VI ÄR PÅVÄG

=D


Midday Friday Payday

om ett litet tag drar vi oss mot rese, sen är parti parti! ha en fin fredag läsare! :)

when the feeling is right

Loona ft. Avicii - Vamos A Los Levels


ett två tre fanta och rosé?

how to make gifhow to make gif
filmproduktion. vi är för få i gruppen idag, igen, så det blir ännu en lektion utan någonting att göra. i typ sådär 2-3 timmar. MEN det är ju fredag. så ikväll är det högsjö och partaj som gäller! grejt

Nu är det torsdagsmys

Oooom det så är det sista vi gör!

Har super mysigt hemma hos min emmis, nu väntar vi på Ullis, sen ska vi hugga in på tacosen! Efter det ska vi äta popcorn och choklad (Marabou sensation hallon och yoghurt<3<3)


Melancholy like a saxophone

how to make avatars
some skolarbeten.
hej igen. sitter på svenskan. ska skriva ett repotage. och det är inte allt för roligt måste jag medge. men det är ju bättre än att sitta och ha matte iallafall! haha. nä men. slutar om drygt 45 min. då ska jag hem. slänga i mig någon macka. fixa med historian. och ikväll ska emmisen bjuda på tacos hemma hos henne. torsdagsmys på hög nivå!

Långrast, brejk och cocacola

sitter med Kattis i solen, pratar om allt mellan himmel och jord, äter kanelbulle och brejk, och dricker cocacola! Extremt skönt, och det fick mig fort på bättre humör! Vi har långrast och efter det har vi en lektion, svenska, sedan är det tack och ajdö. Skööööönt!


nu får lektionen gärna vara slut

how do you make gifs
coola. ebba lärde mig göra gifs! 
jag är allmät trött, arg och irriterad idag. jag slår vad om att det är äcklig skolmat idag oxå -.-

Ute och traskar

Daniela och jag drar ut på en runda! Skönt!


BLOGGAR FRÅN NYA APPEN

och den fungerar perfekt! nu jävlar kommer jag blogga ännu mer! tjoho


Catchy, not tonight - feel a headache breaking out

tre från idag.
ännu en dag lider mot sitt slut och idag har jag åstakommit lika mycket som vanligt! det vill säga inte mycket.. alls. jag har bockat av det lilla plugg vi har och är nu väldigt uttråkad. annars så har jag inte gjort så mycket annat än att. ätit. pommes till lunch, gjorde lite tacos när jag kom hem och bänkade mig framför snobben, och nu står en potatisgratäng i ugnen och väntar på mig. till det har mamma gjort kött och köpt (fusk) tzatziki. efter det vet jag inte vad jag ska göra. äta lite mer kanske? nej. hejs
♣♣♣
And if I could be with you, I keep on wonder why
If this whole escapade, Is it worth all this time

mitt schema

fick en förfrågan om jag kunde visa mitt schema. so, here u goooo!
(dock är det inte historia på morgonen på tisdagar, där är det sovmorgon)

What went wrong - correct the sentences

två från turkäääy. JAG HATAR DENNA KYLA GRR.
just nu har jag engelska, ska rätta lite saker, efter det ska vi äta pommes i hallen (<3<3)
(rådiss till äckelkasslerna som serveras i matsalen idag, blä </3)

godnatt 23:21

www.w h i.com

Let's go down to the south of France

instagram från idag och igår

igår besökte jag två nya lyor. båda var hur fina och mysiga som helst! emmisen först med sarisen, och sedan madde. hos madde befann sig även fler fina flickor. vi kollade film, åt ostbågar och fantiserade om framtiden. när dom gick hem sov jag kvar. tisdagar = sovmornar, så vi fick ligga lite extra i sängen imorse. sedan åt vi god-frulle och en timme senare satt vi på bussen mot skolan. (snyggmadde on tha bus pic tre)
efter skulan hoppade jag på bussen, och styrde min kos mot körskolan. och sedan var det handledarkurs som gällde i tre timmar. passade även på att boka en hel kurs på det. så nu ska jag dit 2 timmar varje måndag fyra måndagar framåt. och någonstans mitt i eller efter börjar jag köööööööra. im so nervös im going to die.
så nu har jag bara vart hemma i drygt två timmar, åt precis upp min middag. haha! innan det duschade jag och bockade av min svenska uppgift helt, och lite sånt. nu kanske jag ska titta över min historiauppgift. efter det kanske jag drar någon rulle eller något, har ju trots allt sovmorgon imorgon med. gött!

vi sitter i samma bil

de känns bra!
(förutom att jag aldrig kommer åka fortare än typ 30. sket på mig när jag såg krockfilmerna..)

To live those happy thoughts again

fotolektionen igår. nu har jag åtta % kvar på datorn och om 7 minuter är det brandövning. hörs sen

wonderchild

sitter på historian och lyssnar på en sjukt fet låt som marre (martin, veckans babe här!) visade mig på mediakunskapen. den har gjort hela min dag. (welcome home, son - radical face) och sen är jag sur som fan, hade inget plugg. helt plötslig kom historian och ja fan ta det. ush ush. iallafall, så kan jag ju säga att igår var världens skönaste söndag, mys med sötis, sedan ringde mina tjejer dano och pikke och pangbom sedan blev det bio för hela slanten. grymt. sedan tog vi en promenad på dryga timmen i nattkylan. nu var våran historialärare snel och lät oss gå, så jag ska kila!! ska möta emma och sara om ett tag, vi ska fika. sen sover jag hos madde som har flyttat till sin egna lya. hejs

lite väl lätt-underhållna kanske?

nu är rasten slut and it's back to work!

let's dance to joy division

home. nu ska jag ta ut all min överskottsenergi på att städa! DEN NI

01:04 godnatt

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground, like a skyscraper


I'm gonna stay right here, Watch you disappear

två från idag.
sitter och väntar på att den yngsta ska måla klart sina naglar, kollar lite på lasse som går på tvn sålänge. han är ju för skön. sen ska vi gosa ner oss framför en film med onyttigheter somsagt. på tal om gosig köpte jag världens gosigaste halsduk idag på stan. kommer leva i den tills maj-juni nästa år! och på-tal-om-gosigt-2 så saknar jag min gosiga A där hemma. men imorgon far jag hem med 10.10 tåget. (önska mig lycka till)

go on and try to tear me down

nyss vart ute och gått runt stadshuset, rålis och lite sånt. vädret är underbart. nu sitter jag uppe i mitt lilla loft och väntar på mat. efter det ska jag ta en lång dusch, sedan måla naglarna och ha ansiktsmask. sedan har familjen laddat upp med massa läsk och onyttigheter. hur nice? asnice!
-
saknar mina brudar där hemma. hoppas dom har en panglördag! jag taggar inför att få komma på mys hemma hos emma i hennes nya lägenhet som hon flyttade till idag! lovely

kill everybody (??)

lyssna på lite 30 SEC TO MARS sedan sova. gådnattisssssz

det är soft att vara sjuk ibland

när man få gå på fin(och skitgod)resturang och blir ompysslad av småsyskonen. (massagestund<3)

Kiss me till you're drunk

hejdo kattne!

23 september

11:55 tar jag helg, som varje fredag. min snälla pappa far ända hit bara för att hämta mig och min lillasyster. så är väl i stockholm i lagom tid till för att börja duscha osv. sedan drar vi oss. denna helg kommer bli så himla bra!

desto snabbare kommer jag blomma



all denna nostalgi.

They don't cheat 'cause they're meant to last

blöt efter promenixen i regnet, näjz
har nyss kommit hem från staden. inväntar ett samtal och filar lite på min svenska. är snart klar faktiskt. skönt! om ett tag ska jag göra mig lite soppa och mackor, efter det ska jag ta ett långt och skönt bad. och sedan ska jag bort, och där blir jag kvar hela natten. imorgon är det fredag och åh vad skönt det ska bli. saknar min pappa.
(vad har hänt? hokuspokus och så vart min blogg en extremt tråkig vardagsblogg. fan.)

love in motion

har digitalskapande och sitter och klurar lite på en egen logga av något slag. ganska kul faktiskt! resultatet so far. ska finslipa det osv. slutar 12:15, då ska vi äta lunch på stan sen bege oss med klassen till stadsparken. efter skolan ska jag och pikke ta en sväng till C&L, fika och plugga, finfint

A Hollywood treasure

i påskas.
jag vill färga håret. svart eller rött helst tror jag. rött är ju dock rätt så svårt att få till (precis så jag vill ha det iaf). men ändoo. så fint. nu när jag har så många trogna och bra läsare kan jag väl få lite hjälp?! PLZ! nu ska jag sova, alone, boring as hell, godnatt.
♣♣♣
Stars spell out your name, Like in a science fiction drama
Romance growing, Like a flower in the summer

nostalgi

har varit jättebusig och redan hällt upp en skål med mammas goda köttsoppa som egentligen är tills imorgon. sitter och kollar tillbax i arkivet. på allt bra. ja. det var nästan bättre förr.

All my dreams will take me under

Blev hemma idag med. Inte kul. Men nu har jag ex. antal olika mediciner att äta så hostan är i princip borta (iallafall i drygt 5 timmar efter jag tagit medicinen.. och tar den ca 4 ggr om dagen så det håller i sig, skönt) idag har jag endast sovit och kollat massa grey's avsnitt. har inte fått i mig mer än några oliver och en rostmacka, så ska bli gött som fasiken med mat. så förutom det mår jag relativt.. bra! så imorgon blir det skolan. och inatt kanske jag sover hos en fin person.
hejdo
''Losing love is like organ damage. It's like dying. The only difference is, death ends.''

never regret something that once made you smile

hello internääääääääääääääääääät.

Vårat internet har legat nere sen i helgen...

img_3146 (MMS)

Vårat internet har legat nere sen i helgen. Surt. Men det kanske är tillbaka redan ikväll, annars kommer det imorgon. Helgen var iallafall kick-ass, skriver mer om den när jag har i-net. Dock är jag sjukare nu.. hähä. får inte gå till skolan på hela veckan sa doktorn imorse, dock är jag lite busig och går redan imorgon förmodligen. Har ju fått medicin för halsfluss och lunginflammation, tog även två slags prover, som bör ge svar på det mesta? SÅ JAG KAN BLI FRISK NÅGONGÅNG. Men nu när ska jag äta massa tabletter i tio dagar, så jag kör även på en lugn helg uppe i huvudstaden hos papi & familjen, vi ska äta på resturang och grejer. mys! nu ska jag duscha, sedan göra rostmackor och klura på svenskan. Fattar inte InDesign än. Deadlinen är imorgon dock, nääääz, får plugga arslet av mig på lektionen. vi hörs  - a little bit in love with you


update från julitää!  gårdagen var grym, b...

img_0796 (MMS)

update från julitää!  gårdagen var grym, bjöd på extremt mycket skratt, sång och dans. på både stolar och bord. haha! awesome. tackar vår älskade Malin för denna kväll. Har yttligare ca 200 bilder ifrån kvällen, så jag bjuder kanske på några seeeen. hejs


nu är vi på plats i julita. så nu är vi ig...

img_3950 (MMS)

nu är vi på plats i julita. så nu är vi igång. fint!


You always keep me guessing

slutade skolan för lite mer än två timmar sen, gotta' love fredagar! sen dess har jag frusit arslet av mig i väntan på bussen och ätit lunch. nu ska jag ut på lite ärenden för att sedan ta tag i allt duschande och fixande, vilket för min del får ske hemma hos lollo.
vid halv åtta drar vi åt skogen! huhu. kommer bli näääjz som fan!

fredag

!!111!!!!!!1!!!1111!!!!!!!1!!

Forever fascinated

gör som emma och mani och visar stolt upp mina chips. hehe. nä men. detta och allt plugg är vad som kommer sysselsätta mig idag. har läst på lite (mycket) om hur man ska göra för att lindra ett virus oxå, så nu har jag öppnat alla våra fönster i princip, laddat upp med massa alvedon, hostmediciner, näsdukar och nässpray. så nu jävlar ska jag krya på mig. finns inte en chans i hela världen att jag tänker gå och vara sjuk denna helg. no way in hell!

gjorde hela min morgon.  ni är bäst!

img_8770 (MMS)

gjorde hela min morgon.  ni är bäst!


glada jag

210 besökare idag och 208 igår, herrejesus! gud vad kul! fina ni :)

Do you enjoy being hurt?

har nyss vart ute och hälsat på några vänner, bara några få minuter, och jävlar vilken kick. gud vad jag har saknat att skratta sådär som jag liksom bara kan göra med dom. det fick mig att må mycket bättre. dom är bäst. dock får jag ta ännu en hemmadag imorgon. men då blir det inte mycket vila, då ska jag bocka av massvis utav plugg. hade jag tänkt mig iallafall. hähä. och så ska jag svepa i mig te, knarka alvedon och snyta mig tills näsan börjar blöda. mysigt! hejs

tack för att du finns

vore ingenting utan dig just nu <3<3<3<3<3

grattis min fina

you're awesome. ♥

pluspoäng

http://keepyourmangosfresh.blogg.se/

att från samma säng lyssna till samma regn

några timmar kvar sen är det din dag lollobo.
himla värdelös dag. har legat i min säng i över 12 timmar och gjort absolut ingenting. helt själv oxå. omysigt och jättetråkigt. febern tar kol på mig, halsen river och näsan bara rinner. skulle behöva någon fin varelse som låg och viska massa bra saker om livet i mitt öra just nu när livet känns som mest.. hopplöst? och bättre blir det inte när jag måste ställa klockan på 07.30 för att sedan befinna mig hos läkaren vid 07.50 för provtagning.

vill ha fredag.

pepp pepp pepp

historia, te och dillchips

idag vaknade jag krasslig som fan. feber och skit. jag vet inte hur många koppar te jag svept i mig nu. ajajaj min hals.

00:09 jag hatar matte.

så nu tänker jag sova.

run-dmc

fota har typ aldrig vart såhär kul, även fast dom blir så fula för att jag suger på ps.
nu ska jag duscha, sedan ska jag deppa över att vi ska ha skolfoto imorgon. dö

adobe photoshop cs5

är fortfarande usel. men det är ju så roligt att hålla på hehihuhehi

måndagen den 12

har historia, är fett rebell och sitter och redigerar bilder istället och lyssnar på skrillex. (lol cool)

crying day care choir

fuck this i'm going' to bed. :-)

bara några små ord

tappat min töjning, så värdelöst. imorgon är det skola, tjoho. då har vi foto och med det kan jag börja utlova lite roligare bilder.

No fear go to sleep in the lion's den

tröttsamt. men det får det vara om man har haft den bästa helgen någonsin
ikväll ska jag äta (x10), softa, möta lollo en sväng, vi ska softa, sen ska jag softa lite till, titta på dokumentären om 11:e september och softa ännu mer. soft
-
oh, sometimes I gotta get a good feeling, yeah
you don't feel it that I
never never never never
had before, no no
gotta get a good feeling, yeah

det är så jag säger det

snodde denna från min fina väns blogg.
jag skulle vilja uttrycka mig om hur fint jag hade det den nionde september. men ett inlägg kan inte beskriva hur fin fredag jag hade. helt obeskrivligt fin, underbar, bäst, kärleks och glädjefylld. åh så fin fin fin fin fin fin fint


för du är det finaste jag vet
när allt annat här är falskt och fel
och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet

hotter than july

möööms.

sitter i skolan och försöker fördriva tiden med denna godings musik. så bra. efter skolan ska jag ha sånglektion, packa, äta kalopps och mysa. kommer bli en fin torsdag. och imorgon avgår vårat tåg 11.06 mot huvudstaden och finaste håkan h

you are the only exception

mamma har nyss flätat mitt hår och min sköna op är på.
idag har jag
ätit nudlar och druckit tranbärsjuice
vart på körskolan, wow
druckit te och ätit popcorn hemma hos emma med sara. himlans fint. som vanligt
påbörjat mitt svenska arbete
ja, och nu är det kväll och jag ska göra mackor och drömma mig bort tills på fredag
(är ledig hela dagen oxå hihehohe)

tisdagen den 6 september


lär nog bli många photobooth bilder i framtiden. det snabbaste och enklaste sättet, så att säga. för kameran ligger orörd och det tar en sådan jävla tid och ladda upp dem.
just nu: är mina kompisar här och äter mellis och chillar stadigt. imorgon får vi våra mac's och jag är lyckligast i världen. typ. iallafall

vecka trettiosex

det blev en panghelg. nu är det en ny vecka. nya tag. bra. nu ska vi ha mediakunskap

tonight is the night of nights


tre från igår.
vilket var en sjuhejdans fredag. vi började hemma hos vår emma och drog sedan vidare. kom hem någongång på morgonen idag. tröttheten håller i sig kan jag ju säga. men får hoppas på att en kallducsh hjälper mig lite på traven. för vid halv sju börjar kräftskivan. naminami gottigotti. sedan går vi all in hemma hos louise. skratt, dans och vin. hoppas kvällen bjuder på massa oväntade och roliga saker. och hoppas att ni läsare har en kanon lördag ni oxå! vi hörs och syns puss och kram osv osv osv osv. hejs

det är okej att känna


okej, här gick det inte att hålla tillbaka några tårar. så hemskt, men ändå så fint.

million dollar baby





åh. take me back. typ. jag saknar sommaren. shortsen, hatten, bikinin, VÄRMEN, kunna vara ute hela natten utan att frysa, dom molnfria dagarna, glassen, ja. allt. inte myggen dock. men men, nu går vi mot mörkare tider, och det är väl ändå mysigt på sitt sätt. stora stickade tröjor och halsduk, gå hem till någon när det är lite regnig och dant ute efter skolan och dricka te. och alla höstens fina färgen. ja, får helt enkelt tänka positivt. annars, om jag ska ta lite vardags-snack, så, mår jag fint. idag har vi kollat film (grymt bra var den oxå) hela dagen och sedan påbörjat vårat arbete i svenskan. fick dock sluta 40 minuter tidigare, så hann inte göra så mycket. (älskade svenskalärare<3) sedan var det sånglektion, och sen kom mina fina saknade vänner över på lite fika. ♥ har sedan storhandlat med mor och färgat håret med min pingla louise. vi har skrattat så glassen kommit ut ur näsan, suttit vindruvor i halsen, och förmodligen gjort en liten förendring på mitt hår. hon är helt galet bra. 
-
känner fortfarande att blogga inte riktigt är lika kul och mina texten blir bara allt för långa med en massa onödig information. (dock kan ni ta till er av att louise är helt jävla asgrym, för det är hon verkligen)
men nu ska jag sova. imorgon är det ju helg och det ska bli apskönt och jävlar vilken pang-helg jag ska ha.
stay tuned

† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0