for you,I gave my heart,and turned my back against the world.

TJA. Längesen ett redigt inlägg hade plats här i bloggen. Så,nu tar jag mig tid för ett! Hur har det varit sen sist då? Jodå,super. Dock har vädret fått en att ta till en lite mer negativ ställning. Men idag skiner ju solen på,och termometern visar 25 plus. Inte illa. Hur har dagen varit då? Jo,3h med snygga människor på C-H har utgjort min dag hittils. Gott och trevligt. Fick även med mig ett par jumbo-örhängen hem,och två tröjor. Och nu ska jag slänga i mig lite käk,innan jag får fint (natt)besök. Annars då? Jag saknar min fina pojke. Redan. Träffade han senast igår. MEN,tanken på att jag kommer få träffa honom EN gång innan skolan börjar,och att vi då kommer få spendera FEM dagar tillsammans innan han drar till grekland igen.................får mig att se på livet ganska så........jobbigt. Saknaden kommer ju bli olidlig. Blä,ucsh,och fy..:( Men men,vem sa att livet är rättvist? Ingen. Tyvärr. Har även fått en fråga från vart jag köpt den blåa tröjan (inlägg ''2.två''),svar:Gina kommer den ifrån. Ja..Och precis där...tog insperationen slut. Dock kan jag slänga in en bild som får bli toppen på moset. Fred


Bild sen igår


I found myself in wonderland









Foto: Ebba/Linnéa/Självutlösaren


gårdakvarnar och skit





: klart slut


in your arms

Nu rankas det party,bilder dyker väl upp någongång. Ha en jätte fin fredagskväll,för det ska ja'!

time of our lives










i a i f m l

IDA ASTRID ISABELLE FRIDA MIMMI LINNÉA
WÄÄ,snabbt inlägg. Har haft det toppen kul nere på stadsparken med värsta sköna brudarna! Och nu ska hela gänget övernatta i idis-bod(=ingen header idag..). Kommer bli heeeeeeeelt awesome!

nolla

Tja. Ja,några enstaka bilder fick ju klämmas in. För att det skulle se någolunda roligare ut. Ska försöka mig på en header ikväll oxå! Iallafall,dagen so long har varit...tröttsam. Vaknade vid åtta första gången,Felix skulle nämligen till skara. (inte avis...alls...nepp) Så det var bara att stiga upp,säga hejdå,och slänga sig i sängen igen. Vaknade vid tolv igen...kändes grymt tomt att inte ha någon brevid sig. haha. Då var det bara att slänga på sig något,sedan iväg till polisen för att fixa nya pass,sen upp till akuten,sen till OnOff där syster köpte sig en ny mobil. Vid halv tre landade vi här hemma igen. Och sen dess har jag slängt in lite bilder på mammas dator,och tagit det lungt. Men det ska jag sluta med nu,ska nämligen hoppa i duschen,för att sedan fixa mig. Ska till stadsparken ikväll med en drös sköna brudar :) Kommer bli asnice! Vi ska käka och lite sånt. Kameran kommer vara med i högasta bredskap. Men nu rinner tiden iväg. Somsagt,en ny header kanske kommer upp ikväll. För nu ser bloggen verkligen förjävligt ut. Tack å hej

++take it off++

  
 


obeskrivligt tagen

Hej hej,hemskt mycket hej. Kort inlägg på G. Kan ju börja med och säga - skitdåligt header. Men orkar inte lägga någon ork på't. Så det får vara som det är. Annars då? Vädret ligger ju på topp. Eller iallafall igemförelse med dem senaste dagarna. Me like. Kom hem från babe vid 2 kanske. Då tog jag en dusch,sen tog jag en powenap och sov fram tills nu nästan (haha,hann ju göra en header på 3min innan,haha). Gårdagen i övrigt va gö' mysig. Nu ska jag ut och gå med mammsen. Vid 7 ska jag bort och käka med familjen. Sen ikväll ska jag mysa med fina vänner. Dock har vi inget planerat. Mys-piknick på djulö kanske skulle va nått? Värt att diskutera om det. Och sen sover Flix här! Simma lugnt


i dina ögon

Hola! Sitter och väntar på att mina slashasar madicken och louise ska vakna. Kan nog ta ett tag har jag försäkrat mig om. För har redan suttit här i ca 1 timme och 30 min. Och är hungrig som en varg,men som den snällis jag är,inväntar jag mina vänner,som behöver sin skönhetssömn. Eller ja,ska sanningen fram vågar jag inte väcka dem. För då slutar jag väl i bitar eller något liknande. Ha ha. Annars då? Jorå,såg på bio igår. Inception hette den om jag inte minns fel. Helt galen film. Klart bland dem bästa jag sett. Dock en lång jävel,men det kändes som om den bara höll på i typ 10 min,fast den höll på i nästan 3 timmar! Helt crazy bra var den iallafall. REKOMMENDERAAAAS. Vi kom hem runt 12 när bion var slut. Tog oss lite toast och blåbärspaj med glass. Sen knoppade vi. Skönt skönt skönt. Dock kunde jag inte undgå att vakna imorse av grannarna som lägger sten. Satans vad det låter. (hur kan dem sova i detta väsen?!) Så vid nio vaknade jag. Dock låg jag kvar en stund. Men oljudet gjorde det omöjligt att somna. Så jag gav upp,och steg upp. Idag ska vi umgås med snyggt folk. Och idag kommer min pojke hem,hur underbart? helt insane. Ska sova hos han! Lovely


hold on to that feeling

Sitter och lyssar på en massa sköna glee-songs. Och sjunger med för full hals. I köket doftar det blåbärs-paj. Dock är jag inte såvida förtjusust i det. Haha. Och så väntar jag på att fröken stenegard snart ska komma. Och även Miss.blomqvist väntas komma lite senare. Mutcho nice. Vi har inget planerat. Skönt om du frågar mig. Dock har jag världens lust att ha film-mys hela dagen lång. Och äta en massa godis. Ja,det klingar fin fint i mina öron. Dock får vi besök från Danmark ikväll. Så då ska ätas massa god mat. Sen ska jag övernatta med madicken och förhoppningsvis Louise (?). Mys ju. Men nu ska jag plocka undan min toast och ta bort min turban från håret så det får en chans att torka.

2.två



hip's don't lie

HEMMA efter en grym vecka. Bestående av mest dans. Ack så underbart. Nu sitter jag och sippar på en godis balodis drink. Och bara njuter av att faktiskt vara hemma och göra..ingenting alls. Vädret stör mig inte alls faktiskt. Och ikväll ska jag och min familj slappa sönder framför ett bra tvpogram eller en rolig film. Och äta en jävla massa onyttigheter. Åhå så underbart. Var och inhandlade SOLO och vecko revyn förut oxå. Som får bli ännu ett gott sällskap ikväll. Påvägen hem från norpan stannade vi även till vid ingelsta. Fick med mig två tröjor. Kan slänga in dem snart. Och för en liten stund sen åt vi god mat. Och inatt får jag sova i MIN SÄNG,och imorgon får jag sova HUR LÄNGE JAG VILL. Men allt för länge ska jag inte sova. Dagen ska spenderas med mina fina Madicken och Louise. Och allt hoppas vi på bra väder imorgon,iallafall skapligt. Ska nog ut och möta boysen oxå. Saknat doooom. Och massa..massa andra. Och saknar ma boi galet mycket :( måste vänta ända tills måndag innan jag får träffa honom. P-a-l-l-a? NEJ :( Och nu är det bara 11 dagar kvar tills jag drar till turkeeeey! Så kommer ha fullt upp fram tills dess. Finns ju så mycket jag vill göra innan jag drar! Iallafall,nu känner jag att informationen håller på att tunna ut..likaså systers data-batteri. Sitter vid den för att min är på lagning. Så nu ber vi för att mina bilder ska finnas kvar när jag får tillbaka den...måste även se till att fixa mig en header...måste måste måste......kärlek och fred


my love


Grattis♥

.


Ja,den måste jag se. NU ska jag fortsätta min packning och mitt övriga hålla-igång-skit. Känns som tiden bara rinner iväg...och vädret är ju...sådär...oxå..och min data har pajjat...vad mer kommer gå fel?

vad var det jag sa

Ja,hehe,det tog inte lång tid. Hoppet har redan tagit slut. Och den är fortfarande lika ful. Får ta tag i det när jag har mera tid,och framför allt ork. Eller så får jag anlita någon..återstår att se...natti

to-ta-l ma-ke-ov-er-!

Nu ska jag göra om the whole blog. Men först,ska jag brätta detta: Jag har fått med mig en långklänning (damn vad sköna dem är,måste ha en till!),en tee,ett linne och en SUPER snygg tröja hem idag. När jag var på stan i sthlm med Ebba. Vi var där från ca 11 till 2. Dog utav värme slag. Kom hem vid 4,duschade,och sen har jag bara myst med mammsen och syster hela kvällen. NEJ,nu ska jag ta tag i bloggen. Kommer se förjävligt ut. Om ni ser detta imorgon och det fortfarande ser hemskt ut,så är det för att jag fick ett utav mina vredes-utbrott (datan är ganska bra på att framkalla dem ibland) och gav upp. Eller så somnar jag precis här,vid datan. Imorgon kommer det bli jävligt glest med uppd (dvs tid) (som de andra dagarna) iallafall,ska faktiskt hänga nere på djulö. Typ min 2 gång denna sommar. Men nu ska jag sluta skriva och ta tag med make-overN. Kärlek

insane


Haha,Anton och Ebba,kommer ni ihåg?

g.a.l.e.t

Var ordet. Nu är vi helt slut efter en heldags rännade på grönan! Ont i både fötter och ben. (och RYGG) Men det var det tok-värt! Natti

greeeenan


Nu ska vi försöka få ett par vilsna killar bort till grönan.
Önska oss good lycka.
Hörs sen

Du måste va blind,för du kan inte se när löven faller ner,hur fel jag är

TJA! Nu var det ju ett tag sen. Vad har hänt då? Inte mycket. Åkte hem från öland i fredags,då sov flix hos mig. Vi umgicks med ebbsen ett tag. Sen igår fick jag träffa efterlängtade vänner. Crazzzy vad jag saknat dom små rackarna. Mina tjejor saknar jag grymt mycket med. Vill träffa dom NU ju :( Och Louise,EN VECKA KVAR. Iallafall,Trots den stekande värmen,som nästan tog kål på en(hörde att det skulle bli varmare idag(?),puuuh),gjorde jag och ebba ganska mycket saker igår. Mycket gick ut på att cykla,vilket var..olidigt,rent ut sagt! Annars då? Bilder från öland dyker upp när jag kommer hem igen,för jag och bv drar ju till sthlm idag.Hon ska bo hos mig tills tisdag. Och på måndag ska vi till grööönan. Med ett par små söta pojkar. Kommer bli awesome. Really. Ja,mer än så har jag inte och säga. Slänger nog in något ikväll. Cya

love will tear us apart

GO GHANA. 1-1,kom igen nu!
Dagen i stort har varit nice,med en strandtripp,korvafton,massa fotboll,och toppen väder. Annars då? Jo,om 3 dagar är det 1 månad tills jag drar mot varmare brädgrader,galet. Och idag insåg jag hur possitivt inriktad till att början nian jag är. Jag är helt galet taggad faktiskt. Tror vår klass kommer få ett riktigt trevligt sista skolår i grundskolan. Dock kommer många tårar fällas på skolavslutningen. Ack ack. Nej,men jag tror det kommer bli riktigt toppen faktiskt. Dock ser jag väl inte fram emot pluggandet och sådär väääääärst mycket. Men fy17 vad jag ska kämpa för att komma in på det jag vill. (dvs musikal) Kommer behöva träna dans och sång som en tok inför provet. Men,det tänker jag inte oroa mig över nu! För det är ju ett tag kvar! Dock är det inte långt kvar tills jag ska få träna dans i en hel vecka! crazy. Kommer bli toppen. Vi kommer rocka loss jag och Louise! Gah,längtar. Men nu känner jag att jag skriver om mycket ointressanta saker. Så,nu slutar jag. Kärlek och Fred



boll




bilder tagna för någon dag sen,ehe

7

HEJA BRASIIILIEN. Men ah,det gick ju som det gick. Tyvärr. Då kör vi på GHANA ikväll! HEJA HEJA! Nu ska vi ha korvafton..japp,korv-afton..


Fly on the wings of love - Olsen Brothers

skypehäng




a.k.a bästishäng. sakanr dig så inåt h-lvete

ett två tre

FANTA Å ROSÉ

haha..jani...! Men lite taggad kan man ju inte låta bli att bli faktiskt.
(AIRPLANES - Bob ft. HW(paramore))

† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/
RSS 2.0