Don't tell me you're sorry,Cause you're not

Hellu! Kom hem för ca en timme sen,var på stan med Ebbs. Fick med mig ett par converse hem! Vita(undrar hur länge dom kommer vara det?haha) Sen satt vi och slöade,och drack cola. Sen gick jag hem,stannade till vid tallås först. Sen när jag kom hem åt jag en Lingon grova (ett GROVTbröd) rackans gott. Och nu sitter jag här. Om ett tag antar jag väl att det är mat...Lövbiff m.pommes. Sen vet jag inte vad jag ska göra,typ duscha,thats all. Imorgon ska jag och klassen bowla! Jag är ju då kung på att bowla.................eller kanske inte. Haha. Om jag inte göra något annat laddar jag nog in lite filmer och bilder från lägret! Yeseri-box. peace

mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/