Annars har jag fått världens humör svänging. Är hur nedstämd som helst. Det finns så mycket ilska inut i mig. Som jag verkligen bara vill skrika ut. Nej,jag orkar inte...kanske stanna hemma imorgon och lugna ner mig imorgon? Ta en liten pause,stänga av allt. Ok,nu ska jag sluta låta som någon jävla pyskolog. Men jag blir så arg på hur vissa beeter sig. Att man inte bara kan ta och växa upp,och inse att andra FAKTISKT har känslor,och att världen inte snurrar runt den. NEJ,så arg jag blir. Nog med pladder nu. Fick en kommentar utav Isadora förut,ett förslag om att lägga ut kläderna from norpan,och visst kan jag det. Nu ska jag gå och lägga mig...godnatt.

i've got time,while he's got freedom.

Nu är jag klar. har t.o.m målat naglarna. Så nu inväntar jag mammsen. Som ska skjussa mig ner till bion. Är så himla glad just nu..men tänker inte säga varför...! eller det finns masssssssssssa andledningar. Men en speccel. ACK SÅ BRA LIVET FAKTISKT KAN VA..vi hörs

satc2

KL.7 idag ska jag och girlsen kolla på SATC2! Skolan har vart asnice. På svenskan hade vi ''detta.ska.ni.fota''-tävling. MITT LAG VANN JU DÅ SÅKLART. Kanske slänger in lite bilder ;) kUL som tusan var det iallafall. Vädret klagar jag heller inte på,stekhett. Sen hade vi även ett oförbrett matteprov...precis vad jag behövde..nja,eller inte. Nu ska jag ut och hoppa studsmatta. Och bild-löst blir det idag med..gud vad tråkig min blogg är. Lovar..eller ja,jag ska försöka att bättra mig!

sommer i city 1990

JÄÄÄVLAR VILKET VACKART VÄDER,SOLEN SKINER IDAG. Ca 25grader och stekande sol. Helt,helt underbart. Har stekt nere vid djulö hela dagen med Emma och Madicken. Och nu har vi lite utav ett morsdag-party här hemma. Gav mamma ett smyckesträd och en hängande ljuslykta. Så fint så. Ikväll ska jag och Emma och förmodligen Madicken dra en långsväng runt stan. Kommer nog bli en riktigt härlig kväll! Men nu ska jag äta grillat här ute i solen,sen massa frukt och glass..nomnom

'Cause you left me with no love,no love to my name

Sitter på Louise asfräna nya dator! :D Har öst ute med sköna pepole,spelat basket och bara tagit det lugnt! Riktigt härlig kväll,sol ju! :D Fick även sms utav Ebba nyss,hon är framme i turkiet. Ack så avis. Men i augusi är det min tur,iiiiiiii tvååå sköööna veccckkkor! Norpan var toppen,förutom den där jävla biljetten,som bara *poff* försvann. Men eftersom vi är så jävla grymma löste det sig :) Och så fick vi oss en smärre chock när vi fick reda på att 18.32 skulle vi få åka hem. Men vi fördrev tiden utmärkt. Genom en fika i solen! Tokmysigt :) Fick faktiskt med mig en del! Kan dra igenom det - Stikad tröja (hm,kan inte direkt beskriva den) och en kort linne från Monki. Blus från HM,och ett par ''harem''-byxor. Två ballerina klänningar från BikBok. Klocka + två presenter till mammsen från guldfynd. Shorts och tjocktröja från Cubus. Blev riktigt nöjd. Men mer sommarkläder står utanför dörren (garderoben...) och vill komma in. Eller ja,jag vill åtminstonde ha dem där. Har massa plagg som ska klippas i oxå!! :) Men tack Madicken och Anton för en riktigt bra dag! Nu ska jag och Louise dra oss,eller snart iallafall,imorgon har hon ju tävling,ska dra ner och fota lite. Ni får klara er utan bild,godnatt

i'll miss u


The best damn thing.
HA DET SÅ HIMLA BRA I TURKLAND! Kom hem fort bara..

As if a good thing ever could make up for all the pain.

Om ett tag kommer gästerna. Sen är det käk. Dock blev vi sena pga regnet. Men men :) Vid åtta sticker jag somsagt och myser loss med massa fräna klasskompisar! Kör på leggings,högacykelbraller,overzise tröja,istoppad,converse,och lite krimskrams. Och en flit som skydd mot kylan och en jacka. Kavejen får åka på nu. OINTRESSANT KANSKE,MEN JAG ÄR UTTRÅKAD FOR THE MOMENT :) Höres imorgon efter norpan,eller kanske innan,u never know!


It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried.

Sitter och kollar på ett otroligt gripande repotage om Candrah,en farlamad kvinna,som fick,nu i maj,dödshjälp. Och man får följa hennes liv innan. Går ej att slita sig. Men efter detta ska jag duscha. Sen ska jag vänta,sen är det dags att köra igång kvällen. Först får vi främmande här hemma,så då blir det god mat,osv. Känner på mig att denna helg kommer bli otroligt onyttig och stillasittande helg...! Får kompensera det nästa vecka. DVS hårdträning. HAR JU INGET PLUGG KVAR NU!! AAH SÅ SKÖNT! Så kan satsa all tid på gymmet ;) skapligt. SEN,Ska mysa med massa härligt folk! (vi håller alla tummar,och hoppas på gud att han inte låter det regna ikväll!!!) Kommer nog bli toppen toppen. Och,kameran är med ;) Sen sover Madicken här! Och imorgon drar vi till norpan i sällskap med Anton. Kommer bli skittrevligt. Kameran är med då med ;) Men nu ska jag återgå till TVn! CYA

floral dress

NU: Torsdagsmys hos Daniela med brudsen! Matten gick förövrigt oxå bra! Och här är min finfina klänning som jag har beställt! Ok,mamma då. Tack bästa du♥
Open Back Floral Dress SEK 399, Jones & Jones - NELLY.COM

on my own,Pretending he's beside me.

Kom hem vid kvart över sex,kommer ha träningsvärk imorgon kan jag säga. Iallafall i benen. Körde ben och mage..! Nu ska jag och en banan sätta oss och räkna lite matte. Och bara för det är det ju as-nice-prommenix väder ute. Jag vill vara ute,jag vill ha sommarlov,jag vill ha värme,jag vill ha helg,ja,det finns en jävla massa saker jag vill ha faktiskt. Nej,Nu ska jag se till att sätta det där jävla matteprovet imorgon,cya


men om jag ska falla,ska det finnas tid att falla fritt.

Ska slänga på mig träningskläder,sen drar jag mig mot gymmet. Klarade engelskan,utan säkning t.o.m! Så jävla soft. Satte MVG på muntliga-bok-redovisningen oxå. Nicenice! Men nu kallar alla springband och bänkpressar på mig,later

into the rush

Nu ska jag ladda ner lite GLEE avsnitt. Älskar pogrammet. Hade faktiskt missat att det börjat igen? Men såg det igår :) Mutcho mutcho nice. Här får ni lite bra plugg.music


Glee - push it

Glee - Total eclipse of the heart

Glee - Run joey,run

Waka Waka (this time for africa) - Shakira

Eric chase - The way it is

Travie McCoy - Billionaire

Melissa Horn - Falla fritt

hur skall detta sluta?..

..Illa. Stor-handligen tog ca 2 tim. Fick med mig massa god frukt hem (o lite annat..)! Bla vindruvor,vatten melon,bananer mm. Dock konstaterade mamma att det var för sent för att ställa sig och göra lövbiff..så nu är hon iväg och handlar MC. Dock tog jag en sallad denna gång! KEEP UP THE GOOD WORK LINNÈA! Afan. Förövrigt kan vädret dra åt helvetet :) Vill ju vara uuuuteeee. Men nu ska jag plugga lite matte,bye


de sista drömmarna

Sitter och kikar runt på Nelly.com,fri frakt hela maj. Kanske klickar hem något senare. Nu ska jag göra mig en lingongrova,sen ska jag slänga på mig lite kläder,sen drar jag och mor och stor-handlar. Höres senare va


Just like a kaleidoscope colors that cover me.

Har sovit i stort sätt hela dag sen jag kom hem från skolan 12.30. Sjukanmälde mig. Men nu mår jag bättre! Är bara aptrött. Insåg just att jag skulle behöva räkna matte,men jag oooooooorkar inte. Ska nog övertala mamma och åka och handla lite frukt istället. Ett VG satte jag på svenskaprovet oxå,blev,faktiskt,besviken. För jag satte mig ju såklart som med de flesta prov dagen innan,och utav 3 timmar som jag hade till att plugga,använde jag 2 till annat flamsande. Så jag skulle kunna gjort bättre ifrån mig,det vet jag. SKÄRPNING LINNÉA. Som om jag aldrig sagt et förut utan att göra något åt det? Blä

Godnatt

Forever's gonna to start tonight

Nu har jag duschat,klippt och målat naglarna,och haft ansiktsmask & scrubbat hela kroppen. Och städat hela rummet. Känns bra. Har även självmant räknat lite matte. Den ni! :) Nu ska jag knoppa,är helt slut..! Godnatt



I know there's no one in the universe,as magical and wonderous as you

done

KONFIRMERAD. Känns förjävla underbart alltså! Själva grejen var ganska så lam...faktiskt. ca 2 timmar sittandes i kyrkan...nja,roligare har jag vart med om! Iallafall,efter var det släkt +jonas och anton fika-time. Gott! Och trevligt. Fick peengar,presentkort,armband,och en rubin-ring,och en ring,SOM JAG ÄR ENSAM OM I VÄRLDEN att ha,ganska coolt ju! :D Den är iallafall gjord utav en isrelisk-konstnär. As ball! Och tack Madicken för rosen! :) När jag kom hem tog jag mig en powernap,är dödstrött! Verkligen övertrött. Men nu ska jag städa rummet,sen är det käk,sen är det en dusch,sen en helkvälls degande vid tvn!(DVS INGET PLUGG!!!!!!!! Åh♥) Usch vad onyttig och lat jag är,och har vart denna helg. Men det är ju så jävla skönt,tyvärr..här får ni några bilder,både från igår och idag. Fick även en fråga igår om vilken kamera jag har,jag glider runt med min canon400D!


sittarg nivek!

Försök lös den om ni kan. Iallafall,konfirmationsträningen var...lam :) haha! Men vädret underbart. Ikväll ska vi konfapepole plus några andra söta fillurer äta ute! Sen får vi se vart kvällen slutar,kameran är med och dokumenterar det iallafall! Nu ska jag torka håret,hörs


happy bday!♥

the way it is - eric chase

Snygg probfil bild på FB,check! Haha,allvarligt talat så vet jag inte vad den ska föreställa. Inte speciellt snygg. MEN MEN. Imorgon drar jag härifrån vid halv 11 för att vara hemma till konfaträningen vid 1. På kvällen ska jag umgås med fint folk. Bilder lär väl dyka upp. Men nu ska jag lägga mig och lyssna på musik tills mina ögon faller ihop! Vilket de nästan redan gjort..


time of our lives

BILDBOMB NR2,som utlovad


13 - 21 maj
photos by me

by Annie Leibovitz













we made you


SNYGG HAHA
Just nu,och från tåget. SNyggt! Japp. Borde kanske tatuera mig? (bild NR2) Speciellt sådär! haha. Måste erkänna att jag tycker det är riktigt coolt. Sitter och kollar i en katalog jag har fått,om en skola här på kungsholmen,finns även i massa andra län. Men en ligger här,och en vid gärdet. Så det är ju nära och smidigt! Den heter Jensen,och har massor av inriktningar,men jag är lite fäst för '' SP - Estetisk '' eller '' SP - Media '',men har ju ca ett år innan jag måste välja. Men aldrig försent att börja! Och den 5juni är det fotoutställning som gäller! Av ingen mindre än fotografen - Annie Leibovitz! På det nyöppnade (öppnade idag-utställningen börjar även idag) fotografiska-muséet! Kommer bli galet. Längtar som en dåre faktiskt. Kan slänga in några bilder utav henne. Både Insperation & Perfektion. Nu ska jag kila ut till mina småsyskon som byggt en koja,shit,lite sugen blir man på att vara liten igen..

somnar 07,vaknar igen på natten

Sitter och chillar,grillar,och det är hur varmt som helst. HEJ SOMMAR! La ju då upp lite bilder,gamla bilder! Mer får ni ikväll. Kommer bli en heldel. Dagen har varit hur soft som helst,slutade 09:15,denni! Stekte galet på stan med Ebba,sen kom ola oxå. Och 14:10 inkom tåget. Och nu har jag vart här i ca 1 timma eller något liknande! Ikväll vet jag inte vad som händer.En ny header ska försöka fixas faktiskt.Men nu ska jag fota,hörs

lev livet-det går inte i repris





Nu vet ni!

freedom

Är på topphumör! Så jävla härligt. Kom hem runt kvart över nio,efter en härlig ute kväll besående utav Daniela och Olle,och skräpmat till middag,och en massa omkring vandrande och cyklande. Nu ska jag hoppa i säng,för imorgon är det tidig uppgång,och sen bär det av mot Stockholm,så kommer nog inte uppdatera förns jag satt mig till rå hemma hos pappa. Kommer nog bli ganska sent faktiskt. (men kan FAKTISKT utlova en stänk bilder!) För om det är fint väder finns det inte en jävla chans att jag sitter inne och osar! Och så måste jag bara säga en lite grej till - Kenza,hur i hela fridens dar kan en människa vara så snygg?! Over and out


back on track (eller nästan iallafall)

JAG BEHÖVER INTE ALLS PLUGGA ARSLET UTAV MIG! Har ett prov nästa torsdag,SEN INGET MER! Dock lite engelska. Men inget farligt. +en fjuttig,obetydlig(?) redovisning i bilden. och så slapp vi NOprovet! Hur bra!? Sjukligt. Dock kommer det i höst. Men det får man ta! För nu är jag så äckligt skoltrött! Och matten idag gick bra! Skönt de. Nu taggar jag inför provet.
MEN NU - Dra till Daniela,för att sedan dra ut och äta!


ingen tid

MÅSTE PLUGGA SOM JAG VET INTE VAD. Därför kommer bloggen läggas åt sidan allt oftare nu. Fick även reda på att jag satte både VG på NOn och SOn,det betyder att jag sänker mig (tror jag?) i NO-bilogi,men stannar kvar i SOn-geografi. Är både stolt,men ändå inte. För jag vet att jag kan bättre. Dock har jag suttit natten innan på dem båda och hopplöst försökt pluggat på dem. Men det ska det bli ändring på nu...! Nu ska jag lägga gasen i botten den veckan som är kvar nu. IMORGON har jag Engelska Prov och Matte diagnos..så det är bara att tuta och köra. Förövrigt hade vi fridluftsdag idag,Madicken och jag köttade rejält till uppvärmning,800m + annat! Dock sabbade jag knät efter halva...


blod svett & tårar

Gymmmmmet i ca 2tim,nu satsar vi på stranden 10 alltså! Haha,nej men. Skönt vare! Sen mat. Och nu MÅSTE jag verkligen plugga,men DET GÅR INTE. Illa,illa,illa. Antar att jag får plugga istället för att sova,låter som en bra taktik,och sova istället för att skriva provet. Franskaskit har jag oxå ju,ATTANS I HELVETE. Men här ska ni få lite smått&gott(kommer nog upp mer imorgon,+helgbilderna) som jag gärna skulle klicka hem! Sen SKA jag plugga..


Bara en liten liten del..


AIK-Åtvidabergs FF

(19.00)Nu tar vi dem ferr fan!

uppd.VINST! SÅ JÄVLA BRA GNAGET

-

Är skitsur.Nej,skoltrött kallas det Linnéa. What ever. Sitter och äter hallon,spillt ner hela tröjan gör ju inte saken ett dugg bättre. Plugga borde jag göra oxå,men det finns ingen jävla ork till,nej,ingen alls. Så det får bli en sväng to the gym,SEN plugga...positivt (wow,en grej!) idag var ju att den timmen igår med svenska boken,idag gav resultat,ja,bra gick det iallafall

darling,go home

Borde plugga.måste plugga.orkar inte.nu drar jag på bio istället

(ps.fick med med oss ganska skapligt med grejer hem idag,köpte massa ljus,dynor,kuddar,klädhängare,även en konfa utstyrsel och ett par cykelbyxer,som ska pimpas lite)

shit vad jag älskar dig,trots att jag knappt vet vad dom orden betyder

Slängt i mig massa gott krub nu,så nu drar jag mig mot en myskväll på djulö!(kameran är med,bilder dyker nog upp imorgon/eller på måndag) Imorgon drar jag och mammsen till linköping för shopping på IKEA och ikanohuset. Drar kvart i nio. Så no more uppd nu,men jag tror allt ni överlever! Have a nice lördagskväll pepole


sommartider

Sitter ute på studsmattan,men en otroligt jobbig syster. Och grillen står bredd för grillning! Var på stan förut med Louise Elin och Daniela. Var ytterst trevligt. Vi fikade och osade runt i värmen. Och ikväll ska vi plus issan tror jag,chilla galet och mysa på djulö,kommer bli great. Känner mig dock otroligt uppsväld just nu...så jag ska göra som min syster säger och börja studsa..!

natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö

<3
Sitter hemma hos fröken Louise. Är på LYSANDE humör,90% pga vädret. JÄVLARR säger jag bara,det är tok varmt och solen är i full-gång! LOVELY! Vid 11 åkte jag och Louise hem från jacob. Då skjussade jag hem henne på my new cykel. Gick prima. Sen skulle jag åka hem till mig,men som det stolpskottet jag är har jag ju inga nyklar,och ingen är hemma,såklart. Så det var bara att vända och dra sig till Louise. Här har jag duschat,och nu sitter jag här. Snart ska vi slänga på oss lite kläder,sen bär det av ner till stan. Dagen i stort sätt kommer gå ut på att äta och dricka kallt. Men jag ska inte klaga på att det är varmt,för detta väder har jag väntat på länge! Och jag tror jag inte är den ända?! Peace out fellas

kärlek vid sista ögonkastet

Tjobre! Ett tag sen nu. Men bloggen är ju somsagt aldrig prio ett! Men iallafall,sen vi hördes sist har allt vart mutcho bra. I onsdags drog jag en uppesittarkväll med Louise Anton och Jonas. Trevlans! Igår var det party,var relativt trevligt,men gick ju lite snett. Men det får man ta och göra det bästa av det. Sen sov jag och Emma hemma hos Daniela. Ikväll ska jag sova borta med trevligt folk. Tror denna kväll kan bli riktigt härlig faktiskt! Hade även namnsdag igår! Det tjänade jag på idag ;) Hehe. Tack mormor och farfar! Umgicks med ett flertal andra Linnéor igår oxå! Idag har jag bara osat runt på stan med Louise,Daniela och Emma. Fick mig även en liten överraskning...En helt ny cykel! HUr nice? Jätte,faktiskt! En vit! Kanske inte världens snyggaste,men snygg. Och väldigt bra. Ska pimpa upp den lite genom att köpa en brun sadel,och en brun-trä korg. Kan nog bli riktigt nice. Ja,mer har jag inte och säga. Bilderna får ni på söndag. Imorgon ska jag nog till Norpan,och kanske på bio med Mammsen. Och på söndag har jag huuuuuuuuuuuuuur mycket plugg som helst,kul..nja,inte direkt va

älskade idis

<3
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN,DU ÄR UNDERBAR MIN SNYGGA VÄNNINA


black old sun

Har suttit och fått i mig några digistive och lite hallon. Nu ska jag sticka och träna om en liten stund! NOprov idag,gick helt OK. Nästa vecka har jag minst 3 prov..jag orkar inte ens tänka på det..

open up your plans and damn you're free

Sitter och glor på Förkväll och äter hallon. Mutcho gott! Och inte så onyttigt heller =D Iallafall,dagen har varit chill! Fick träffa min efterlängtade Nelly! ♥ Efter skolan drog jag hem,åt muffin..ILLA..och pluggade. Skulle hängt med Mor ut och sprungit,men skolan går först..puh..! Ikväll är det plugga,en prommenad(?),och en dusch som står på schemat. Ja,det är allt jag har och säga. Här kommer 4 bilder sen helgen,enjoy

älskade ring<3KÖPENni är för gó'a ni


You appear just like a dream to me

Gårdagen går enkelt att beskriva: Galet soft. Jag och Daniela gjorde absolut ingenting,bara myste med te! Och degade framför tvn! Skönt som tusan faktiskt. Idag däremot har inte vart lika stilla,norpan i stort sätt hela dagen. Fick faktiskt med mig lite hem. - En döskalle ring,som jag kan tacka min älskade syster för,hon tyckte hon skulle ge mig den i födelsedagspresent. (hon har ej givit något till mig som hon köpt för egna pengar,så det var det hon ville med det hela!) Jag älskar dig! En jeansjacka,en bikini,en bikini underdel,och ett par skor. Dock hittade jag ej någon konfaklänning. Men jag och mor ska åka och fixa en någon anna helg,kanske den som kommer nu? Och så den 29e drar iallafall jag och Anton till norpan och sommarshoppar! Greaat. Men syster hittade mycket iallafall,klänning,cardigan shorts 2par skor osv osv. Även en jätte-ball MJ-tee! Dock fanns bara ett ex utav den..! Men det kommer nog bli så att jag råkar låna den någon gång..hehe! Ja,bilder från helgen kommer nog upp imorgon! Iallafall,när vi kom hem,käkade vi fort,sen ut på en prommenad! Vi gick till gatstuberg,och hade lite picnick. Och sen hem. Och nu sitter jag här med RÄTT häfte till SOn. Har försökt i en halvtimma att bara kolla på den..men ack ack,det går inte bra...men fasen,nu jädrar ska jag läsa igenom skiten..iallafall försöka..! Sen hoppar jag i duschen,sen ska jag soooova,som en jävla stock :)

<3haha,liten Linnéa! <3
''Allt för min syster'' - SANT


mad

Kameran är dum i huvet,sminket går inte att få bort,trots långlång dusch,ser jag fortfarande ut som ett troll i håret. Hittar inget jag letar efter...! Arg är ett ord för vad jag är nu. Men nu ska jag till Daniela,hon får mig säkert på bättre humör!

ps.sminket och håret är värt mödan,för idag hade jag riktigt kul! Och bra gick det oxå!Trots vädret..ds.

jag har lurat mig själv för många gånger nu

Middagen var verkligen suvären! =D Tack Mamma och Pappa Ståhl! Nu är det avsminknings-time,sen ska vi sätta på ''My sisters keeper'',har slagit vad om med Ebbs att jag ska hitta en film som hon kan gråta till. Om hon inte gråter då,så vet jag inte hur jag ska gå till väga...! Kanske drar två filmer,men somsagt,ska upp 07.45 imorgon,så vi får la se hur det blir. Men jag vill bara önska alla en trevlig fredagskväll!
För jag ska ha en iallafall!


''Någonting som kan sätta ord på precis vad du känner''

men vi dansar och du har så mjuka läppar

Ändrade planer! No djulö. Jag och Ebba tycker att vi behöver lite privet-time. Hahah,nej,men vi har ju inte träffats på år och dar. Så nu kör vi på myskväll! Och så ska vi äta grillad chicken tillsammans med hennes familj. Mysigt! Och alltid lika trevligt! Så nu ska vi dra oss till ICA en snabbis och köpa lite onyttigt,men inget dåligt samvete för det,det är ju fredag!

min finaste  !!!!!!!!!!!
Min finaste bästavän!


No hope OR love OR glory,Happy ending's gone forever more

Har suttit och slöat i ca 2 timmar nu. Och innan det var det skolan som gällde,såklart. Soft va de! Lyckades få skjuta upp provet tills tisdag! Iallafall,om ett tag ska jag börja packa och så,ska sova hos Ebbs ikväll. Lovely! Skulle även lagt in södermusikal bilderna idag och visa er ett par. Men jag är för slö för det just nu. Så ni får väl er en stor bildbomb på söndagkväll eller nått. På dagen drar jag till norrköping med mommo syster och mammsen. Mysigt! Sen så imorgon är det ju den årliga dansuppvisningen,taggad som tusan! Sen ska jag sova hos Daniela,med Louise. Har inga planer för vad vi ska göra,men något kommer vi alltid på! Ikväll är det en kväll på djulö som gäller,hoppas på samma mysfaktor som förra gången!

Och jag hatar att jag älskar dig,Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Sitter och äter Mcdonals. Bad..bad..bad...! Och snart blir det glass i stora lass..illa. Får skylla på min bror som beställt mat och efterätt. Så vad gör man inte?! Hihi. Grattis Alexander♥ Iallafall,idag har jag vart i skolan,och invigt mina nya chinos. Känner mig lite maskulin,och fick extrema skavsår mellan låren..aootch. Kommer nog vänja mig. Hoppas ja! Och så hade vi håltimme på matte..åh så gött! Då drog jag och Madicken ner på stan,och hon köpte sig ett par chinos! Snygga som tusan! Sen drog vi lunch på Mcdonalds...ILLA LINNÈA..! Men,trevligt var det iallafall! =D Sen efter skolan drog jag ner till stan,och var så snäll och köpte en snygg bikini till mor! Det förtjänar hon verkligen. Love you♥ Sen åkte jag och fixade en present åt lillen. Sen åkte jag hem,slog in paket,sen kom dem hem,och alex fick öppna paket =) Sen åkte jag till dansen,TAGGAD SOM TUSAN INFÖR LÖRDAG!!! Gud så kul det ska bli! Dock hann jag bara vara där en halvtimme innan Linnea kommer inrusandes 18.20 ''LINNÈA,JAG HAR BILJETTERNA,VI SKA VARA DÄR HALV,SKYNDA!!'',så då var det spring i benen som gällde. Haha! Så man var ju skapligt fräsch,när man kom dit! :) Menmen. Sen var det musikaldags,lika bra idag! Dock fick jag massa bilder. Men dom får ni typ imorgon. För nu ska jag plugga...eller nej,det ska jag inte alls...för jag har tagit med mig fel SOhäfte hem..och imorgon är provet..och jag har pluggar ca..1%...PROBLEM PROBLEM PROBLEM

paint

bäst :)
Bild lånad från EBBAHELENE.BLOGG.SE!Ett litet försök till att se ut som aliens eller nått!! Älskar er knasbollar


hello good lookin'

Nu kan jag lova att mitt liv är förlängt till ett evigt liv,för ett gott skratt förlänger livet! Och jisses vad jag har skrattat idag! Speciellt på söders musikal! Den var verkligen jätte bra! Tack för det söder! =D Den var så bra att jag ska dra på föreställningen imorgon kväll oxå! Ja,det är lite utav det jag gjort idag. Sen har jag även vart i skolan,och avklarat ännu ett prov,puh. Dock gick det inte allt för bra,menmen!  Sen drog jag ner till stan,fick med mig lite stuffs faktiskt: Glajjer - JC,Linne - Åhléns,Chinos(marinblå) - Åhléns,halsband - JC och Lindex! Nicenice. Sen var det konfirmation,fick dansa och måla med fingrarna! Och testa kåporna inför den 23e! Ja,det är väl allt. Eller nix,imorgon fyller lillebror Alexander år,11år! Så det blir väl lite nomnom att äta och så vidare framåt kvällen. Nu ska jag kika på det sista avsnittet utav Andra Avenyn,RIP!

Ranndom bild :) HÖRS

nu jädrar

Sitter med kära mor och har näringslära. Har lagt upp en plan inför hur jag ska gå till väga inför sommaren! Ska börja ta med mig nötter och frukt till skolan. Och äta lite mer rikligt med mat. TILLOCHMED äta ÄGG till frukost. Hm,får se hur det kommer gå! Och bara godis på helgerna,begränsat oxå. Sen ska vi börja hårdträna,och ut och gå och springa mera. Så nu taggar jag rejält här. Börjar imorgon! HEJA HEJA! Nu ska jag plugga vidare,men hittils är resultatet utav det kasst,illa

GODNATT

REMOTE CONTROL

Sådärja! Alla bilder uppe! =D Och gjort om lite har jag gjort oxå! Förut kom mamma hem med deo,och en fjällstyrd-fjärrkontroll till kameran,skit nice! Så den ska jag testa efter jag käkat,som jag skall göra nu,mammsen börjar bli lite ittiterad på att jag inte tar bort datan från bordet..he-he,älskar dig mamma! Men lite test bilder kanske kommer senare,hhörs


you'll probably always have a spell on me

C!surpuPPaNHAHAAHAHAHAH LÅNGSKALLE
(all photos by me)
Här,my friends,har ni några av de få bilderna som jag tagit de 3 senaste dagarna.
Och såhär kan jag sammanfatta dem:

STRÅLANDE!

mat och hälsa

Något jag ska börja tänka på mer kan jag säga! Bikni som gäller snart nu ju...! Iallafall,sitter och pluggar HKK. Inte så värst kul,men roligare än SO!! Hade även NOprov idag,gick g-r-e-a-t,tror ja minnsann iallfall! Smörade lite,genom att svara lite längre på varje fråga,och la till lite ''försök-för-lite-extra-poäng'' i slutet! =D hIHI. Otroligt skönt att ha det gjort iallafall! Har nu kommit ikapp det jag missade när jag var sjuk. Toppen! Gjorde även en bokredovisning igår,skönt och ha det ur vägen med! Och ett + är ju att det gick jättebra oxå! :) Iallafall,som ni såg blev det inga bilder igår,förlåt. Men jag orkade inte. Drog till ebbs istället. Så ni får dem om en liten stund istället! =) Idag ska jag plugga,kanske åka på stan med mamma,och åka och handla,kanske dra ut på en promenix,och duscha. Så,nu vet ni precis. Så slipper jag sitta och skriva om det sen. Inte för att det är intressantare nu än då,menmen! Nu ska jag äte grillkött och kryddad potatis! Nomanom. Är hungrig som en varg! För det var lasange i skolan,blä.
Här får ni tre snygga,och läxböcker som acessoarer,rarw..eller nått

HAHHAAHAHA

and even now while i hate you,its pains me to say,i know ill be there at the end of the day

Har åkt på någon slags konstig magvärk,blä. Och huvudet dunkar,men jag är pigg som en mört så jag kan inte sova. Får väl hoppas på att en Ipren gör susen. Nu skulle jag igentligen vart med Ebba och Emma,men detta kom ivägen tyvärr. Men jag och Ebba ska nog ut på en liten runda ikväll. Så fram tills dess ska jag bara ligga här i soffan. Sen efter prommenixen ska jag p-p-plugga inför provet imorgon. Har även lite matte. Och HKKprov på onsdag..och SO på fredag...shit,vad trött jag är på det här. Jaja,det är väl bara att tuta och köra. Och medans jag ändå är i farten kan jag lägga in lite bilder,enjoy! :)

Men jag föll för dig,och du förtjänar en nominering för rollen du spelade

Dagen har varit underbar,i stort sätt iallafall,men det finns nästan alltid en hake...tyvärr. 240 minuter (4 timmar för er nöttrer som inte förstår det ;) ) ute i solen med älskade vännerna Madicken,Louise,Emma och Marcus. Vi hade en liten picnick. Mysigt som satan! Var även ute och gick i en timma när jag kom hem,rensa skallen liten,stannade även till vid fotbollsplanen på vägen hem och sa hej till grabbarna. Har tagit massa bilder,men dom kommer imorgon,dem sen igår kommer oxå! Har pluggat som tusan nu,hela bokrecentionen,och lite på NOn. prov på tisdag istället! Nu ska jag duscha,sen ska jag gå och sova tillsammans med håkan musik,känner att det behövs nu..

allt för min syster

Haft en världsmysig kväll med maaassa skönt folk! Och massa goda misslyckade brända marsmellows! Och har knappt någon röst kvar sen sångfåglarna Emma Madicken och Jag var i farten hela vägen hem från djulö! ''OOOM DU VILL HA MIIIIG,NU KAN DU FÅÅ MIG SÅ LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-ttTTTT'',eller hur tjejer? (inkl Anton?) Haha. Nu ska jag Elin och Louise slänga oss framför ''my sisters keeper'',tårar-time! Imorgon slänger jag in en stänk med bilder! GODNATT

dags och dra




Nu drar jag mig mot backavallen,för att umgås lite med lite grabbar! Fotboll är väl prio 1 för deras del! Kameran hänger med,såklart! :) Och sen måste jag bara tillägga att jag har fått en liten crush i Louises läppstift och halsduk! Så omtänksam som lånar ut det! Eller okej,läppstiftet låg kvar i jackan sen igår! Hörs sen

tell me baby,where did I go wrong?

Bilder sen gårdagen. Check! Vi hade både en trevlig kväll OCH tur med vädret :) Även fast det blev lite kallt på slutet! Men sen drog vi hem till Anton,och där var det varmt och skönt! Tack för att vi fick komma Anton! :D Och innan grillade jag med girlsen och åt choklad-marräng-tårta! Super! Fick tyvärr inga bilder på min utstyrsel,men jag tror ni klarar er! :) Igår gick även lillasyster och fick halsfluss! Det kan hon tacka mig för! Japp! Idag,men lite tur med vädret,kan det nog bli en riktigt trevlig och mysig eftermiddag/kväll! Inte riktigt hundra på hur saker blir! Men bra blir det nog! Ska även till gudmor och gudfar och gudsyskonen och grilla ikväll! Trevligt! Kameran hänger med hela dagen,så imorgon kanske ni får er en stänk med bilder! Ha en trevlig lördag!

goda dagars magi

griiill

† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0