You said move on,Where do I go?




jag älskar dig. kan som många andra nätter. EJ SOVA. och dagen har EJ gått till och plugga. jag menar..vad är det här? (tja iv?) har stickat som tusan dock. en tumme upp för det iallafall kan jag tycka. men nu. ska jag nog göra mig något och äta,för dagen i stort sätt är nog lite too ointressant för att skriva om. tjarå

Just gonna stand there and watch me burn


.


sport



f12or (♥)

for you,marcus

*askul inlägg*

My only weekness is you

En stänk med gammmmlabilder dök visst upp. fler kan ni nog vänta er ikväll! hittar så mycket nu när jag bor bland flyttlådor. IAF. nu ska jag göra mig en eller kanske två flottiga toastar och ta mig ett glas julmust. sen ska jag plugga. har något så grymt mycket i veckan känns det som. och jag.orkar.verklingen.INTE.inte.INTE.alls. bajs. men ska starta nu så jag är klar tills ikväll. då vankas det söndagsmys. kan ju vara lite halvt behövligt efter helgen som varit. som förövrig känts väldigt lång? men nu känner jag att det är för mycket (ointressant)pladder och för lite verkstad. hörs

legoland etc

tvåtusenfem och tvåtusensju

Historien upprepar sig och slutar alltid likadant


Gårdagen blev minst sagt. wild. så mycket mer finns det inte och säga. nu ska jag duscha så in i helvete. sen förmodligen dra och keka någonstans med anton och marcus(?). ikväll är jag helt plan-fri. men det kommer säkerligen bli bra iallafall. tjarå

Dancing On My Own



raaaaaandoms. men med dessa bilder undrar(efterlyser?) jag om någon från igår möjligen vet vart mitt töjsmycke är? tappade det igår. tydligen. och någon liten snällis kanske har hittat det/vet vart det är? isf. får den personen gärna kontakta mig. tack på förhand!
UPPD(söndag). har hittat det!!!!!!!!!!!!!!

Have you ever fed a lover,with just your hands

Nej hörreni. Jag skojade bara. Men ja. ett djur är det. ett rådjur som putte kom hem med från jakten. så riktigt så illa är det inte. men nu ska jag duscha,läsa,sova. och imorgon är det sovmorgon. najs.
hörsssssssssssssss

im not crazy





Så kan det gå om man muckar med mig. (grannens hund. någon som är sugen på att komma över på middag?)

the botten is nådd


gamlis. dagen tog start i from utav en....grej för oss skådisar. eller. vi fick bevisa. kan man väl säga. om man vågade sig upp eller inte. gick väl helt OK i guess. hade även engelska prov. gick nog helt OK det med faktiskt. iaf,nu ska jag plugga lite. sen laga tacos till mig och syskonskaran. mumsfillibabba. sen kanske jag ska dra mig mot danni P och aggera sovkompis. nu vet ni. tjarå  


jag har gått för långt,men jag kan inte sluta gå



mobilt tagna bilder sen igår. trevlans. har för ca trettio minuter sen kommit hem från rastandet utav hunden. ska nog dra en liten sväng runt kvarteret sen oxå. dagen i övrigt har varit. helt okej. myst med dickan och emma på biblan i ex antal timmtal. dock inget pluggade. och inte blivit av än. hur kommer detta sluta? gissar på. illa. så därför ska jag göra en lång historia kort. och säga att det är endast torsdag som står emellan mig och fredag nu. underbart. och spindelincidenten tar vi. någonannan gång. men jag tacklade det bra. och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. på tal om gott. ska ta mig lite pluggsnacks. hallelujah
ciao

Dirty little freaks










organisk kemi

ändå gick jag tillbaka



Dagens to do. Men hinner inte blogga for the momento. Nu ska jag bege mig till duveholm en stund,sen ska jag plugga.plugga.plugga. och OM jag hinner,ska jag lägga in bilder från våran hysteriskt roliga NO lektion. Och brätta om spindelincidenten som inträffade inatt. (annars kommer allt imorgon!) Kan ju säga att vakna utav att en spindel kryper uppför benen är inte det mysigaste jag vart med om. ebba,du råkar inte ha något med detta och göra?...hm...? töjt har jag börjat gjort nu oxå. går. sådär. men det artar väl sig!
hörs när vi hörs!

drömmarnas stad,de är du























Stockholm i mitt hjärta - Petter (kung)

Ja. Då har ännu en helg passerat. Igår körde vi ju på hundra procent sthlm. Diverse tröjor,smycken och en dunjacka inhandlades (var den ända jacka som fanns kvar..). Och så bestod,förutom shoppingdelen,helgen utav en massa glass(tobleroneflurry♥),läsk,mcdonalds,hitta nemo,mys,prat,nysningar,tårar,läskiga väckningar,fullt ös och framför allt skratt. damn vad bra du är min kära Ebba. men nu är det ju back on track. har massor denna vecka. lär bli glest med uppd. men nu ska jag ta mig en macka och läsa lite.
adios amigos

ursäkta min franska

Fredag. Ska kika på lite vampire diaries,sen krubb,sen dags att fira att helgen är kommen. hoppas ni har en riktigt rolig fredags kväll fellas. i will. imorgonbitti ska jag kika fussball. sen bär det av mot stockholmo med ebba för shopping och övernattning. TJA TOPPENHELG

But you'll always be my hero.


NU: världens bästa vampire diaries. sen väntar duschen. och sen sängen i guess. igentligen så vet jag inte ens varför jag skriver det här? nae. livet kan vara knepigt ibland. godnatt


all the small things







Den första bilden på mig är gänska tung faktiskt. (undrar vad jag var i mitt förra liv? en kinesisk furste kanske?) Dom andra bilderna är bara allmänt gamla och söta!

Party on our own



Rensade mobilen och då hittade jag dessa ganska så gamla dräggbilder. Ganske nice huh? Fina vänner har jag iaf. Dagen har spenderats hemma. (känns som om de ofta gör det nuförtiden? damn you körtelfeber),och jag har även fått någon jävlans huvudvärk som inte släpper. ska till doktorn imorgon och kolla upp det. (hej tumör?) och den 30e ska jag aggera,som vanligt en gång i månaden,nåldyna. awesome. (fuck no) dom kommer säkert vilja sticka i mig imorgon. ucsh. men nu ska jag läsa lite,sen är det tacos i stora lass som gäller. nomnom

Have you ever hated yourself for staring at the phone?





halvdan-random redigering av turkey bilder. skolan fick sluta tidigare idag. har inte sovit något i natt + feber = inte så jävla party. men gjorde franska provet,och banne mig,ett G satte jag nog. känns great. och sen hade vi info om vårmusikalen,HELVETE vad taggad jag är! Skitbra tema hade dom kommit på med. awesuuum. Iaf,sen jag,halv tolv,kom hem har jag bara läst och sovit. plöjt igenom ännu några hundra sidor. äckligt bra bok. hypnotisören! (tips,tips,tips,till dom som är bokmalar som jag) men nu ska jag. läsa. sen...vet jag inte faktiskt. sovmorgon imorgon(om nu febern har försvunnit),och knappt något plugg. känns lite tomt faktiskt. men just fan,ska nog slänga in lite gamlabilder. alltid trevligt! eller vad säger ni? - ja,jag tänkte väl det!
peace fellas

man must dance



Part 1 + 2. 4:30 börjar 2. grymt som fean. och. Franskan går BRA. FAKTISKT. happyface!(22:55)ångrade mig. den går inte alls.
fred ut. typ.

något nytt

sweet. måste påpeka Antons hållning på varje bild,sött!
Mer bilder dyker nog upp imorgon. hinner inte nu. till och med,ännu äldre. kanske. får inte nog utav dom! slutade 13:00 idag,så hela dagen har spenderats på stan. Med fika och plugg på biblan och runt strosande i affärer. så har hunnit jätte långt i min bok nu. har typ bara 200 sidor kvar. (utav nästan 600 sidor,började läsa igår typ) men dom kan jag nog plöja igenom imorgon. ska redovisa boken på torsdag! franskan har jag inte lagt ett öga på. ska göra det nu. hela kvällen t.o.m. och hitta på något och snacka om imorgon på engelskan. hm. men nu ska jag sätta igång. DOCK ska jag testa mina nya högtalare till min lilla dator först som mor kom hem med idag. dom är rosa. tyvärr. men aja.
hörs peops

if you're too school for cool

göteborg 2006. jag saknar det och dom
Ja. ännu en sömnlös natt är påväg känner jag. vad ska jag göra åt saken? köra på uppesittarnatt? låter lockande. fast nä. några timmars sömn ska jag sänka min kropp. faktiskt. kommer ju ihåg hur det gick sist,eller vad säger ni ebba och ida? dagen har gått till allt annat än att plugga. helvete. ursäkta. den har gått till att äta skorpor och sovit ca 2timmar hemma hos daniela och att packa inför flytten. shitpommfritt vad grejer jag hittat. och gud vad jag skrattat. bjussar på lite bilder imorgon. eller troligtvis. ska ju hinna plugga som en jävla. idiot. hela dagen. men lite tid kan jag ju spendera vid datorn. jarå. men nu ska jag ge sängen ett försök till. så jag kan infinna mig på hk:n imorgon 08:10. önska mig lycka till. det kommer nog behövas. om vi säger så

like a g6



jag kan inte sova. kommer aldrig komma upp imorgon. ska nog gå och göra mig lite varm oboy. skulle sitta. fint. för att göra detta en gnutta intressantare kan jag ju brätta att jag tagit ur alla läkar örhängen. nae. det var inte heller så intressant. så jag slutar väl här.

It's probably cause,you think you're cooler than me




tung
Mätt och belåten och hemma efter dryga sex timmar i duveholmshallen. Rättså intressanta timmar. Just nu är jag arg,trött och bara allmänt.....dryg. Nu ska jag försöka plugga. som förövrigt går åt helvete. så nu tänker jag flytta fram provet till onsdag ist. för det går verkligen inte in. har ju vart sjuk när dom snackat och pluggat på det som är på provet. men nu börjar det spåra lite här kanske. ska inte ta ut ilskan här.det känns ju inte så. bra. jo. det gör det. men det som hindrar mig är att jag är så himlans kissenödig. så ska rusa. ciao

världens bästa


pappa ♥ grattis på farsdag!

Slam,slam,oh hot damn




ily

Ja,ännu en bra helg är förbi. I fredags körde jag och Ebba på chips-och-godis-fredag. Och låg och snackade i cirka 5 timmar kanske. Och igår slog vi klackarna i taket hemma hos emma och hade skitkul,sen drog vi vidare till dominika,där det tyvärr slutade med att jag knappt kunde se eller gå. Pga sjukaste mensvärken,och huvudvärk. Inte alls kul. Nu har louise slaggat här,och vi sitter vid frukost bordet. Nu ska vi slänga på oss lite kläder,sen bär det av mot duve för lite fussball. 
Hörs när vi hörs.  

som att jorden går runt solen




skaffat oss ny adress
Inte redigerat en enda bild idag. Har bara sovit,sovit och sovit. Skönt,och behövligt i guess. Inget plugg har jag...''hunnit''...med heller. Nu ska jag hoppa i säng.igen. aPtrött. Fast nä. Redigera lite försttt. Imorgon ska jag och far som kommer hit till ktown ett tag ta en fika. Sen ska jag slagga hos ebbo. Fast jag kanske redan sagt det? AJA. Men så hinner säkert dagen bjuda på massor av överraskningar. Denna har gjort det. Nu blev detta så damn ointressant,så jag slutar,NU.

vågar jag?

google bilder


Antagligen inte...men gosh vad jag vill

för jag blir så dum av dig






thailand 9dec - 1jan 08/09.

Jag hade nästan glömt att dessa bilder exsisterade. Fan så härligt det ser ut. Skulle gärna hoppa i en tidsmaskin och dra tillbax. Dock är det ju ganska så omöjligt. IAF. Sitter fortfarande och käkar frulle,har gjort det i en dryg timme nu. Och idag händer följande: ingenting. KUL VA? - NEJ. jag hatar och vara sjuk. huvudvärken dödar mig. febern kan fara åt h-lvete oxå. Meeen,jag ska väl försöka plugga ännu mer franska. Men somvanligt kommer jag väl sitta och redigera bilder i massor ist. Mycket roligare. Ni får säkert ett litet smakprov. Duscha borde jag oxå göra. Jag känner mig extremt flottig. Sen ikväll ska jag försöka dra med någon ut på en prommenad. Och imorgon är det fredag. Pizzamys med familjen,sen ska jag sova med Ebbo. Och kvällen får väl föra oss någonstans. Bra blir det säkert iallafall! Och så har jag gymnasie-möte imorgon,så jag slipper matten. FYFASIKEN vad skönt!

Lät du henne komma närmre


godnatt peops

ur arkivet

varning för usel kvalité.





























ruskigt jätte mega bra tider


http://glosor.eu/


Såhär bra går franskan. Åt helvete. JAG ORKAR INTE...

all i want for christmas is you



Jag kan inte säga att jag inte tycker om det...liiite iaf. Julkänslan är på topp. Så sitter och taggar sisådär några veckor innan med julmusik och kollar in diverse julklappar. Och tänker på hur mysigt allt snart kommer bli. Massa julfikor,pynta hemmet med liiiite för mycket julprylar,första advent,baka i massor,åka pulka,skidor,pynta granen,JULAFTON,med mera.
Dock var vädret igår vidrigt. Antar att det kommer bli ex.antal mer sådanna. BLÄ. Dagen i all ära spenderas iallafall hemma. Feber,huvudvärk och magvärk. Har endast fått typ 2 timmars sömn inatt. Inte kul. Dagen ska väl gå åt till att p-lugga. Funny. Nä. Men det måste göras. Men först ska jag göra te och mackor och kika igenom leksaks katalogen.
Lite av en tradition nu!

På återseende dudes

passionerat men okontrollerat//idioter.


Ja,jag har väl någon slags bloggpaus i guess. IAF. Ville bara kika in och säga tja. Jag lever. Nästan iallafall. Kan ju lägga till att har sovmorgon till halv elva. Lite soft sådär. Måste dock gå tidigare pga. elevrådsmöte. Men det gör mig inte så mycket. Dock något som inte gör mig så gladis. Är stormen som härjar utanför. Jag kommer ju fan blåsa iväg. Och sen vill jag även brätta hur fina vänner jag har. Dom är bäst. YESBOX   
HÖRS

fredag den 5 nov


livet är fult,du är fager



[I forgot to say out loud,How beautiful you really are to me
I can't be without(you),You're my perfect little punching bag(everything)
And I need you
I'm sorry]

om du lämnade mig nu





helt enkelt.

Dagen i ära har spenderats med fillurerna Anton och Louise. Vi har ätit lite för mycket,och tagit det extremt lugnt. Behövligt. För igår slog vi klackarna i taket som aldrig förr. jäklar vad kul jag hade! och så hoppas jag att födelsedagsbarnet blev nöjd oxå såklart. och att alla andra hade lika kul som jag såklart! men det verkade ju så iallafall! Dock känns det i fötterna idag. (kondisen är nere på noll nu) stort tack till darja som var husvärd! och till daniela,där vi startade kvällen. IAF. jäkligt lyckat. men nu ska jag slå på en rulle för mig och min lillaplutt syster som inte kan sova. risken finns ju att jag ändå inte kommer få allt för mycket sömn. imorgonbitti far vi av till stockholm. jag behöver nog lite ensam tid nu. fast jag skulle gärna stanna. faktsikt.
höres fellas

emotionell

This blood is on your hands,
Now no one can save my heart.
And the scar you left can't be repaired
The knife is in your hands
Is that a smile on your face?
It's so clear to me

You're a lovekiller
You're a love lovekiller
You're a lovekiller
You're a murderer

You're a cold blooded murderer
Baby,never did I think you could,
Be such a cold blooded murderer.
You're a lovekiller,you're a murderer

I see your strategy
I bet you've been here before
You won't stop until you're victims crawl
Just like a criminal.
You've stolen love away from me.
It's so clear to me

written in the stars

Då och just nu

Sitter hemma hos fröken bjorn. Med vår vän från avesta,Victoria! ASKALAS FÖRSTÅR NI. Vi ska kolla på PA-2,och andra läskiga filmer! Det finns ju inget bättre än det! Och äta god mat ska vi med. Mysigt serru. Imorgon fyller min fina vän Daniela 15 bast! Så då ska vi slå klackarna i taket för henne! awesome.
Simma lugnt

levererar på ett myndigt sätt





mentalt upp och ner,och psykiskt påhoppad

Fick tyvärr inga bilder sen i Lördags. Men kan ju medge att alla var ursnygga! Och det blev riktigt bra! Dessa andra muppbilder är sen igår. då jag kollade match,var med ebbo ola och felix. och sen aggerade sängpartner med pojkvännen. men nu ska jag packa väskan redo för myskväll.

på återseénde

high on life



Sitter och kollar på töjsmycken. eftersom jag nog ska töja i vänster öra. och detta är några jag gillar skarpt,och gärna skulle klicka hem!

† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0