gruvarbetarna

TJA! Idag fick jag mig ett rejält trevligt uppvaknande,EN LITER BLOD. Typ...oh god vad jag hatar näsblod. Iallafall,Idag stod jag och Ebba i skolkiosken hela dagen lång. 8-14. Trevligt,men lite lagom stressigt. Iallafall gick vi på plus! Vi är ju grymma! Iallafall,sen var den pront ner på stan,satt på mammas jobb och pluggade lite,sen iväg till optikern,glasögon here i come! Sen GICK jag och Mamma ner från stan och hem,skapligt kallt. Ja,och nu ska vi äta,och sen ska jag ta tag i min garderob. Har ju bytt rum & våning,så jag måste flytta allt osv osv. Puh,inte alllt för kul alla gånger. Jaaaaaa,sen är det väl en dusch,te och andra avenyn(semla-ätande som ersättning?! mohaha) som gäller ikväll. Asnice. Och imorgon kommer nog det bli en softtorsdag,ingen gympa oså. TJOHO. Ja,sen är det bara fredagmys kvar,sen är det stockholm för hela slanten som gäller! TOKNICE. Men nu ska jag äta,peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/