and every breath we drew was hallelujah


en liten random bild med dålig kvalité såhär på söndagskvällen.

dagen i övrigt har bestått av sovande och bil-åkande i princip. är helt jävla slut idag. mer än så har jag inte och säga om dagen. dock är det väldigt skönt och komma bort nu ett tag. har planerat in skansen och gamla stan julmarknader,syskonens skolavslutningar,massa julgott,julklappsinhandlingar,hänga med nära och kära och fint folk,och JULAFTON såklart. ja,låter som om jag har fem asabra dagar framför mig helt enkelt.IAF.gårdagen där emot. steg upp med tuppen vid sju. satt och kollade barnpogram med brur en stund. sen vid åtta kom flytt-lastbilen och en massa folk. så då var det bara att köra igång! fick över allt mitt ganska snabbt. så kunde packa upp diverse saker. sen vid ett skulle jag ner till stan. steg utanför dörren och POFF,så var jag där. lite ovant än faktiskt. köpte mig iallafall en blus,för den som undrade! sen åkte jag hem för och inviga nya badkaret,awesume. sen vare partaj som gällde. asnajs. tack kära Dominika! men. shit. nu blev det här jäkligt långt. så nu går jag och kollar på ''crazy hearts'' med familjen istället.
tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
† Linnéa Zweiniger - http://linneazweiniger.webblogg.se/